Daarom moet je ook een 3gs nemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je bent me echt NET voor.. Ik wil sowieso m'n iPhone meenemen voor de muziek/Evy en vroeg me net af of er geen toffe running apps bestaan. De Nike+ meuk werkt niet op de 3G (wel op de 3GS). Zelf kwam ik al op runkeeper uit (www.runkeeper.com) uit...?
Ik ga volgend jaar wel voor de 4GS ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een 3gs nemen![]()
Je weet het pas als je het weet toch? Nergens voor schamen, gewoon gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn mede-beginnelingen hier ook weleens last van hebben:![]()
Ik ben steeds bang dat ik echt super langzaam loop in vergelijking met anderen!
Natuurlijk weet ik wel dat je beter te langzaam dan te snel kunt lopen in de training, maar ik heb echt geen flauw idee hoe snel ik ga, laat staan in vergelijking met anderen.
Ik heb namelijk het gevoel dat ik echt heel, heel langzaam ga. En als ik dan die 5 km wedstrijd heb zometeen, dat ik er dan echt 2 keer zo lang over ga doen als de langzaamste.
Heb ik ook wel eens. Maar ik hou gewoon aan wat ik op één van die sites vond in de OP: het tempo waarbij je ondertussen nog kunt praten zonder al te veel te hijgen. Betekent dat ik zo af en toe wat tegen mezelf zeg om te zien hoe het gaat (op het laatst gaat dat wel minder goed natuurlijk, vermoeidheid komt natuurlijk wel om de hoek kijken op den duur).quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn mede-beginnelingen hier ook weleens last van hebben:![]()
Natuurlijk weet ik wel dat je beter te langzaam dan te snel kunt lopen in de training, maar ik heb echt geen flauw idee hoe snel ik ga, laat staan in vergelijking met anderen.
Ik heb namelijk het gevoel dat ik echt heel, heel langzaam ga. En als ik dan die 5 km wedstrijd heb zometeen, dat ik er dan echt 2 keer zo lang over ga doen als de langzaamste.
Je kunt op verschillende manieren meten hoe hard je loopt, bijv. met een iPod Touch of iPhone. Of je kunt van tevoren een route bepalen waarvan je de afstand weet en dan meten hoe lang je daar over doet. Dan kun je achteraf zelf berekenen hoe hard je gelopen hebt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Heb je wel al eerder een half uur achter elkaar gerend of ga je dat ook voor het eerst doen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Joene het volgende:
ik ga zondag op het circuit in zandvoort meemaken hoe snel ik nou eigenlijk een 5km loop , ik hoop zelf net rond de 30minuten uit te komen. Hoop alleen omdat ik pas een dag of 2 nu weer blessure vrij ben dat het wat wil.
Nja oke, dat kan ik nog wel begrijpen. Denk dat ik het zelf niet zo goed aandurf om gelijk een flink stuk te gaan rennen. ;oquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ik voel me juist wel stoer.![]()
Dan denk ik aan al die mensen die na hun werk lui op de bank ploffen en bedenken dat ze "weer eens" wat aan sport moeten doen, waarna ze het direct weer vergeten en hun bierbuikje groeit.
En wij lopen daar lekker van het lente-weer te genieten en voelen ons fitter dan ooit als we weer thuis zijn.
Gebruik een van de vele trainingsschema'tjes die hier worden aangeprezen. In de OP staan zat sites met schema's.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nja oke, dat kan ik nog wel begrijpen. Denk dat ik het zelf niet zo goed aandurf om gelijk een flink stuk te gaan rennen. ;o
Eerst maar een rondje om de huizen heen ofzo.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Koenholio het volgende:
En over die dopjes: ik heb er ook last van dat ze uit vallen. Dus ik heb gewoon de headset van de pc gepaktheb je er wel een microfoon aan zitten wat er een beetje raar uit ziet, maar liever dat dan geen muziek
En daarbij loop ik toch waar ik weinig mensen tegen kom.
Thx voor de tip!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Gebruik een van de vele trainingsschema'tjes die hier worden aangeprezen. In de OP staan zat sites met schema's.![]()
Dat is altijd de beste manier om te beginnen, om alles langzaam op te bouwen en blessures te voorkomen.
Het is mijn laatste evy lesquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:30 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Heb je wel al eerder een half uur achter elkaar gerend of ga je dat ook voor het eerst doen?
Ik lig er nu al in een scheur om, en ik loop nu niet eens hard.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]geniaal! Ga ik ook doen, en dan pak ik mijn controller er ook gelijk bij; Over straat lopen en dan fanatiek continu met de joystick rondjes draaien, of zorgen dat vrienden er ook zo bij gaan lopen en dan doen alsof je met elkaar praat door de microfoon!
Levert nog wat lol op tijdens het hardlopen!
Hmm oke.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mijn laatste evy lesvan 0-5 dus 1x eerder
Dat gevoel heb ik op het moment nog wel ff.. Ik heb op de site van Nike een overzicht van al mn geklokte runs. Sinds ik weer begonnen ben, ben ik meer dan een minuut langzamer per km dan toen ik vaker liep.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Je kunt je rondje of het stuk wat je gelopen hebt neerzetten in http://www.afstandmeten.nl en daar kun je ook de tijd neerzetten die je erover gedaan hebt. Vervolgens word je snelheid uitgerekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Nog makkelijker dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:57 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je kunt je rondje of het stuk wat je gelopen hebt neerzetten in http://www.afstandmeten.nl en daar kun je ook de tijd neerzetten die je erover gedaan hebt. Vervolgens word je snelheid uitgerekend.
Dat ga ik inderdaad doen, maar daar moet ik mee wachten tot ik toch zeker een minuut of 10 gelopen heb.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik op het moment nog wel ff.. Ik heb op de site van Nike een overzicht van al mn geklokte runs. Sinds ik weer begonnen ben, ben ik meer dan een minuut langzamer per km dan toen ik vaker liep.![]()
Kijk op Google maps naar de route waar je loopt en check dmv punten zetten hoe ver het is. Je kunt met de stopwatch, mobiel of wat dan ook tijd bijhouden. Achteraf kun je uitrekenen hoe snel je loopt per km etc.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:57 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je kunt je rondje of het stuk wat je gelopen hebt neerzetten in http://www.afstandmeten.nl en daar kun je ook de tijd neerzetten die je erover gedaan hebt. Vervolgens word je snelheid uitgerekend.
Daar heb je zeker gelijk in.quote:Op donderdag 25 maart 2010 12:01 schreef bananablues het volgende:
Niet echt beginner, maar ik wilde even mijn ei kwijt
Namelijk dat die schema's "voor iedereen" geen heilig middel is. Iedereen is anders, dus het is een beetje raar dat iedereen hetzelfde schema zou gebruiken. Wat ik bedoel: luisteren naar je lichaam is veel belangrijker en van je schema afwijken hoeft niet erg te zijn.
Bijv: Net 2 weken getraind volgens schema, er staat 3x8 minuten hardlopen met 1 minuut wandelen. Je voelt je na de eerste 8 min flut. Dan kan je ook deze training iets rustiger doen met meer wandelen of minder hardlopen (laatste 2x 6 min of 1 keer ipv 2x 8 min)
Ander voorbeeld: Je bent 5 weken bezig en die trainingen zijn een eitje.. Dan kan je best (heel langzaam) je training iets uitbreiden. Hierbij moet je wel wat meer oppassen dat je je niet gaat overtrainen.
Ohh, die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:57 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste rondje...vanavond ga ik voor les 2quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Laat ik het dan zo vragen; hoe snel rennen jullie allemaal?
10km per uurquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Belangrijker om jezelf af te vragen is, wat is je hartslag daarbij en hoelang houd je dat vol in relatie met je maximale hartslag en je rusthartslag.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
10km per uur'gewoon netjes' vind ik
Maar dat is met wandelen tussendoor neem ik aan, dus dat vertekent het beeld nogal. Het hangt er dan maar net vanaf hoe vaak en lang je moet wandelen en dan is het nog niet duidelijk hoe hard je nu echt rent.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:23 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Dit was mijn eerste rondje...vanavond ga ik voor les 2
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=381108
Ja dat is met wandelen tussendoor. 1 Minuut lopen, 1 minuut wandelen etcetc. Dus eigenlijk moet ik de tijd op 9 a 10 min houden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:34 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Maar dat is met wandelen tussendoor neem ik aan, dus dat vertekent het beeld nogal. Het hangt er dan maar net vanaf hoe vaak en lang je moet wandelen en dan is het nog niet duidelijk hoe hard je nu echt rent.
Als je over een paar maanden deze posts terugleest....quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:37 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Nou oké, ik ga vanavond bij de eerste 2 minuten rennen vanaf mijn beginpunt eens kijken tot waar ik kom.
Dan kijk ik daarna thuis op die site hoe snel (of langzaam) dat dan geweest is.
Ik ben benieuwd.
Ga toch fietsen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:40 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Als je over een paar maanden deze posts terugleest....![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daar is een ander topic voor
Link van die laatste?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:27 schreef Joene het volgende:
ik ga zondag op het circuit ook een korte tight kopen of die nike korte broek met tight er binnen in (ziet er wat charmanter uit).
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Joene het volgende:
http://www.runnersworldsh(...)wo-in-one-short.html
Ja! Zoiets lijkt me ook wel wat!quote:
Bij mij op de vereniging wordt geadviseerd om pas met een korte broek te gaan lopen, als de temperatuur boven de 14 graden zit. Weet niet hoe het vandaag met de temperatuur is, maar als deze boven die 14 zit, kan het.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef KingOfMars het volgende:
Met dit weer kan ik toch wel gelijk een korte broek kopen? Het wordt alleen maar warmer nu toch...
Wat jouw voorkeur heeft. Dat is voor iedereen anders, ik loop nu liever nog in een lange broek.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:21 schreef KingOfMars het volgende:
Met dit weer kan ik toch wel gelijk een korte broek kopen? Het wordt alleen maar warmer nu toch...
Dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef Joene het volgende:
Hou er maar rekening mee dat je niet iedere keer sneller looptTenzij je kiplagat heet ofzo
Goed om te horen, ga zo doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:19 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Gister was ik voor het eerst 4 minuten aan het rennen (in plaats van 2 of 3) en ik had niet echt verwacht dat het heel goed zou gaan, omdat ik nog best wat spierpijn had van de vorige keer.
Maar tijdens de tweede keer 4 minuten werd de pijn opeens minder, mijn ademhaling ging beter, en opeens voelde ik me zo ongelooflijk goed! Helemaal euforisch, ik voelde me alsof ik zo nog uren door kon lopen.
Heerlijk was het, echt super. Dan weet ik weer waarvoor ik het doe.
Dat is wel heel erg handig. Ik vind tights er niet echt uitzien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:29 schreef Joene het volgende:
http://www.runnersworldsh(...)wo-in-one-short.html
Dat is een behoorlijke snelheid voor die 4 minuten.quote:
Je kunt ook andere lichamelijke activiteiten doenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:49 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Jij wel! Ik moet 2 rustdagen houden.
Oh ja, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:55 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je kunt ook andere lichamelijke activiteiten doen![]()
Het is niet verboden om te fietsen, wandelen, zwemmen ofzo nu.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:07 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Oh ja, bedankt voor de tip!Wandelen, fietsen en zwemmen vandaag even niet, maar ik kan zat andere dingen bedenken.
Heb je gisteravond teveel gedronken ofzo ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Wat is er mis met de spierversterkende oefeningen van runinfo.nl?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:31 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Heb je gisteravond teveel gedronken ofzo ?
Je hebt gelijk Joene, nu weer ontopic graag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Joene het volgende:
Kennen jullie dit niet ergens anders uitvechten ?
Gewoon pootje lichten. Al was het maar zodat je kunt zeggen dat je sneller bent dan een echte pro. En dat in je eerste wedstrijd.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:03 schreef Joene het volgende:
ik denk dat ze 10 rondjes om me heen kan rennen
Ik zou zeker niet op versleten schoenen gaan lopen. Een paar schoenen uit de collectie van vorig jaar zijn vaak in de aanbieding. Volgens mij heb je al een paar goede Asics voor 40 of 50 euro.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:26 schreef Lolaatje het volgende:
Deze week ben ik begonnen met Evy en heb mijn eerste drie lessen achter de rug. Tot nu toe vind ik het prima te doen, ben benieuwd hoe het komende week gaat.
Ik overweeg binnenkort een analyse te laten maken voor geschikte schoenen want de goedkope hardloopschoenen die ik nu heb lopen niet ideaal. Alleen eigenlijk wil ik nog niet zo'n bedrag uitgeven totdat ik (redelijk zeker) weet dat ik hier echt mee door ga. Aan de andere kant wil ik ook geen klachten veroorzaken door op 'slechte' schoenen te lopen, weet niet hoe snel je daar last van kunt krijgen.
Ik vraag me af hoe anderen dit hebben aangepakt, hebben jullie direct goede hardloopschoenen gekocht? En voor degenen die daar eerst mee gewacht hebben, zou je dat achteraf nog zo doen?
Dat ligt helemaal aan de huidige fysieke staat van je lichaam en/of je in het verleden sportief bent geweest. Andere factoren zoals bijvoorbeeld het naar binnen en buiten klappen van je enkel bij het landen speelt een rol. Misschien loop je wel neutraal, of heb je platvoeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef Lolaatje het volgende:
Het punt is niet dat ze versleten zijn, ze zijn vrij nieuw juist. Alleen het zijn goedkope hardloopschoenen (van Scapino), niet bepaald de beste kwaliteit en ik vraag me af of ik mezelf daarmee mogelijk kwetsbaarder maak voor klachten/blessures, of dat dat meevalt in het begin.
Toen ik voor het eerst begon met lopen, liep ik ook op cheapie cheapie schoenen en had ik na het lopen heel vaak last van mn benen ook al was ik niet zo moe of wat dan ook. Kwam allemaal door verkeerde schoenen zonder fatsoenlijke demping waardoor ik ook meer scheef ging lopen. Toen had ik bewust wat geld opzij gezet en bij de run2day in Zwolle een analyse gemaakt en fatsoenlijke schoenen (Asics fortitude) gekocht. En dat heb ik ook heel goed gemerkt.. Amper last meer en het lopen ging vanzelf en liep eindelijk recht.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef Lolaatje het volgende:
Het punt is niet dat ze versleten zijn, ze zijn vrij nieuw juist. Alleen het zijn goedkope hardloopschoenen (van Scapino), niet bepaald de beste kwaliteit en ik vraag me af of ik mezelf daarmee mogelijk kwetsbaarder maak voor klachten/blessures, of dat dat meevalt in het begin.
Edit: maar ik ga sowieso eens in een sportspeciaalzaak kijken wat voor aanbiedingen er zoal zijn. Zo'n 100 euro kan ik niet ophoesten momenteel, maar als ze inderdaad ook wel goedkopere modellen hebben die ook goed zijn dan is het wel de moeite waard.
Dat zal wel verschillen van persoon tot persoon en ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Maar toen ik voor het eerst begon met hardlopen heb ik eerst hele goedkope schoenen gekocht. Er is toen ook niet gekeken naar hoe ik liep en ik kreeg vrij snel last van blessures. Daarna heb ik advies gevraagd en hebben ze gekeken hoe ik loop en op basis daarvan heb ik nieuwe schoenen gekocht. Sindsdien heb ik nergens meer last van. Sowieso als je een blessure oploopt ben je er zo weer een paar weken uit en dan vind ik het zelf altijd ontzettend lastig om de draad weer op te pakken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:12 schreef Lolaatje het volgende:
Edit: maar ik ga sowieso eens in een sportspeciaalzaak kijken wat voor aanbiedingen er zoal zijn. Zo'n 100 euro kan ik niet ophoesten momenteel, maar als ze inderdaad ook wel goedkopere modellen hebben die ook goed zijn dan is het wel de moeite waard.
Moeilijk te zeggen, dat ligt helemaal aan je lichaam, je voeten en je manier van lopenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik loop op Nike air max.... qua demping zit het wel goed maar zijn het eigenlijk wel goede schoenen om op hard te lopen??
Lijkt me niet aangezien het geen schoenen zijn die ontworpen zijn om kilometers mee te vreten maar dat is mijn meningquote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik loop op Nike air max.... qua demping zit het wel goed maar zijn het eigenlijk wel goede schoenen om op hard te lopen??
Daar kan ik echt niet op lopenquote:
Ik zat vandaag met les 20 op 9.64km/u, niet supersnel maar ook niet slecht, zit tenslotte net op het punt waar de loopstukjes echt wat langer worden, ik ga hier even niet te hard van stapel lopen. Als ik over 3 weken op de 30 minuten zonder wandel-pauzes zit en ik blijk nog iets onder de 10km/uur te zitten, voer ik 't tempo dan wel op.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:21 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik heb ook Saucony'squote:
Ah oké, ik ga morgen voor les 10 en ik heb ongeveer hetzelfde tempo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:48 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Ik zat vandaag met les 20 op 9.64km/u, niet supersnel maar ook niet slecht, zit tenslotte net op het punt waar de loopstukjes echt wat langer worden, ik ga hier even niet te hard van stapel lopen. Als ik over 3 weken op de 30 minuten zonder wandel-pauzes zit en ik blijk nog iets onder de 10km/uur te zitten, voer ik 't tempo dan wel op.
Ik lees op die site dat het aan de binnenzijde van het scheenbeen zit (de pijn). Maar ik voel het alsof iemand me met een staaf tegen mijn scheen aan geslagen heeft (dus voorop).quote:
Misschien heb je hier wat aan? http://www.hardloopschema.nl/?p=tools&cat=blessuretop5#scheenbeen. Daar staan veel voorkomende pijntjes beschreven, inclusief plaatjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:08 schreef _charlie het volgende:
[..]
Ik lees op die site dat het aan de binnenzijde van het scheenbeen zit (de pijn). Maar ik voel het alsof iemand me met een staaf tegen mijn scheen aan geslagen heeft (dus voorop).
Lijkt wel alsof je te overmoedig bent begonnen, begin weer rustig aan alsof je nooit aan hardlopen hebt gedaan. Neem gewoon je tijd, niets mis mee. Soms betekent dat dat je moet dwingen niet te snel te lopen en op je vorm moet letten. Ik zou nu maar een paar dagen even rust nemen zodat je spieren zichzelf kunnen herstellen. Doe je wel goed aan stretchen? Eerst 5 minuten erg ontspannen inlopen en dan stretchen voordat je begint. Na het uitlopen weer stretchen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:36 schreef _charlie het volgende:
Sorry dat ik zo even binnen kom vallen maar ik had een vraag (en hoop dat er hier iemand is die me ermee kan helpen).
Ik ben sinds 4 weken weer begonnen met hardlopen. Dit met een podcast die ik van een kleine 1,5 jaar terug nog had liggen. Nu heb ik alleen sinds de 2e week tijdens het lopen een branderig gevoel in mijn schenen... Alsof de spier er lostrekt. Vandaag had ik er gewoon wéér last van. De tijden die ik nu loop zijn, 3 minuten rennen, 90 sec lopen. 5 min rennen, 2 min lopen, 3 min rennen, 90 sec lopen, 5 min rennen en dan 5 minuten uitlopen.
De eerste 3 en 5 minuten ging prima, nergens last van. Lekker tempo door gelopen. Alleen bij de 2e keer 3 minuten ging het mis. Daar begon het zeer te doen. Geprobeerd anders te gaan lopen, om te kijken of het verschil maakte en dat deed het. Ik kon die 3 minuten run iig nog afmaken. Maar die 5 min run die daar op volgde ging totaal niet meer. Bij het uitlopen bleef ik het ook voelen... Hoop dat jullie me er mee kunnen helpen. (Maandag gaat er nu sowieso een telefoontje naar de dokter, want op deze manier beleef ik er geen plezier meer aan!)
's Ochtends ftwquote:Op zondag 28 maart 2010 14:23 schreef STING het volgende:
Vraagje voor jullie:
's Ochtends of eind van de dag hardlopen en hoe bevalt dat?
Ik ben een avond/nachtmens, ik loop zo laat mogelijk voor het donker wordt. Moet er niet aan denken dat ik 'sochtends ook maar lesje 1 van Evy zou moeten doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 14:23 schreef STING het volgende:
Vraagje voor jullie:
Dat hangt er erg van af hoe mijn dag eruit ziet, ik heb (nog) niet echt een voorkeur. Maar goed, ik ben ook pas sinds ruim een week weer begonnenquote:Op zondag 28 maart 2010 14:23 schreef STING het volgende:
Vraagje voor jullie:
Was het je eerste wedstrijd?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef Joene het volgende:
Zojuist naja daarstraks Circuitrun 5k gelopen , exacte tijd nog niet bekend maar kwam zelf uit ergens in 32 minuten.
Nicequote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef Joene het volgende:
Ja eerste wedstrijdnu doortrainen voor een 10k.
Netjes hoor, voor een eerste keer. Waar mikte je op?quote:Op zondag 28 maart 2010 16:25 schreef Joene het volgende:
Snelheid 9,114 km/uur Netto tijd 32:55
volgens uitslagen.nl
Geniet maar van je avond danquote:Op zondag 28 maart 2010 16:28 schreef Joene het volgende:
Ik had gezegd tussen 30 - 35 minuten dus ben tevreden vooral omdat er erg veel wind stond. en zandvoord flink heuvelachtig is. Dus ik ben er blij mee
Misschien effe google raadplegen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:21 schreef Irien het volgende:
Net terug van een rondje 12 min - 1 min wandelen - 9 min - 1 min wandel - 6 min.
Fijn schema, want het loopt af!Vorige stap was 10-2 -12 min
Ik heb geen spierpijn.... stretch kuiten, bovenbenen, hamstring, liezen... maar heb na het rondje net last van m'n knieen... is daar ook een oefening voor?
Leuk zo'n app.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:27 schreef GotC het volgende:
Wel leuk, die nieuwe applicatie voor op Android telefoons (Cardio Trainer). Kon het programma zo syncen met m'n computer, en toen kreeg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
Was met Evy les 6
Die statistieken heb je bij Nike+ ook, alleen ziet dat er allemaal veel gelikter uit.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:27 schreef GotC het volgende:
Wel leuk, die nieuwe applicatie voor op Android telefoons (Cardio Trainer). Kon het programma zo syncen met m'n computer, en toen kreeg ik dit te zien:
[ afbeelding ]
Was met Evy les 6
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Charizma het volgende:
[..]
Leuk zo'n app. Hoe heet ie?
Ik heb een htc touch pro 2, die is eigenlijk wat te zwaar om mee te nemen
Zie quotequote:Op zondag 28 maart 2010 19:27 schreef GotC het volgende:
[ afbeelding ]
Was met Evy les 6
Maar Nike+ is niet gratisquote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die statistieken heb je bij Nike+ ook, alleen ziet dat er allemaal veel gelikter uit.
ah, die heb ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef Charizma het volgende:
[..]
Leuk zo'n app.
Ik heb een htc touch pro 2, die is eigenlijk wat te zwaar om mee te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |