waarom?quote:
Daar gaat je eetlust.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef Huppelmuts het volgende:
bah manboobs op tv bij een kookprogramma
stiekem wel ja maar dat zeg ik maar niet tegen raph want die staat nu te koken. spinazie met eitje en bal gehaktquote:
Spinaziequote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
stiekem wel ja maar dat zeg ik maar niet tegen raph want die staat nu te koken. spinazie met eitje en bal gehakt
ik wil bij jou etenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:22 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb ook honger. Maar we eten bloemkool met ham-kaassaus en kippedingen en aardappelen
Ja hallo, dan is er niet genoeg.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik wil bij jou etenook al heb ik al gegeten.
Nou enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
rickquote:
Wie dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:37 schreef Psalms het volgende:
dat was lekker zeg,goeie kok hier in huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef Stoeprand het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
raad eens wie er kookt in vervolgquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:45 schreef Stoeprand het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Shoarma Mishoquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |