Klinkt niet heel jofel wat je schrijft.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:03 schreef Telekinetic het volgende:
[..]
Dat is helaas niet mogelijk hier, wel heb ik een ventilator maar dat helpt ook bar weinig. Helemaal niks helpt de dood is de enige manier om aan dit helse weer te ontsnappen.
M'n huisgenoot heeft een balkon, maar da's niet helemaal slaapgeschikt. Wie weet, misschien probeer ik het vanavond nog wel. Maar dan slaap ik op een luchtbed, ook verre van ideaal. Zo'n tent is toch ook niet lekker...daar begint het toch ook enorm te broeien?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 15:40 schreef Stali het volgende:
Wat zonde. Heb je ook geen plat dak of balkon? Vroeger in Amsterdam sliep ik gewoon op het balkon.
Heb afgelopen nacht toch maar wel in huis geslapen, uit gemakzucht en er liep weer een egel rond.
Maar als het vanavond niet gaat onweren dan zet ik de popup tent in de tuin op. Zou zoiets ook overwegen als ik jou was gewoon kamperen in iemands tuin.
Maar dan lig je wel koel. Of je sleept je matras dat balkon op.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
M'n huisgenoot heeft een balkon, maar da's niet helemaal slaapgeschikt. Wie weet, misschien probeer ik het vanavond nog wel. Maar dan slaap ik op een luchtbed, ook verre van ideaal. Zo'n tent is toch ook niet lekker...daar begint het toch ook enorm te broeien?
Het balkon is overdekt, dus dat zal meevallen. Onweer zou wel heerlijk zijn... kan het een paar graden afkoelen!quote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:51 schreef Stali het volgende:
[..]
Maar dan lig je wel koel. Of je sleept je matras dat balkon op.
Ik heb zo'n betere die erg goed ventileerd.
Maar er wordt hier in e.o.a. tuin geroepen dat het toch nog wel gaat onweren, dus misschien toch niet zo'n goed idee.
Hier schijnt de zon nog zelfsquote:
Het is hier (vlakbij Bergen op Zoom) al weer droog. Wel ietsje koeler nu.quote:
Als ik op buienradar kijk wordt het vanaf een uur of 20.30u echt waterig bij jou.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:22 schreef Stali het volgende:
[..]
Het is hier (vlakbij Bergen op Zoom) al weer droog. Wel ietsje koeler nu.
Oja, ook even hier: Waarschuwing voor extreem onweer
Kan alle kanten op nog hoorquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik op buienradar kijk wordt het vanaf een uur of 20.30u echt waterig bij jou.
Het betrekt hier af en toe en daarna gaat vrolijk de zon weer schijnenquote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
Hier in Nieuwerkerk aan den IJssel zie ik al donkere lucht aankomen.
Heel gek, maar van die donkere lucht van net is nu niks meer te bekennen. Wel bewolkt, maar geen donkere wolken meer.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het betrekt hier af en toe en daarna gaat vrolijk de zon weer schijnen
Ik ben nog veel te wit voor mijn doen. Normaliter had ik nu al een keer of tien Hoek van Holland er op zitten, maar dit jaar ben ik daar nog niet geweest. Alleen mijn gezicht en armen zijn een beetje bruin...quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef Stali het volgende:
Hier hetzelfde en dat gevoel van koelte na dat schamele beetje regen is ook direct weer weg..
Overigens ben ik nog nooit zo bruin geweest voordat ik op vakantie ging.
Ik ben juist wel eens bruiner geweest, het is me nu veel te warm om in de zon te zitten.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef Stali het volgende:
Hier hetzelfde en dat gevoel van koelte na dat schamele beetje regen is ook direct weer weg..
Je verbrand levend als je niet uitkijkt.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben juist wel eens bruiner geweest, het is me nu veel te warm om in de zon te zitten.
Het is wel van het ene uiterste in het andere dit jaar ja, maar ik vind het wel lekker.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Nass het volgende:
Ik heb de hele winter zitten wachten op de zomer, maar god wat is dit erg
Jij dipkip.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:57 schreef Stali het volgende:
Ik ben een paar weekenden naar Cadzand gegaan en dan gaat het wel rap.
Maar vandaag nog bruiner geworden. Steeds dippen in het water dan zonnen en dan wat drinken en weer even FOK!ken.
30 graden in huis gaat bij mij niet meer in de categorie: lekker.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is wel van het ene uiterste in het andere dit jaar ja, maar ik vind het wel lekker.
Als ik op buienradar kijk zijn we misschien vanavond tegen tien uur een keer aan de beurtquote:Op zaterdag 10 juli 2010 17:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als ik op buienradar kijk wordt het vanaf een uur of 20.30u echt waterig bij jou.
Waar ga je heen? Is het daar ook zo heet?quote:Op zaterdag 10 juli 2010 18:40 schreef Stali het volgende:
Ik pas na 23.00u.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik op buienradar kijk zijn we misschien vanavond tegen tien uur een keer aan de beurt.
Is nog niet helemaal duidelijk maar als het zo warm is dan doe ik niets anders dan lezen en luieren aan de zee of andere wateren. Ben voor deze temps niet gemaakt, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 10 juli 2010 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als ik op buienradar kijk zijn we misschien vanavond tegen tien uur een keer aan de beurt.
[..]
Waar ga je heen? Is het daar ook zo heet?
Raad eens wat ik me aangeschaft heb......AIRCOquote:Op zaterdag 10 juli 2010 16:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, maar in je slaapkamer is het toch wel lekker. Gewoon een tijdje voor je naar je nest gaan aanzetten en weer uit zodra je gaat maffen.
quote:Op maandag 12 juli 2010 20:48 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Raad eens wat ik me aangeschaft heb......AIRCO![]()
Afgelopen nacht werdt het me echt te bont.
quote:ma 26 jul 2010, 16:47 Video Buitenland
Moskou getroffen door hitterecord MOSKOU - In Moskou is het maandag 37,2 graden geworden, de hoogste temperatuur ooit gemeten in de Russische hoofdstad. Tot nu toe stond het hitterecord voor Moskou op 36,8 graden, gemeten in juli 1920, aldus Russische meteorologen. Er is nog geen einde in zicht van de hittegolf, die de Moskovieten roostert en die al het leven van tientallen personen heeft geëist.
Naast de hitte gaat de stad ook gebukt onder een dikke, bijtende rookwolk door tientallen natuurbranden in de buurt van de stad. Volgens het ministerie voor Rampenbestrijding staan tientallen hectaren bos en veengebied in brand. Door de hitte en droogte heeft het vuur vrij spel.
Ik hoop het niet. Mijn vakantie zit erop, ik mag weer een jaar keihard werken. Je zou nu maar vakantie hebben in de regenquote:
Je zult maar vakantie hebben als het zo warm is dat het zweet je over de rug loopt terwijl je alleen maar een biertje drinkt.quote:Op maandag 26 juli 2010 21:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Mijn vakantie zit erop, ik mag weer een jaar keihard werken. Je zou nu maar vakantie hebben in de regen
Ik wil nog minstens één gloeiend hete dag en één stevige onweersbui voordat ik dit als zomer beschouw.quote:
Augustus moet ook nog komen.quote:Op maandag 26 juli 2010 22:40 schreef waht het volgende:
[..]
Ik wil nog minstens één gloeiend hete dag en één stevige onweersbui voordat ik dit als zomer beschouw.
Nog niet gehad dan, dit jaar? Zit je aan de kust?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:42 schreef Costarican het volgende:
Deze week is er alwéér slecht weer,
wanneer gaat het nou eindelijk lekker worden, en dat ook blijven?
Met lekker bedoel ik 30 graden +
Hmm, er is pas geen ijstijd als er geen ijs op de pool is? Wat een rare definitie...waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 06:56 schreef WallOfStars het volgende:
geweldig dit.....
warmste zomer ooit.....wat lullen ze nou, er ligt ijs op de noords en zuid pool. AKA als een ijstijd.
we meten dit pas 200 jaar ofzo en de planeet is 3.5 miljard jaar oud.
Same shit every yearquote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:17 schreef knep het volgende:
Vakanties zijn overal begonnen en het is kut weer, hoe cru.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |