Dat zegt niks. Ik heb ook tijdens mijn (hele serieuze) nieuwe relatie nog een jaar of 2 expijn gehad. Het eerste half jaar echt hele nare pijn en daarna langzaam afnemend..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, true. Maar zij gaat verder, zij heeft ondertussen alweer bijna een maand een nieuwe relatie.
Zoals zij tegen mij doet, en zoals ik haar ken, weet ik zeker dat zij over me heen is. Dat idee kreeg ik na 4 dagen al.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat zegt niks. Ik heb ook tijdens mijn (hele serieuze) nieuwe relatie nog een jaar of 2 expijn gehad. Het eerste half jaar echt hele nare pijn en daarna langzaam afnemend..
Niet elke dag, maar wel af en toequote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:22 schreef Vanyel het volgende:
Heb jij trouwens elke dag een nieuwe pinkquote ofzo? Vanmorgen had je nog een andere
Hoera over 2 maanden weerPink
lalala
![]()
lolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Avey het volgende:
Mogguh
Ik ben al wakker vanaf 7 uur, maar ik voel me net of ik zo weer in slaap kan vallen
Ik ben al wakker vanaf half 6. Flink getraind vanmorgen, 2 uur daarna geskeelerd naar een ander zwembad waar ik training heb gegeven maar ook heb meegetraind, en terug geskeelerd. Ik ga zo ook maar eens even een middagdutje doenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef Avey het volgende:
Mogguh
Ik ben al wakker vanaf 7 uur, maar ik voel me net of ik zo weer in slaap kan vallen
Tof! I'm proud of you girll!quote:Op zondag 28 maart 2010 03:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
nja heb het ruim 2 uurtjes volgehouden, laatste keer was 5 minuten ofzo dus we gaan vooruitwie weet ga ik ooit eens mijn angststoornis beheersen
maar nu werd het heeel druk en werd continu omver geduwd en paar keer elleboog tegen hoofd gehad en daar word ik agressief van dus toen was het tijd om weg te gaan
toch trots op mijzelf
en hi wonderer
Hm ikke nie maar ja, was ook in NYC, dat scheelt maar iets van 6 of 7 uur ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Toen ik naar Amerika ging meer last gehad van een jetlag dan op de terugweg
Mja, ik zat aan de westkust. 10 uur verschil.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef Brittie het volgende:
[..]
Hm ikke nie maar ja, was ook in NYC, dat scheelt maar iets van 6 of 7 uur ofzo.
Het idiote is, dat je in alle info over jetlags leest dat het net andersom isquote:Op zondag 28 maart 2010 15:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dus krijg je meer last van een jetlag als je naar het westen vliegt dan wanneer je naar het oosten vliegt. Tenminste, dat is mijn ervaring, en ook van wat ik hier lees
Hm, grappigquote:Op zondag 28 maart 2010 15:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het idiote is, dat je in alle info over jetlags leest dat het net andersom is
Ik slaap gewoon in het vliegtuigquote:Op zondag 28 maart 2010 23:51 schreef wonderer het volgende:
Ik heb het richting Europa erger, maar misschien komt dat omdat ik altijd 's nachts vlieg en dus een nacht oversla. Dan ben je al een hele dag op en dus sneller vertiefst. 's Morgens vliegen na een goede nachtrust, zoals op de terugweg, is toch anders.
Ooh, welke opleiding?quote:Op maandag 29 maart 2010 02:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen auditie voor mn nieuwe opleiding. Ben zooo zenuwachtig
Succesquote:Op maandag 29 maart 2010 02:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Morgen auditie voor mn nieuwe opleiding. Ben zooo zenuwachtig
Creatieve Therapie.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 09:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Creatieve Therapie.
Fuck, wat ben ik zenuwachtig
Goed! Denk ik.. haha.quote:
quote:Periode dat u getrouwd was in 2009
Woonde u in deze periode samen met uw echtgenoot?
Meteen een klacht indienenquote:
Ben aan het kijken op uitzenginggemist!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
K's Choice NU bij de wereld draait door!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 05:13 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ben aan het kijken op uitzenginggemist!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |