Die heb ik volgens mij sinds mn 13e niet meer gehad.quote:
ik kan er ook niks aan doen dat jij op dudes valtquote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Mochten ze van jou zijn zou mijn heerlijke salade van net er weer uitkomen
ik had rode verwacht.. dat matcht tenminstequote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.
Geitenwollen sokken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.
Dat ben ikquote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
zo'n idee had ik ook al. Wel hartstikke tof dat jij wel komt![]()
Er is nog hoop, misschien komt er nog wel een cursusje voor of zoquote:
Kan erger, ik heb zelf ook een hele maand of zo ingeschreven gestaan voor zo'n opleiding. Volgens mij niet echt het leukste vak van de opleiding of wel?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgeving![]()
oordeel zelf maar
Ik heb 50/50 zwart/witquote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij sinds mn 13e niet meer gehad.
WE.quote:
Kom je helemaal alleen.. of reis je met iemand mee?quote:
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom je helemaal alleen.. of reis je met iemand mee?
Oeh, die heb ik ookquote:
Het is niet dat het niet interessant is, het is alleen zo veeeeeelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef Nexie het volgende:
[..]
Kan erger, ik heb zelf ook een hele maand of zo ingeschreven gestaan voor zo'n opleiding. Volgens mij niet echt het leukste vak van de opleiding of wel?
Broertjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook![]()
Zwarte sokken met kleine WE logo
Kan altijd nog een hotelkamer voor je regelenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.
St. Babylon (uit Zwolle) komt niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.
Doe jij even je pm box legenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan altijd nog een hotelkamer voor je regelen
Crap, was al weg... krijg ik die van mij zeker ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geef d'r een dikke kus van me. En neem er zelf ook één.
Trek ze zaterdag speciaal voor jouw aanquote:
Ik scheld ze eerst verrot en daarna drink ik bier met ze (mannen) of neuk ik met ze (vrouwen).quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgeving![]()
oordeel zelf maar
*kijkt*quote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef silent_scream1 het volgende:
[quote]Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat jij op dudes valt![]()
[..] [quote]
en daarmee noem jij mij een dude? en bedankt...![]()
Dan doe ik "speciaal" mijn grijze sokken aan.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trek ze zaterdag speciaal voor jouw aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |