Vanavond heel hard meezingenquote:
Dat is zeker zo... Ik hoop dat ze hun geld waard gaan zijnquote:
Nee, wel begonnen met lezen in bed gisteren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef wonderer het volgende:
Al uit, Alicey?En Ang3l, for that matter
Zo erg is het niet hoorquote:
Nog niet in begonnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:39 schreef wonderer het volgende:
Al uit, Alicey?En Ang3l, for that matter
Hoezo moet jij dat dan lezen? Lijkt me handiger als hij het leestquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nog niet in begonnen
Ben eerst een boek voor een kennis aan het lezen die dat wil verfilmen.
Nou wilde gok dat hij het al gelezen heeft hequote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo moet jij dat dan lezen? Lijkt me handiger als hij het leest
Wie danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou wilde gok dat hij het al gelezen heeft he
Maar misschien stellen sommigen mijn kritiek, visie, commentaar en inzicht wel op prijs
En ik ga d'r zeker wel weer bij zijnquote:
Blogotheque heeft op youtube hele toffe live uitvoeringen van nummers vind ikquote:
Eensch!quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Blogotheque heeft op youtube hele toffe live uitvoeringen van nummers vind ik.
Het is dan ook nog maar 6 uur. D:quote:Op woensdag 24 maart 2010 05:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh
kan nog niet echt wakker worden
liever kopje theequote:Op woensdag 24 maart 2010 06:04 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Het is dan ook nog maar 6 uur. D:
Goedemorgen! Koffie?
Wat een boel jeugdsentiment! 5 nrs van no need to argue. Plus nog meer hele fijne. Zelfs van haar solo cd's.quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
En ik ga d'r zeker wel weer bij zijn
Vanavond Cranberries was echt ZO vet![]()
![]()
![]()
Nu is codeïne ook best wel een heftig spulletje..quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
pff ok... 2paracetamol met elk 10mg codeine is niet goed op de nuchtere maag.... loop hier zo stoned als een kanarie rond
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:15 schreef Brittie het volgende:
[..]
En ik ga d'r zeker wel weer bij zijn
Vanavond Cranberries was echt ZO vet![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |