Jepquote:
Damn zegquote:
It made my dayquote:
MOAR!!!!!!!!!quote:
Ik zou hem wel naakt willen zienquote:
Of een beschuitje met ;m etenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou hem wel naakt willen zien
Grey;s anatomyquote:
Of greys mag ookquote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grey;s anatomyWijvenserie jeweet
[ afbeelding ]
Ja ik weet dat het een wijven serie isquote:Op maandag 22 maart 2010 21:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Grey;s anatomyWijvenserie jeweet
[ afbeelding ]
Seatle Grace.quote:
Met mancandyquote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het een wijven serie is
en torres vind ik ook niet verkeerd voor de ogen hoorquote:
uhm dat is engels voro lekkere kerelsquote:
Ook goedquote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
uhm dat is engels voro lekkere kerels
Dat is het ziekenhuis waar ze in werken, wel op blijven letten hequote:
Euh wij zijn kerels, wtf moeten wij met greys?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het ziekenhuis waar ze in werken, wel op blijven letten he
Echte liefde is...quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh wij zijn kerels, wtf moeten wij met greys?
Totaal nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en torres vind ik ook niet verkeerd voor de ogen hoor![]()
Zo mag jij me 13 oktober wel opwachten
bah NL seriesquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef DeLuna het volgende:
Pfff, het enige wat ik kijk is Lotte en GTST.
Samen met je liefje kijkenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Euh wij zijn kerels, wtf moeten wij met greys?
zoals ATWT?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte liefde is...
Samen wijvenseries kijken
Inderdaadquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echte liefde is...
Samen wijvenseries kijken
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pittenquote:
Dat had george gedaan he. karev toch nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Totaal nietHoe kan je haar nou dumpen voor Izzie?
Er zitten ook lekkere mokkels in hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pitten, dat beschouw ik meer als private time
Als ik het om wat voor reden niet kan zien gaat hij het kijken zodat ie me kan bijpratenquote:
Nee, Karev loopt emo te doen omdat Izzie weg is.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat had george gedaan he. karev toch niet
And he wonders why he's singlequote:Op maandag 22 maart 2010 21:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Lekker gezellig als ik daar dan lig te pitten, dat beschouw ik meer als private time
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ben ik nu eigenlijk het meest gewilde object van de UDOWU SC?
Blijkbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moest lachenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
Trevland is single?
Dat had ik nou niet verwacht.
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)quote:
Zie jij jezelf als een object dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Tof. :cool:quote:
Gelukkig maar.quote:
Volgens mij maakt het niet uit waar jij bent, meest gewild sowiesoquote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoezo niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:56 schreef DeLuna het volgende:
Trevland is single?
Dat had ik nou niet verwacht.
Stoepie maakt wel veel kans jaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)
Alsof ik dat onthoudquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is het ziekenhuis waar ze in werken, wel op blijven letten he
Weet ik niet eigenlijkquote:
Het zal me niks verbazen als hij me van mijn troon stootquote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al zou het kunnen dat je die plaats deelt met Bart (nee niet ez)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Nee, Huppelmuts wel.quote:
En met die opmerking heb je Stoep uit mijn sig geworpen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het niet uit waar jij bent, meest gewild sowieso
Dan klopt bij deze je gevoel niet altijdquote:Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijkZo'n gevoel heb ik nou gewoon bij de ene user wel en de andere niet. Klaar.
![]()
ik voel me gevleidquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, Huppelmuts wel.
[..]
En met die opmerking heb je Stoep uit mijn sig geworpen.
Nee maar ik dacht dat suikertaartje 18 was, tot haar foto, toen dacht ik 25, maar ze bleek al bijna 30 te zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan klopt bij deze je gevoel niet altijd
Ik ook.quote:
Ik zit kwa leeftijd op foto's meestal wel redelijk goedquote:Op maandag 22 maart 2010 22:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ik dacht dat suikertaartje 18 was, tot haar foto, toen dacht ik 25, maar ze bleek al bijna 30 te zijn
Ik niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit kwa leeftijd op foto's meestal wel redelijk goed
Maar ze ziet er nog zo jong uit.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zit kwa leeftijd op foto's meestal wel redelijk goed
Waarom.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:07 schreef Huppelmuts het volgende:
bah![]()
normaal ga ik op dinsdagochtend rond 8:15 van huis en dan ben ik om 8:30 op mn werk.
morgen moet ik dus om 7:44 de bus al pakken dus kan ik mn wekker 3 kwartier vroeger gaan zetten
George ligt nog in comaquote:
Ik zeg niks meer. Ik gok ook wel niks meer.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
stoep vond dat ik door de telefoon klink als een 25-jarige jonge vrouw
Hoezo?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer. Ik gok ook wel niks meer.![]()
Je kan ook eerst in hun profiel kijken of ze een datum hebben neer gezet wat kan kloppenquote:Op maandag 22 maart 2010 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zeg niks meer. Ik gok ook wel niks meer.![]()
Dat doe ik nooitquote:Op maandag 22 maart 2010 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan ook eerst in hun profiel kijken of ze een datum hebben neer gezet wat kan kloppen
Op fok ben ik 18quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Weet ik, maar waarom zo vroeg opeens?quote:
omdat ik nu bijna 3 kwartier met de bus onderweg benquote:Op maandag 22 maart 2010 22:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik, maar waarom zo vroeg opeens?
Damn.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
omdat ik nu bijna 3 kwartier met de bus onderweg ben
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed alleen nu wel een beetje moeen daar?
Zo te horen ook al lekker druk geweestquote:Op maandag 22 maart 2010 22:27 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jaa ook wel zeg.. gewerkt, school en net terug van sporten
Gebrek aan slaap.quote:
Waar over maak jij je zorgen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gebrek aan slaap.
En ik loop me zorgen te maken
Zeg dat wel jaquote:Op maandag 22 maart 2010 22:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te horen ook al lekker druk geweest
Ez, natuurlijk.quote:
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis isquote:
Terwijl er eigenlijk niks aan de hand isquote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis is![]()
![]()
Waarschijnlijk niet nee, maar toch.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
Terwijl er eigenlijk niks aan de hand is
Ik denk een of andere mod maar wie geen idquote:Op maandag 22 maart 2010 22:37 schreef AskMe het volgende:
wie verandert steeds die TTik vindt udowudoduo maar nergens naar klinken
Zo dat is herkenbaar.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Klootviool doet even niks van zich laten horen en ik ben dan zo;n doemdenker die gelijk denkt dat er iets mis is![]()
![]()
is vervelend he.quote:
Ik verdenk timmm , maar murp kan ookquote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk een of andere mod maar wie geen id
vervelend is nog licht uitgedrukt. Ik word dan achteraf echt moe van mezelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
is vervelend he.Waarschijnlijk is ;ie gewoon naar huis gegaan en gelijk z;n bed in gedoken ofzo
Had 'ie nog gezegd dat ie wat van zich zou laten horen?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet nee, maar toch.
Ik word ook moe van mezelf.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:41 schreef Neelix het volgende:
[..]
vervelend is nog licht uitgedrukt. Ik word dan achteraf echt moe van mezelf.
Errrrwinnnquote:
Heuh kale!quote:
En ja, zal vast wel goed met hem zijn hoor.quote:
Vast wel, maar rare hersenspinselsquote:Op maandag 22 maart 2010 22:47 schreef Neelix het volgende:
[..]
En ja, zal vast wel goed met hem zijn hoor.
Volgende keer gewoon vragen of hij even updateje stuurt als ie thuis is
Mijn ex heeft een ukelele.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind udowu lijken op ukelele..
maar waarschijnlijk alleen omdat ik dat zo graag wil, want ukelele is gewoon zo'n leuk woord![]()
![]()
baaiquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een ukelele.
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
trusten lieverdquote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
Slaap lekker!quote:Op maandag 22 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En nu ga ik naar bed.
Toodls![]()
Linkje?quote:Op maandag 22 maart 2010 23:02 schreef 8108139dpths het volgende:
Mijn huisgenoten zullen blij met me zijn... zit hardop spaanse muziek mee te zingen....![]()
maar udowu nietquote:Op maandag 22 maart 2010 22:56 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind udowu lijken op ukelele..
maar waarschijnlijk alleen omdat ik dat zo graag wil, want ukelele is gewoon zo'n leuk woord![]()
![]()
daarom positieve associatie, dan hoef ik niet elke keer te huilen als ik 'm ziequote:
Ik zal er nu ook zo over gaan denken, misschien dat ik het ook beter ga vindenquote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daarom positieve associatie, dan hoef ik niet elke keer te huilen als ik 'm zie
Dan wordt Thijs maar wakker hoor *draait volume hoog*quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan wordt Thijs maar wakker hoor *draait volume hoog*
quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dit is nog zo'n lekker nr:quote:Op maandag 22 maart 2010 23:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan!quote:
ik doe het elke keer, ik wil weten wie er achter zitquote:Op maandag 22 maart 2010 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
heb ik laatst gedaan!
dat duurde best lang voordat hij weer omgezet werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |