quote:
Je hebt alweer een keer gelijkquote:
Uiteraard.quote:
Kennen is wat anders dan gokken.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:44 schreef Paul het volgende:
Wat een gelul
Go west is uit de jaren 90, ik ken alle nummers met jaartallen
Ik gok rond 1993
Dat valt niet in 140 tekens te zeggen...quote:Op maandag 22 maart 2010 20:54 schreef Paul het volgende:
Nolius en Martijn wat vinden jullie hiervan?
Ronald Giphart wil zichzelf verhangen
Nee, absoluut nietquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef martijn_AR het volgende:
En wat vinden we van de partij van de niks?
Je stem waard?
Graagquote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef bladerdeegroller het volgende:
zeg, moeten jullie nou Fools Garden verneuken door er doorheen te lullen?
quote:
Ik ben geen metroman, ik pak gewoon hun standaard smeerselquote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef Myraela het volgende:
Misschien hebben ze een nivea speciaal voor Remlofs ballen.
Heb je geluisterd?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben geen metroman, ik pak gewoon hun standaard smeersel
Ow gelukkigquote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Heb je geluisterd?
W ehebben je niet uitgelachen, hoor.
Fotoboek van Userquote:Op maandag 22 maart 2010 21:37 schreef classpc het volgende:
Ik heb zo gauw niet gehoord wie die column voorlas, maar ik vind het een goeie column.
Als 'ie volgende keer er weer is luister ik zeker weten
Mooie stijl van schrijven/vertellen en ook een fijne stem om naar te luisteren.
Nee, hoor, ik zit tv te kijken! Echt!quote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef remlof het volgende:
Ik kan nu een hele flauwe grap maken over the eye of the tiger en je ballen insmeren met Nivea.
Maar ik doe het maar niet want shmoops leest mee
Shmoopy vind je mij nog lief?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nee, hoor, ik zit tv te kijken! Echt!
*spuugt tussen vingers door*
Wat zit er aan de andere kant van je vingers?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Jij luistert toch alleen Radio 1, Radio 4 en BNR?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:42 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit niet-lief gevonden, Paul.quote:
M'n vriendje, en die kijkt niet blij.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Wat zit er aan de andere kant van je vingers?
Ja.quote:
Sjezus, wat een geheugen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:45 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij luistert toch alleen Radio 1, Radio 4 en BNR?
OH NOESquote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
M'n vriendje, en die kijkt niet blij.
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ik heb jou nooit niet-lief gevonden, Paul.
Mijn nachtelijke SEX-topics zijn voor alle leeftijdenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij moet nu Remlof-topics modden, heeft Shmoep gezegd!
Als je maar positief was.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:48 schreef shmoopy het volgende:
Combo-breaker.
NanKing, ik heb zelfs je tetten genoemd.
Hoe denkt de kijkwijzer daarover?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke SEX-topics zijn voor alle leeftijden
Heul niet. Ik ben geen mod van sex.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Jij moet nu Remlof-topics modden, heeft Shmoep gezegd!
Omdat ik eik nooit luister maar nu benieuwd was of ze positief over mijn tieten zou zeggen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe kon je haar geweldig optreden nou missen
Als mijn kinderen nu om Nivea vragen krijgen ze een lel.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn nachtelijke SEX-topics zijn voor alle leeftijden
Worden ze tenminste geen metromanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:52 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Als mijn kinderen nu om Nivea vragen krijgen ze een lel.
Allemaal jouw schuld.
Vorige aflevering waar ik in zat staat er ook nog niet opquote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef shmoopy het volgende:
Is het nog terug te luisteren en zo nee, wie moet ik daar gvd voor in elkaar trappen?
Stelletje prutsers.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:54 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Vorige aflevering waar ik in zat staat er ook nog niet op
Yes, please?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef FOKradio het volgende:
Ik zal wel eens een en ander online zetten eerdaags.
Kan je Adelante slaanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yes, please?
Dan kunnen rem en Nan horen dat ik het goed bedoelde allemaal.
wat heb je dan gezehegd?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:58 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Yes, please?
Dan kunnen rem en Nan horen dat ik het goed bedoelde allemaal.
Da je lillike hanguiers had!quote:
Alsjeblieft nietquote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef Ensaf het volgende:
Kan straks voor al mijn klaagbaak vrinden de nieuwste van Rinus gedraaid worden?
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef Myraela het volgende:
Ik heb hem al geluisterd, het is weer een echte knaller.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |