quote:Op maandag 15 maart 2010 21:03 schreef wickie het volgende:
Ik ging naar de Hema.... score deze keer: shirtje en slofjes...
Mette vindt t allemaal maar best, zolang ze maar herrie kan maken met haar rammelaartje
charmant kijken kan ze ook
Wat een heerlijk kindquote:
Ligt er heel erg aan.. sommige baby's hebben meteen een haardos.. bij sommige duurt het 1 jaar...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Maar wat heeft ze weinig haar. of wordt het bewust kort gehouden?
Mijn neefje wat jonger is heeft al een behoorlijke haardos, of is dat gewoon toeval en is het bij Mette normaal om op die leeftijd weinig haar te hebben?
Ze heeft niet heel veel haar en dat is ook nog eens heel blondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:42 schreef Bos81 het volgende:
![]()
Maar wat heeft ze weinig haar. of wordt het bewust kort gehouden?
Mijn neefje wat jonger is heeft al een behoorlijke haardos, of is dat gewoon toeval en is het bij Mette normaal om op die leeftijd weinig haar te hebben?
Als doornroosjequote:
Maak me gekquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef borisz het volgende:
Vermogensrecht ging lekker, belastingrecht niet.
Zou leuk zijn een lintjequote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens mijn ma neemt na 50 jaar toneel afscheid. Regisseert en speelt na 50 jaar haar laatste stuk. Morgen de eerste uitvoering.
Ze wordt donderdag geïnterviewd door de plaatselijke krant en zaterdag door het Brabants Dabblad.
Foto's zijn al genomen. Ze zei 'Herm er wordt achter mijn rug gefluisterd.'
Misschien een lintje ? Ze zou het verdienen.
als je al 50 jr daarbij zit, zeker....klasse dat soort mensen.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens mijn ma neemt na 50 jaar toneel afscheid. Regisseert en speelt na 50 jaar haar laatste stuk. Morgen de eerste uitvoering.
Ze wordt donderdag geïnterviewd door de plaatselijke krant en zaterdag door het Brabants Dabblad.
Foto's zijn al genomen. Ze zei 'Herm er wordt achter mijn rug gefluisterd.'
Misschien een lintje ? Ze zou het verdienen.
belastingrecht heb ik met een mooie 7 gehaald, maar nadat ik het practicum gedaan had.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:05 schreef borisz het volgende:
Zo tentamens voorbij
Vermogensrecht ging lekker, belastingrecht niet.
jeetje, da's minder zeg.quote:
Ach ik ben er onderhand aan gewend. Ik slaap overdag ook veel te veel.quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jeetje, da's minder zeg.
Ik heb mijn uurtjes wel nodiig
De coalitiebesprekingen hier zijn ook in eerste instantie misluktquote:Op woensdag 24 maart 2010 13:27 schreef rubbereend het volgende:oi
zo de eerste partij is hier in de gemeente al uit de kers verse coalitie gestaptbananenrepubliek hier in West Maas en Waal
Shit helemaal vergeten. Live op eurosport en de BBC dacht ik.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:01 schreef borisz het volgende:
Peter Schep pakt zilver op de puntenkoers.
Bossi je ritme.quote:
Even wat uren slaap in halen die ik vannacht gemist heb. Hopelijk kom ik komende dagen weer in een normaal dag/nachtritmequote:
Hoop het ook voor jequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even wat uren slaap in halen die ik vannacht gemist heb. Hopelijk kom ik komende dagen weer in een normaal dag/nachtritme
Hou je er buiten Cock.quote:
Eurosportquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Shit helemaal vergeten. Live op eurosport en de BBC dacht ik.
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:46 schreef wickie het volgende:
Nou hier dan ook maar weer een spam, deze keer wel iets mindere kwaliteit want het zijn telefoonfoto's.
Eerste: Mette in slaapcoma in de maxi cosi.
Saampjes met mn dochter![]()
Met mn broer de suikeroom (fokker Rubbereend, heb het fokken geleerd van mn broer).
nog niet gezien, waar kan ik het terug kijken?quote:Op donderdag 25 maart 2010 00:11 schreef tong80 het volgende:
Trusten lieve hoolers.
Nog aan het nagenieten van het doelpunt van Robben Rubbereend ?
Precies.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:25 schreef borisz het volgende:
MOgge
Goede zaak tongHoe minder SGP hoe beter
.
[TV-TIP] Schalke - Bayern München live bij de ARDquote:Op donderdag 25 maart 2010 00:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nog niet gezien, waar kan ik het terug kijken?
quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:30 schreef tong80 het volgende:
[TV-TIP] Schalke - Bayern München live bij de ARD
quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:24 schreef tong80 het volgende:
ZALTBOMMEL - De SGP, de grootste partij na de gemeenteraadsverkiezingen in Zaltbommel, maakt geen onderdeel meer uit van de coalitie-onderhandelingen.
Een 'gebrek aan chemie' wordt als reden aangevoerd waarom de combinatie van SGP, CDA, ZVV en VVD niet langer onderwerp van gesprek is.
CDA, ZVV en VVD hebben gister- avond meteen contact gelegd met de fractievoorzitters van D66, PvdA en ChristenUnie. Streven is om nog voor de carousselvergadering van vanavond met elkaar gesproken te hebben. Een vierde partij is nodig om een meerderheid in de raad te vormen.
mn nichtjequote:Op donderdag 25 maart 2010 10:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is Mette ?
http://forum.fok.nl/topic/1431418
en dan blijft tong zeggen dat hij altijd alles terug leestquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
mn nichtjestaat er regelmatig bij in de foto posts
Ja hoor.quote:
stoer wel jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoor.
Ben wel nerveus ma is nu aan het toneelspelen in een stuk dat ze ook heeft geregiseerd.
Zeker. Vanavond in Zaltbommel. Woensdag al een optreden in een dorp hier in de buurt. Was goed gegaan. Dus ik heb goede hoop.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stoer wel ja
straks even bellen zeker?
Ik lag al in bed.quote:
Hoest met het lintje van je moeder ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:42 schreef tong80 het volgende:
Ik lag al in bed.
Door je lieve woorden er weer uit.
quote:
Tja dat is het nadeel van om 21.30 gaan slapen......quote:
OKee, zo laat is het natuurlijk nog niet daar in Amerikaquote:Ik moet nog gaan slapen.
SNL staat voor?quote:Op zondag 28 maart 2010 06:02 schreef popolon het volgende:
12 uur, SNL begint net. Soms leuk,vaak ook niet.
Okeequote:Op zondag 28 maart 2010 06:11 schreef popolon het volgende:
Saturday Night Live, satirisch programma.
Toch lief dat je ons hetzelfde aanspreekt als je dochtertjequote:
Mooi.quote:
Dan kun je inderdaad beter iets anders gaan doen ja.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zie af van de slaap optie.
Ging liggen en dacht gelijk zo lig ik nog uren wakker.
dan zul je vanacht wel weer postenquote:
VIquote:
morgen pas, toch ?quote:
VI hapert bij mij on kine.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:17 schreef Bjoro het volgende:
[..]
morgen pas, toch ?
VI staat straks al online
31, maar ik kondigde het al de 30ste al aanquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:50 schreef borisz het volgende:
Op de 30ste kwam Axel of toch 31?
Iig gefeliciteerd
Wij hebben voor scuimkipjes met mini-eitjes gekozen. Pasen hequote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:00 schreef borisz het volgende:
Wat zijn de traktaties anno 2010? In groep acht was niemand meer orgineel namelijk.
Time flies.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef Againzender het volgende:
Wat gaat de tijd toch hard....
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
Trusten Bossie.quote:
nee want die hangt nog nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:55 schreef Bjoro het volgende:
Kun je nu sfeervol douchen, Pascal ?
moet hij een trap voor je pakken ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:15 schreef tong80 het volgende:
Mooi dat Bayern won
En ik moet ook nog een lamp ophangen. Kom er niet bij. Wachten is op mijn broer.
Nee anders heeft de helft van Bommel geen stroom meer.quote:
maar wat heeft dat er mee te maken dat jij er niet bij kan dan ?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:22 schreef tong80 het volgende:
Nee anders heeft de helft van Bommel geen stroom meer.
Verkeerd geformuleerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
maar wat heeft dat er mee te maken dat jij er niet bij kan dan ?
hahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Verkeerd geformuleerd.
'Ik durf er niet bij.'
Ik lag in bed. Kon niet slapen maar een broodje Shoarma gehaald en ik val midden in Weski.quote:
wow jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 20:44 schreef Againzender het volgende:
Wat gaat de tijd toch hard....
[HOOLS] Het VBL-Café # 613: Nederland-Armenie op TV
Ik lees dat topic terug en heb heimwee naar al die prachtige users die we hier niet meer zien en het daardoor een stuk minder leuk is geworden op fokquote:
Moest ik ook aan denkenquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees dat topic terug en heb heimwee naar al die prachtige users die we hier niet meer zien en het daardoor een stuk minder leuk is geworden op fok
Ik moet ff plassen.quote:
Ik zit nog wel in Pyjama nu, maar ben niet meer van plan terug naar bed te gaan.quote:Op woensdag 31 maart 2010 05:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moet ff plassen.
Jij bent er al weer uit ?
Ik gaat weer legge Bossie.quote:Op woensdag 31 maart 2010 05:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zit nog wel in Pyjama nu, maar ben niet meer van plan terug naar bed te gaan.
Doe ikquote:Op woensdag 31 maart 2010 05:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik gaat weer legge Bossie.
Let je op de zaak en op jezelf ?
Ik struikel overal over de Static gefeliciteerd topicsquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:55 schreef Ole het volgende:
You go Xena!
Enneh
Static, ouwe SHO mod, gefeliciteerd!
begint traditie te worden als die oude zeikerd jarig isquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik struikel overal over de Static gefeliciteerd topics
voor diegene die het niet durven te vragen hier wat foto's van de badkamerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:33 schreef pascalheister het volgende:
Spotjes in de badkamer doen het
Geeft toch een ander sfeertje dan die bouwlamp
ziet er netjes uit, lekker ruimquote:Op woensdag 31 maart 2010 18:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
voor diegene die het niet durven te vragen hier wat foto's van de badkamer
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, dat had ik ook wel inderdaad.... vandaag nog met een collega zitten miepen dat 'ze vroeger nog wel leuke 1 april grappen hadden op FOK!. Zal dit jaar wel weer kut zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik lees dat topic terug en heb heimwee naar al die prachtige users die we hier niet meer zien en het daardoor een stuk minder leuk is geworden op fok
Kijk eens naar mijn postgeschiedenis in sport.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:14 schreef Againzender het volgende:
Zo. Axel ligt in bedDank voor de felicitaties
[..]
Ja, dat had ik ook wel inderdaad.... vandaag nog met een collega zitten miepen dat 'ze vroeger nog wel leuke 1 april grappen hadden op FOK!. Zal dit jaar wel weer kut zijn'. Misschien word ik ook wel te oud
blij dat ik daar ook gepost hebquote:Op donderdag 1 april 2010 00:15 schreef rubbereend het volgende:
En hij is er, het tong80 subforum Tong80 topic verzameling
aha daar is de ster zelfquote:
Het kan nooit meer zijn dan een eigen forum op het grootste forum van Nederland en één van de grootste van de wereldquote:Op donderdag 1 april 2010 15:12 schreef Bjoro het volgende:
was dit niet een beetje teveel eer bij de deur net ?
[ afbeelding ]
dus de fanfare is welverdiend dus ?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het kan nooit meer zijn dan een eigen forum op het grootste forum van Nederland en één van de grootste van de wereld
zekerquote:Op donderdag 1 april 2010 15:23 schreef Bjoro het volgende:
[..]
dus de fanfare is welverdiend dus ?
Oh en Boriszszszzzsssss ik heb mijn bijdrage geleverd voor Dione
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:47 schreef rubbereend het volgende:
Tis ook eigenlijk een wonder dat tong met zijn modrechten nog niks kapot heeft gemaakt
jammer dat er een ander modje weer "grappig" moet zijn en er een nog een post onder moet zettenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:56 schreef rubbereend het volgende:
Even iets doen waar ik altijd van heb gedroomd.
ja beetje flauw, ik kan hem wel heropenenquote:Op donderdag 1 april 2010 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
jammer dat er een ander modje weer "grappig" moet zijn en er een nog een post onder moet zetten
Pakt een domme rode kaart gister. In het ELduel met Benfica legt hij tot twee keer toe zijn hand in het gezicht van de tegenstander.quote:
Vrij dus vandaag?quote:Op vrijdag 2 april 2010 09:25 schreef Ole het volgende:
Goeie Vrijdag
mooie baan hoor, in het onderwijs
JA hadden wij op de HEAO ook, plande ze rustig tentamens op goede vrijdagquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrij dus vandaag?
Ik weet nog wel op het MBO, hadden we geen vrij en de OV-Studentenkaart was die dag niet geldig
Okee, stomquote:Op vrijdag 2 april 2010 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
JA hadden wij op de HEAO ook, plande ze rustig tentamens op goede vrijdag![]()
Als de VU open zou zijn dan ...dan.. danquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:03 schreef borisz het volgende:
Op mijn middelbare school was het soms wel vrij en soms niet. De VU is natuurlijk gewoon dicht
Dan is de wereld echt vergaanquote:
Ja nou heb je me aan het twijfelen gebracht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:16 schreef Ole het volgende:
Weet je dat zeker?
Wij hadden dat op Witte Donderdag!
en is t wa?quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:37 schreef borisz het volgende:
Politiek24 aangezet. Tijd voor de presentatie van het programma van D66.
Doe ik het verder goed als mod ?quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:49 schreef borisz het volgende:
Mogge Tong. Je hebt Dione nog geen aandacht gegeven
Dione denkt ook aan tong.
Oke laat maar even een eindoordeel weten als je klaar bent en at wil doenquote:Op vrijdag 2 april 2010 18:18 schreef borisz het volgende:
Moet het nog even uitgebreid bestuderen. Ben bij pag 23 van 90 en dat zijn alleen maar de kernpunten. Overall ben ik er zeer tevreden met het programma.
Als een partij wil investeren in onderwijs heb je al snel mijn aandacht.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:18 schreef borisz het volgende:
Moet het nog even uitgebreid bestuderen. Ben bij pag 23 van 90 en dat zijn alleen maar de kernpunten. Overall ben ik er zeer tevreden met het programma.
Ja dat stuk heb ik net gelezen, zeer goed stuk over onderwijsquote:Op vrijdag 2 april 2010 21:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als een partij wil investeren in onderwijs heb je al snel mijn aandacht.
Bos wat vroeg weer.quote:
Ik ga binnenkort ook eens de drie partijen waar ik nog tussen twijfel door spitten.quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat stuk heb ik net gelezen, zeer goed stuk over onderwijs
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:14 schreef popolon het volgende:
Mijn paint topic was nog niet vol.Ik had nog zoveel plaatjes klaarliggen.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bos wat vroeg weer.
Wanneer ga je weer normaal doen ?
Volgens mij gaan de meeste mensen tussen half 11 en half 12 naar bed.quote:
Het is uitgestorven Bossiequote:
Boe!quote:
Goeiemorgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |