En je vergeet voor het gemak maar even dat de mensen in de afgestoten provincies net zo veel Nederlander zijn als jij?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 05:55 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder Zeeland, dan Overijssel afstoten.
Hoezo gaat het niet werken? Gemeenten gaan ook samen toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit gaat niet werken, het is of 12 provincies of geen.
Maar dat is ook zo..quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Daarentegen is mijn vriend (uit Twente) van mening dat ik (uit Arnhem) in het westen woon
gemeenten hebben een kortere historie en dat samenvoegen gaat trouwens ook vaak fout.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:32 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Hoezo gaat het niet werken? Gemeenten gaan ook samen toch?
Eensquote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef NJ het volgende:
Het kan ook gewoon met drie hoor.
Randstad - Brabant/Limburg - Rest.
Gelul het waren er ooit 7 en met stijgende zeespiegel en andere overstromingsrampen kom je vanzelf weer op 7 en dat is nog erg ruim geschat.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Dit gaat niet werken, het is of 12 provincies of geen.
Eensch!! Alles beneden de maas afstoten!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:30 schreef Juicyhil het volgende:
De zuidelijke provincies aan Belgie geven.
Klopt toen hadden we ook een stuk minder grondquote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Gelul het waren er ooit 7 en met stijgende zeespiegel en andere overstromingsrampen kom je vanzelf weer op 7 en dat is nog erg ruim geschat.
idd en die kan met dan vervolgens compleet LINKS laten liggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:11 schreef Frano het volgende:
Daar is GL toch goed in, compleet nutteloze voorstellen lanceren.
Iedereen die geen PATAT zegt mag bij België?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:41 schreef Red_85 het volgende:
Eensch!! Alles beneden de maas afstoten!
We voeren gewoon een harde g test in.quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:31 schreef maartena het volgende:
[..]
Iedereen die geen PATAT zegt mag bij België?
Een een gooische R-test? Met dubbel D, uiteraard?quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
We voeren gewoon een harde g test in.
En wat gaat er dan veranderen behalve de naam? Helemaal niks zoals altijd met het beleid van dit soort partijen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:57 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik ben meer voor deze indeling:
Groningen en Friesland samen.
Noord en Zuid-holland samen
Utrecht samen met de de polders
Gelderland samen met Overijssel en Drenthe
Noord-Brabant, Limburg en Zeeland mooi naar de Vlaanderen.
Hebben we geen last meer van die randstedelijke arrogantie plus de Bourgondiers zijn weer herenigd
Gewoon afsteken en weg laten drijven.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef Eris het volgende:
Als die west friezen zijn zeiken geef je ze ee eigen provincie = 7 stuks
Eens. Maar het is sowieso al moeilijk om van GL en D66 goede standpunten te vindenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:02 schreef sneakypete het volgende:
Dat is iets wat partijtjes als GL en D66 maar niet willen snappen (en dat noemen ze dan: rationeel, weldenkend, vooruitgang, enz.) en dat is voor mij een reden om er niet op te stemmen.
West Friesland is geen Friesland!!!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:39 schreef Eris het volgende:
Persoonlijk zou ik Noordoost polder bij Overijssel en Gelderland voegen.
Voor de rest
Amsterdam + Den Haag + Rotterdam + Almere + Lelystad + Zeewolde + Provincie Utrecht 1 provincie. Genaamd de randstand
Zuidhollandse eilande samen voegen met Zeeland
De rest van flevoland naar Gelderland + Over ijssel
West friesland is ook friesland
Rest volgens plan
= 6 provincies
Als die west friezen zijn zeiken geef je ze ee eigen provincie = 7 stuks
Ja, dat zie ik nu ook.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |