M'n vriendje, en die kijkt niet blij.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wat zit er aan de andere kant van je vingers?
Ja.quote:
Sjezus, wat een geheugen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij luistert toch alleen Radio 1, Radio 4 en BNR?
OH NOESquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
M'n vriendje, en die kijkt niet blij.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit niet-lief gevonden, Paul.
Mijn nachtelijke SEX-topics zijn voor alle leeftijdenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij moet nu Remlof-topics modden, heeft Shmoep gezegd!
Als je maar positief was.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Combo-breaker.
NanKing, ik heb zelfs je tetten genoemd.
Hoe denkt de kijkwijzer daarover?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke SEX-topics zijn voor alle leeftijden
Heul niet. Ik ben geen mod van sex.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij moet nu Remlof-topics modden, heeft Shmoep gezegd!
Omdat ik eik nooit luister maar nu benieuwd was of ze positief over mijn tieten zou zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe kon je haar geweldig optreden nou missen
Als mijn kinderen nu om Nivea vragen krijgen ze een lel.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke SEX-topics zijn voor alle leeftijden
Worden ze tenminste geen metromanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als mijn kinderen nu om Nivea vragen krijgen ze een lel.
Allemaal jouw schuld.
Vorige aflevering waar ik in zat staat er ook nog niet opquote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Is het nog terug te luisteren en zo nee, wie moet ik daar gvd voor in elkaar trappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |