Mijn ex heeft een ukelele.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind udowu lijken op ukelele..
maar waarschijnlijk alleen omdat ik dat zo graag wil, want ukelele is gewoon zo'n leuk woord![]()
![]()
baaiquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een ukelele.
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
trusten lieverdquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
Linkje?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:02 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn huisgenoten zullen blij met me zijn... zit hardop spaanse muziek mee te zingen....![]()
maar udowu nietquote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind udowu lijken op ukelele..
maar waarschijnlijk alleen omdat ik dat zo graag wil, want ukelele is gewoon zo'n leuk woord![]()
![]()
daarom positieve associatie, dan hoef ik niet elke keer te huilen als ik 'm ziequote:
Ik zal er nu ook zo over gaan denken, misschien dat ik het ook beter ga vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom positieve associatie, dan hoef ik niet elke keer te huilen als ik 'm zie
Dan wordt Thijs maar wakker hoor *draait volume hoog*quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt Thijs maar wakker hoor *draait volume hoog*
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit is nog zo'n lekker nr:quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan!quote:
ik doe het elke keer, ik wil weten wie er achter zitquote:Op maandag 22 maart 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan!
dat duurde best lang voordat hij weer omgezet werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |