Ik vind dit beterquote:Op maandag 22 maart 2010 18:11 schreef Stoeprand het volgende:
Kijk eens naar de vorige TT en kijk naar wat voor SC het is.
Vanavond. Net lukte het niet, dus ik ga wel powernappen vlak voordat ik ga slapen.quote:
dan is het geen powernap meerquote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vanavond. Net lukte het niet, dus ik ga wel powernappen vlak voordat ik ga slapen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Vanavond. Net lukte het niet, dus ik ga wel powerfappen vlak voordat ik ga slapen.
lang slaapje dusquote:Op maandag 22 maart 2010 18:17 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jawel, alleen slaap ik meteen verder.
was 't lekker?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb net spaghetti gemaakt en ik was op tijd thuis voor me exstiefvader thuis was.Dus nu zit ik weer op me kamer.
Fuck yeah.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dat ding bestaat nu 200 jaar
Topickill.quote:
waarom?quote:
Daar gaat je eetlust.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
bah manboobs op tv bij een kookprogramma
stiekem wel ja maar dat zeg ik maar niet tegen raph want die staat nu te koken. spinazie met eitje en bal gehaktquote:
Spinaziequote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stiekem wel ja maar dat zeg ik maar niet tegen raph want die staat nu te koken. spinazie met eitje en bal gehakt
ik wil bij jou etenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook honger. Maar we eten bloemkool met ham-kaassaus en kippedingen en aardappelen
Ja hallo, dan is er niet genoeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik wil bij jou etenook al heb ik al gegeten.
Nou enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
rickquote:
Wie dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef Psalms het volgende:
dat was lekker zeg,goeie kok hier in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
raad eens wie er kookt in vervolgquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Shoarma Mishoquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Huppelquote:
Ey Trevquote:
EN de bakker niet te vergeten, een broodmaaltijd kan ook heerlijk zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Shoarma Misho
Italiaans restaurant Sardegna
Mac Donalds
de chinees in Bargeres
de kok in de Zwetser
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:48 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was je ons zat?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
EN de bakker niet te vergeten, een broodmaaltijd kan ook heerlijk zijn![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Was je ons zat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Jaaaa, hier is alles goed hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 19:30 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
DELUNA![]()
![]()
Jaah kheb unban gekregen van yvonne
hoe gaat 't
![]()
Ik ga douchenNat worden
Haha nee joh!quote:
Oh, ik zeg maar niets.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:55 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Haha nee joh!
Ging bij mij zelf met ups en downs.
Moet nu ook vanwege mijn (nieuwe) werk er om 05:30 uit, dus ken niet te laat online blijven.
Oh lol.. zie em nu pasquote:
150 of 200. Hangt er vanaf hoe hard het gaat en hoe gezellig het is. Maar stiekem wil ik op tijd op bed maar dan mis ik Pauw en Witteman.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:56 schreef Gotrick het volgende:
Hey Luna![]()
![]()
Hoeveel posts heb je vandaag? het is bijna 20:00, tot hoe ver ga je deze dag?
Nee, het ging niet om de spelling. Ik ga altijd om 0:00 op bed terwijl ik er om 05:15 al uit moet.quote:
Ik wil ook vroeg naar bed, had eigenlijk 20:00 als streef tijd.. maar das natuurlijk veels te vroegquote:Op maandag 22 maart 2010 19:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
150 of 200. Hangt er vanaf hoe hard het gaat en hoe gezellig het is. Maar stiekem wil ik op tijd op bed maar dan mis ik Pauw en Witteman.![]()
Oh ik zag wat andersquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, het ging niet om de spelling. Ik ga altijd om 0:00 op bed terwijl ik er om 05:15 al uit moet.
een uur of 22:00 is ook nog vroeg zatquote:Op maandag 22 maart 2010 19:58 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik wil ook vroeg naar bed, had eigenlijk 20:00 als streef tijd.. maar das natuurlijk veels te vroeg
Ehh, 6x in de week zwemmen en 1x landtraining (opdrukke en dergelijke)quote:Op maandag 22 maart 2010 19:59 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh ik zag wat anders![]()
Fitnes (of sport) jij ook 3x per week?
Ik hou mijn mond maarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehh, 6x in de week zwemmen en 1x landtraining (opdrukke en dergelijke)
Npquote:
Ik ken het probleemquote:Op maandag 22 maart 2010 20:04 schreef Gotrick het volgende:
Pfff, me zusje zit weer in de badkamer hoor... deuren ruim een uur potdicht dus..
Geen idee, dit weekend wordt niksquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Np![]()
Hoe staat het met onze zwem-meet trouwens?
Hehe, nee dit weekend ken ik ook nietquote:
hier wordt het ergens in meiquote:Op maandag 22 maart 2010 20:10 schreef DeLuna het volgende:
Heeft Trevland nog een interessante datum?
1 mei kan ik niet.quote:
Pfew word proppen zie ik nu in mijn agenda, ik heb aardig wat dingen in April/Mei eigenlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1 mei kan ik niet.
4 mei kan ik niet.
5 mei kan ik niet.
7 mei kan ik niet.
14 mei kan ik niet.
15 mei kan ik niet.
16 mei kan ik niet.
29 mei kan ik niet.
30 mei kan ik niet.
![]()
De meeste katten houden niet van waterquote:
Mei/juni is bij mij volgepland.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Pfew word proppen zie ik nu in mijn agenda, ik heb aardig wat dingen in April/Mei eigenlijk
Drukke dame ben je, juni heb ik nog helemaal vrijquote:
Dan gaan we toch voor juniquote:Op maandag 22 maart 2010 20:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
1 mei kan ik niet.
4 mei kan ik niet.
5 mei kan ik niet.
7 mei kan ik niet.
14 mei kan ik niet.
15 mei kan ik niet.
16 mei kan ik niet.
29 mei kan ik niet.
30 mei kan ik niet.
![]()
19 juni kan ik nietquote:
In juni is altijd het weekend van het jaarquote:Op maandag 22 maart 2010 20:16 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Drukke dame ben je, juni heb ik nog helemaal vrij
Als je zo bezig blijft dan gaan we nooit zwemmenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
19 juni kan ik niet
20 juni kan ik niet
21 juni kan ik niet
en ergens rond 9 juni ook niet.
Oke, juni is wel goed denk ik.
Nou, dat zijn maar 4 dagen in juni. Dan zijn er nog 26 over.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je zo bezig blijft dan gaan we nooit zwemmen
Das waar, maar ik geloof dat ik dat weekend dat jij niet kan dat ik dan ook niet kanquote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nou, dat zijn maar 4 dagen in juni. Dan zijn er nog 26 over.
Whehehe, dat scheelt weer.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das waar, maar ik geloof dat ik dat weekend dat jij niet kan dat ik dan ook niet kan
Jeetje, hoe vaak kan een topic dood gaan?quote:
Stoep overdrijft.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:25 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jeetje, hoe vaak kan een topic dood gaan?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
DeLuna, ik heb jou getekend. Ik heb alleen niet zoveel aandacht besteed aan je borsten, want ik wist dat dat zou mislukken.
En ik heb je armen niet afgemaakt, omdat ik wist dat die ook zouden mislukken.
Daarmee wil je dan zeggen dat de rest wel gelukt is?quote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
DeLuna, ik heb jou getekend. Ik heb alleen niet zoveel aandacht besteed aan je borsten, want ik wist dat dat zou mislukken.
Ja.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Neelix het volgende:
[..]
Daarmee wil je dan zeggen dat de rest wel gelukt is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee hoorquote:Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Jij wil nu zeker ook een tekening?
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
IK HEB HET KOUD!!!!Ik wilde je op komen warmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Wat is dat voor haarkleurquote:Op maandag 22 maart 2010 20:43 schreef Stoeprand het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik moeite om je na te tekenen, ga je zeiken over de verneukte blonde haarkleur.quote:
Ja, ik heb nog steeds gewoon bruin haar, niet kots-geel.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:56 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Doe ik moeite om je na te tekenen, ga je zeiken over de verneukte blonde haarkleur.
Gawd, als ik niet had geweten dat je een vrouw was, dan had ik het nu meteen door.
Kijk in mijn fobo!quote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Neelix het volgende:
[..]
Okay. Ik heb geen flauw idee hoe DeLuna eruit ziet, dus ik geloof je.
Dat dacht ikquote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Neelix het volgende:
[..]
* Neelix kijkt in het fobo
Nee, lijkt niet.
Jij mag vast wel tussen ons in van DWquote:
Ja?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mag vast wel tussen ons in van DW
We zitten wel te geilen op een halfnaakte hoofdrolspeler hoorquote:
Nou en. Een natte kont is fijn.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We zitten wel te geilen op een halfnaakte hoofdrolspeler hoor
Dat moest het serieus voorstellen hoor.quote:
Nou je het zegt zie ik het er bijna in.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat moest het serieus voorstellen hoor.
dan zet je hem toch uit? Of je download de films later ofzo.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wist niet voor welke film ik moest kiezen die op tv kwam
Ongetwijfeldquote:Op maandag 22 maart 2010 21:18 schreef Neelix het volgende:
[..]
Misschien heeft stoep wel meer fantasie dan je denkt?
Ik kan kiezen tussen 007 of the sound of musicquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef Neelix het volgende:
[..]
dan zet je hem toch uit? Of je download de films later ofzo.
Dat zeg ik, dan zet je hem toch uitquote:Op maandag 22 maart 2010 21:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan kiezen tussen 007 of the sound of music
Jepquote:
Damn zegquote:
It made my dayquote:
MOAR!!!!!!!!!quote:
Ik zou hem wel naakt willen zienquote:
Of een beschuitje met ;m etenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou hem wel naakt willen zien
Grey;s anatomyquote:
Of greys mag ookquote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grey;s anatomyWijvenserie jeweet
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat het een wijven serie isquote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grey;s anatomyWijvenserie jeweet
[ afbeelding ]
Seatle Grace.quote:
Met mancandyquote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het een wijven serie is
en torres vind ik ook niet verkeerd voor de ogen hoorquote:
uhm dat is engels voro lekkere kerelsquote:
Ook goedquote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uhm dat is engels voro lekkere kerels
Dat is het ziekenhuis waar ze in werken, wel op blijven letten hequote:
Euh wij zijn kerels, wtf moeten wij met greys?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het ziekenhuis waar ze in werken, wel op blijven letten he
Echte liefde is...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh wij zijn kerels, wtf moeten wij met greys?
Totaal nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en torres vind ik ook niet verkeerd voor de ogen hoor![]()
Zo mag jij me 13 oktober wel opwachten
bah NL seriesquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, het enige wat ik kijk is Lotte en GTST.
Samen met je liefje kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh wij zijn kerels, wtf moeten wij met greys?
zoals ATWT?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte liefde is...
Samen wijvenseries kijken
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte liefde is...
Samen wijvenseries kijken
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pittenquote:
Dat had george gedaan he. karev toch nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Totaal nietHoe kan je haar nou dumpen voor Izzie?
Er zitten ook lekkere mokkels in hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pitten, dat beschouw ik meer als private time
Als ik het om wat voor reden niet kan zien gaat hij het kijken zodat ie me kan bijpratenquote:
Nee, Karev loopt emo te doen omdat Izzie weg is.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had george gedaan he. karev toch niet
And he wonders why he's singlequote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pitten, dat beschouw ik meer als private time
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nu eigenlijk het meest gewilde object van de UDOWU SC?
Blijkbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
Trevland is single?
Dat had ik nou niet verwacht.
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)quote:
Zie jij jezelf als een object dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Tof. :cool:quote:
Gelukkig maar.quote:
Volgens mij maakt het niet uit waar jij bent, meest gewild sowiesoquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoezo niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
Trevland is single?
Dat had ik nou niet verwacht.
Stoepie maakt wel veel kans jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)
Alsof ik dat onthoudquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het ziekenhuis waar ze in werken, wel op blijven letten he
Weet ik niet eigenlijkquote:
Het zal me niks verbazen als hij me van mijn troon stootquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee, Huppelmuts wel.quote:
En met die opmerking heb je Stoep uit mijn sig geworpen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit waar jij bent, meest gewild sowieso
Dan klopt bij deze je gevoel niet altijdquote:Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijkZo'n gevoel heb ik nou gewoon bij de ene user wel en de andere niet. Klaar.
![]()
ik voel me gevleidquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Huppelmuts wel.
[..]
En met die opmerking heb je Stoep uit mijn sig geworpen.
Nee maar ik dacht dat suikertaartje 18 was, tot haar foto, toen dacht ik 25, maar ze bleek al bijna 30 te zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan klopt bij deze je gevoel niet altijd
Ik ook.quote:
Ik zit kwa leeftijd op foto's meestal wel redelijk goedquote:Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat suikertaartje 18 was, tot haar foto, toen dacht ik 25, maar ze bleek al bijna 30 te zijn
Ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit kwa leeftijd op foto's meestal wel redelijk goed
Maar ze ziet er nog zo jong uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit kwa leeftijd op foto's meestal wel redelijk goed
Waarom.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
bah![]()
normaal ga ik op dinsdagochtend rond 8:15 van huis en dan ben ik om 8:30 op mn werk.
morgen moet ik dus om 7:44 de bus al pakken dus kan ik mn wekker 3 kwartier vroeger gaan zetten
George ligt nog in comaquote:
Ik zeg niks meer. Ik gok ook wel niks meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
stoep vond dat ik door de telefoon klink als een 25-jarige jonge vrouw
Hoezo?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer. Ik gok ook wel niks meer.![]()
Je kan ook eerst in hun profiel kijken of ze een datum hebben neer gezet wat kan kloppenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer. Ik gok ook wel niks meer.![]()
Dat doe ik nooitquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook eerst in hun profiel kijken of ze een datum hebben neer gezet wat kan kloppen
Op fok ben ik 18quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Weet ik, maar waarom zo vroeg opeens?quote:
omdat ik nu bijna 3 kwartier met de bus onderweg benquote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom zo vroeg opeens?
Damn.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omdat ik nu bijna 3 kwartier met de bus onderweg ben
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed alleen nu wel een beetje moeen daar?
Zo te horen ook al lekker druk geweestquote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaa ook wel zeg.. gewerkt, school en net terug van sporten
Gebrek aan slaap.quote:
Waar over maak jij je zorgen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebrek aan slaap.
En ik loop me zorgen te maken
Zeg dat wel jaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen ook al lekker druk geweest
Ez, natuurlijk.quote:
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis isquote:
Terwijl er eigenlijk niks aan de hand isquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis is![]()
![]()
Waarschijnlijk niet nee, maar toch.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
Terwijl er eigenlijk niks aan de hand is
Ik denk een of andere mod maar wie geen idquote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef AskMe het volgende:
wie verandert steeds die TTik vindt udowudoduo maar nergens naar klinken
Zo dat is herkenbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis is![]()
![]()
is vervelend he.quote:
Ik verdenk timmm , maar murp kan ookquote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk een of andere mod maar wie geen id
vervelend is nog licht uitgedrukt. Ik word dan achteraf echt moe van mezelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is vervelend he.Waarschijnlijk is ;ie gewoon naar huis gegaan en gelijk z;n bed in gedoken ofzo
Had 'ie nog gezegd dat ie wat van zich zou laten horen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar toch.
Ik word ook moe van mezelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
vervelend is nog licht uitgedrukt. Ik word dan achteraf echt moe van mezelf.
Errrrwinnnquote:
Heuh kale!quote:
En ja, zal vast wel goed met hem zijn hoor.quote:
Vast wel, maar rare hersenspinselsquote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ja, zal vast wel goed met hem zijn hoor.
Volgende keer gewoon vragen of hij even updateje stuurt als ie thuis is
Mijn ex heeft een ukelele.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind udowu lijken op ukelele..
maar waarschijnlijk alleen omdat ik dat zo graag wil, want ukelele is gewoon zo'n leuk woord![]()
![]()
baaiquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een ukelele.
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
trusten lieverdquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
Linkje?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:02 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn huisgenoten zullen blij met me zijn... zit hardop spaanse muziek mee te zingen....![]()
maar udowu nietquote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind udowu lijken op ukelele..
maar waarschijnlijk alleen omdat ik dat zo graag wil, want ukelele is gewoon zo'n leuk woord![]()
![]()
daarom positieve associatie, dan hoef ik niet elke keer te huilen als ik 'm ziequote:
Ik zal er nu ook zo over gaan denken, misschien dat ik het ook beter ga vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom positieve associatie, dan hoef ik niet elke keer te huilen als ik 'm zie
Dan wordt Thijs maar wakker hoor *draait volume hoog*quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt Thijs maar wakker hoor *draait volume hoog*
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit is nog zo'n lekker nr:quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan!quote:
ik doe het elke keer, ik wil weten wie er achter zitquote:Op maandag 22 maart 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan!
dat duurde best lang voordat hij weer omgezet werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |