Dat zegt niks. Ik heb ook tijdens mijn (hele serieuze) nieuwe relatie nog een jaar of 2 expijn gehad. Het eerste half jaar echt hele nare pijn en daarna langzaam afnemend..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, true. Maar zij gaat verder, zij heeft ondertussen alweer bijna een maand een nieuwe relatie.
Zoals zij tegen mij doet, en zoals ik haar ken, weet ik zeker dat zij over me heen is. Dat idee kreeg ik na 4 dagen al.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik heb ook tijdens mijn (hele serieuze) nieuwe relatie nog een jaar of 2 expijn gehad. Het eerste half jaar echt hele nare pijn en daarna langzaam afnemend..
Niet elke dag, maar wel af en toequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij trouwens elke dag een nieuwe pinkquote ofzo? Vanmorgen had je nog een andere
Hoera over 2 maanden weerPink
lalala
![]()
lolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Avey het volgende:
Mogguh
Ik ben al wakker vanaf 7 uur, maar ik voel me net of ik zo weer in slaap kan vallen
Ik ben al wakker vanaf half 6. Flink getraind vanmorgen, 2 uur daarna geskeelerd naar een ander zwembad waar ik training heb gegeven maar ook heb meegetraind, en terug geskeelerd. Ik ga zo ook maar eens even een middagdutje doenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Avey het volgende:
Mogguh
Ik ben al wakker vanaf 7 uur, maar ik voel me net of ik zo weer in slaap kan vallen
Tof! I'm proud of you girll!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja heb het ruim 2 uurtjes volgehouden, laatste keer was 5 minuten ofzo dus we gaan vooruitwie weet ga ik ooit eens mijn angststoornis beheersen
maar nu werd het heeel druk en werd continu omver geduwd en paar keer elleboog tegen hoofd gehad en daar word ik agressief van dus toen was het tijd om weg te gaan
toch trots op mijzelf
en hi wonderer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |