Daarom moet je ook een 3gs nemenquote:Op donderdag 25 maart 2010 10:55 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Je bent me echt NET voor.. Ik wil sowieso m'n iPhone meenemen voor de muziek/Evy en vroeg me net af of er geen toffe running apps bestaan. De Nike+ meuk werkt niet op de 3G (wel op de 3GS). Zelf kwam ik al op runkeeper uit (www.runkeeper.com) uit...?
Ik ga volgend jaar wel voor de 4GS ofzo.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:06 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daarom moet je ook een 3gs nemen![]()
Je weet het pas als je het weet toch? Nergens voor schamen, gewoon gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn mede-beginnelingen hier ook weleens last van hebben:![]()
Ik ben steeds bang dat ik echt super langzaam loop in vergelijking met anderen!
Natuurlijk weet ik wel dat je beter te langzaam dan te snel kunt lopen in de training, maar ik heb echt geen flauw idee hoe snel ik ga, laat staan in vergelijking met anderen.
Ik heb namelijk het gevoel dat ik echt heel, heel langzaam ga. En als ik dan die 5 km wedstrijd heb zometeen, dat ik er dan echt 2 keer zo lang over ga doen als de langzaamste.
Heb ik ook wel eens. Maar ik hou gewoon aan wat ik op één van die sites vond in de OP: het tempo waarbij je ondertussen nog kunt praten zonder al te veel te hijgen. Betekent dat ik zo af en toe wat tegen mezelf zeg om te zien hoe het gaat (op het laatst gaat dat wel minder goed natuurlijk, vermoeidheid komt natuurlijk wel om de hoek kijken op den duur).quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik ben benieuwd of mijn mede-beginnelingen hier ook weleens last van hebben:![]()
Natuurlijk weet ik wel dat je beter te langzaam dan te snel kunt lopen in de training, maar ik heb echt geen flauw idee hoe snel ik ga, laat staan in vergelijking met anderen.
Ik heb namelijk het gevoel dat ik echt heel, heel langzaam ga. En als ik dan die 5 km wedstrijd heb zometeen, dat ik er dan echt 2 keer zo lang over ga doen als de langzaamste.
Je kunt op verschillende manieren meten hoe hard je loopt, bijv. met een iPod Touch of iPhone. Of je kunt van tevoren een route bepalen waarvan je de afstand weet en dan meten hoe lang je daar over doet. Dan kun je achteraf zelf berekenen hoe hard je gelopen hebt.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Heb je wel al eerder een half uur achter elkaar gerend of ga je dat ook voor het eerst doen?quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:26 schreef Joene het volgende:
ik ga zondag op het circuit in zandvoort meemaken hoe snel ik nou eigenlijk een 5km loop , ik hoop zelf net rond de 30minuten uit te komen. Hoop alleen omdat ik pas een dag of 2 nu weer blessure vrij ben dat het wat wil.
Nja oke, dat kan ik nog wel begrijpen. Denk dat ik het zelf niet zo goed aandurf om gelijk een flink stuk te gaan rennen. ;oquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:59 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Ik voel me juist wel stoer.![]()
Dan denk ik aan al die mensen die na hun werk lui op de bank ploffen en bedenken dat ze "weer eens" wat aan sport moeten doen, waarna ze het direct weer vergeten en hun bierbuikje groeit.
En wij lopen daar lekker van het lente-weer te genieten en voelen ons fitter dan ooit als we weer thuis zijn.
Gebruik een van de vele trainingsschema'tjes die hier worden aangeprezen. In de OP staan zat sites met schema's.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:34 schreef Crientj het volgende:
[..]
Nja oke, dat kan ik nog wel begrijpen. Denk dat ik het zelf niet zo goed aandurf om gelijk een flink stuk te gaan rennen. ;o
Eerst maar een rondje om de huizen heen ofzo.
quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:22 schreef Koenholio het volgende:
En over die dopjes: ik heb er ook last van dat ze uit vallen. Dus ik heb gewoon de headset van de pc gepaktheb je er wel een microfoon aan zitten wat er een beetje raar uit ziet, maar liever dat dan geen muziek
En daarbij loop ik toch waar ik weinig mensen tegen kom.
Thx voor de tip!quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:36 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Gebruik een van de vele trainingsschema'tjes die hier worden aangeprezen. In de OP staan zat sites met schema's.![]()
Dat is altijd de beste manier om te beginnen, om alles langzaam op te bouwen en blessures te voorkomen.
Het is mijn laatste evy lesquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:30 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Heb je wel al eerder een half uur achter elkaar gerend of ga je dat ook voor het eerst doen?
Ik lig er nu al in een scheur om, en ik loop nu niet eens hard.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:38 schreef zatoichi het volgende:
[..]geniaal! Ga ik ook doen, en dan pak ik mijn controller er ook gelijk bij; Over straat lopen en dan fanatiek continu met de joystick rondjes draaien, of zorgen dat vrienden er ook zo bij gaan lopen en dan doen alsof je met elkaar praat door de microfoon!
Levert nog wat lol op tijdens het hardlopen!
Hmm oke.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:41 schreef Joene het volgende:
[..]
Het is mijn laatste evy lesvan 0-5 dus 1x eerder
Dat gevoel heb ik op het moment nog wel ff.. Ik heb op de site van Nike een overzicht van al mn geklokte runs. Sinds ik weer begonnen ben, ben ik meer dan een minuut langzamer per km dan toen ik vaker liep.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Je kunt je rondje of het stuk wat je gelopen hebt neerzetten in http://www.afstandmeten.nl en daar kun je ook de tijd neerzetten die je erover gedaan hebt. Vervolgens word je snelheid uitgerekend.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:18 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Nog makkelijker dusquote:Op donderdag 25 maart 2010 11:57 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je kunt je rondje of het stuk wat je gelopen hebt neerzetten in http://www.afstandmeten.nl en daar kun je ook de tijd neerzetten die je erover gedaan hebt. Vervolgens word je snelheid uitgerekend.
Dat ga ik inderdaad doen, maar daar moet ik mee wachten tot ik toch zeker een minuut of 10 gelopen heb.quote:Op donderdag 25 maart 2010 11:56 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik op het moment nog wel ff.. Ik heb op de site van Nike een overzicht van al mn geklokte runs. Sinds ik weer begonnen ben, ben ik meer dan een minuut langzamer per km dan toen ik vaker liep.![]()
Kijk op Google maps naar de route waar je loopt en check dmv punten zetten hoe ver het is. Je kunt met de stopwatch, mobiel of wat dan ook tijd bijhouden. Achteraf kun je uitrekenen hoe snel je loopt per km etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |