!!!!!!!!quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een zwarte, met tule, waarbij de tule tot net over de knie komt en de rok zelf tot net boven de knie, met een zwarte legging en laarzen met hak
Kom jij ook dan?quote:
Jij gaat niet naar de meet van aankomende zaterdagquote:
Ik zou echt moeite hebben om nu al te beginnen voor iets van 12 april, maar snap dat het wel slim is om te doen zeker met zulke gevolgenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Nja ik heb 12 april een belangrijk tentamen en die moet ik halen, anders krijg ik in juli mijn diploma niet, beetje jammer van mijn afstudeerstage als ik dan nog een half jaar moet wachten
och.. veel meer dan een zwarte legging zie je niet hoorquote:
een een zwarte longsleeve met een van mijn nieuwe hempjes (skulls en rozen uiteraardquote:
quote:
Daar lijkt het wel opquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef FireFox1 het volgende:
Jij gaat niet naar de meet van aankomende zaterdag![]()
...Of wel?
Gewoon zorgen dat de rest van je gezelschap nog minder humor heeftquote:
Bummer, you still ow me some nudie picsquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. veel meer dan een zwarte legging zie je niet hoor![]()
[..]
een een zwarte longsleeve met een van mijn nieuwe hempjes (skulls en rozen uiteraard) eroverheen
Leuk!!quote:
nee nee, die heb ik jou gestuurd..quote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Bummer, you still ow me some nudie pics
Niet van die moeilijke dingen eisenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:59 schreef Nexie het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat de rest van je gezelschap nog minder humor heeft
Van onder naar boven: mijn Cruijffs, spijkerbroek en witte lonsleeve met rood shirt erop.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
och.. veel meer dan een zwarte legging zie je niet hoor![]()
[..]
een een zwarte longsleeve met een van mijn nieuwe hempjes (skulls en rozen uiteraard) eroverheen
en wat heb jij aan?![]()
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgevingquote:Op maandag 22 maart 2010 18:58 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik zou echt moeite hebben om nu al te beginnen voor iets van 12 april, maar snap dat het wel slim is om te doen zeker met zulke gevolgen
Leuk onderwerp (voor zover tentamens leuk zijn dan)?
welke kleur sokken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Van onder naar boven: mijn Cruijffs, spijkerbroek en witte lonsleeve met rood shirt erop.
Ja van een naakte dude, wtf heb ik daar nou weer aan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee nee, die heb ik jou gestuurd..
jij owed mij nog foto's van jij in rokje
Booooriiinnngquote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgeving![]()
oordeel zelf maar
jij had nooit gezegt dat het naaktfoto's van mij moesten zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 19:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja van een naakte dude, wtf heb ik daar nou weer aan?![]()
Dat stuur je maar aan Ang3l ofzo
zeg geen wit, zeg geen wit Toreroquote:
Nee kan nietquote:Op maandag 22 maart 2010 19:00 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leuk!!![]()
Kan je venco ook ff overhalen enzo
Mochten ze van jou zijn zou mijn heerlijke salade van net er weer uitkomenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jij had nooit gezegt dat het naaktfoto's van mij moesten zijn
zo'n idee had ik ook al. Wel hartstikke tof dat jij wel komtquote:
Ach het enige wat jij hoeft te doen voor je studie is wat draadjes aan elkaar knopen en af en toe een stroomschok krijgenquote:
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.quote:
Grmbl....quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ach het enige wat jij hoeft te doen voor je studie is wat draadjes aan elkaar knopen en af en toe een stroomschok krijgen
Die heb ik volgens mij sinds mn 13e niet meer gehad.quote:
ik kan er ook niks aan doen dat jij op dudes valtquote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Mochten ze van jou zijn zou mijn heerlijke salade van net er weer uitkomen
ik had rode verwacht.. dat matcht tenminstequote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.
Geitenwollen sokken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Donkergrijs natuurlijk, zoals al mijn sokken.
Dat ben ikquote:Op maandag 22 maart 2010 19:03 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
zo'n idee had ik ook al. Wel hartstikke tof dat jij wel komt![]()
Er is nog hoop, misschien komt er nog wel een cursusje voor of zoquote:
Kan erger, ik heb zelf ook een hele maand of zo ingeschreven gestaan voor zo'n opleiding. Volgens mij niet echt het leukste vak van de opleiding of wel?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ehm ja communicatietheorie, dus kortweg hoe mensen betekenis geven aan hun omgeving en leefwereld en nog verdere psychologische en sociologische gezwets over betekenisgeving![]()
oordeel zelf maar
Ik heb 50/50 zwart/witquote:Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik volgens mij sinds mn 13e niet meer gehad.
WE.quote:
Kom je helemaal alleen.. of reis je met iemand mee?quote:
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kom je helemaal alleen.. of reis je met iemand mee?
Oeh, die heb ik ookquote:
Het is niet dat het niet interessant is, het is alleen zo veeeeeelquote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef Nexie het volgende:
[..]
Kan erger, ik heb zelf ook een hele maand of zo ingeschreven gestaan voor zo'n opleiding. Volgens mij niet echt het leukste vak van de opleiding of wel?
Broertjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, die heb ik ook![]()
Zwarte sokken met kleine WE logo
Kan altijd nog een hotelkamer voor je regelenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.
St. Babylon (uit Zwolle) komt niet?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er komt niemand uit het oosten, dus denk alleen.
Doe jij even je pm box legenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kan altijd nog een hotelkamer voor je regelen
Crap, was al weg... krijg ik die van mij zeker ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geef d'r een dikke kus van me. En neem er zelf ook één.
Trek ze zaterdag speciaal voor jouw aanquote:
Ik scheld ze eerst verrot en daarna drink ik bier met ze (mannen) of neuk ik met ze (vrouwen).quote:Op maandag 22 maart 2010 19:01 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
oordeel zelf maar
*kijkt*quote:Op maandag 22 maart 2010 19:06 schreef silent_scream1 het volgende:
[quote]Op maandag 22 maart 2010 19:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik kan er ook niks aan doen dat jij op dudes valt![]()
[..] [quote]
en daarmee noem jij mij een dude? en bedankt...![]()
Dan doe ik "speciaal" mijn grijze sokken aan.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Trek ze zaterdag speciaal voor jouw aan
Twijfel nog of ik in suit kom of niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan doe ik "speciaal" mijn grijze sokken aan.
BouD is mijn aartsvijandquote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
nja dudette, meisje of zo mag ook wel![]()
![]()
Je wetsuit?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik in suit kom of niet...
een dudette is een meisjequote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
nja dudette, meisje of zo mag ook wel![]()
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Thrust het volgende:
Komt Cue_ naar de meet!![]()
Zegt gelijk alle afspraken af
In een pak? Waarom in godsnaam?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Twijfel nog of ik in suit kom of niet...
Komt omdat mensen allemaal zo verschillend reageren en zo, ik vind dat we ze allemaal over dezelfde kam moeten scheren da's veel makkelijker :pquote:Op maandag 22 maart 2010 19:08 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Het is niet dat het niet interessant is, het is alleen zo veeeeeel![]()
Hoaxquote:Op maandag 22 maart 2010 19:11 schreef Thrust het volgende:
Komt Cue_ naar de meet!![]()
Zegt gelijk alle afspraken af
pakken hebben stijlquote:
En wie weet heeft FF wel veel stijlquote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pakken hebben stijl
mits ze perfect zitten natuurlijk
je mist de geschiedenisquote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Omdat ie net zei dat ie moest kotsen als ie jouw naaktfoto's zou zien? aah dude
Ja, elk individueel geval beschrijven kan toch niet. Dus dan moet je generaliseren. Heel simpel.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Nexie het volgende:
[..]
Komt omdat mensen allemaal zo verschillend reageren en zo, ik vind dat we ze allemaal over dezelfde kam moeten scheren da's veel makkelijker :p
Goeie avond Bosjequote:
Suit supply ftwquote:
ik kom het nooit te wetenquote:
Vertel, (wel kort en bondig want op lange verhalen haak ik af), ben benieuws wat voor evils mijn vriendje gezegd heeftquote:
Nee wij zijn sinds het begin der tijden aartsvijandenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Omdat ie net zei dat ie moest kotsen als ie jouw naaktfoto's zou zien? aah dude
Ik zou nog niet dood gevonden willen worden in een pakquote:
Echte mannen hebben ook stijl als ze geen pak aanhebben.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
pakken hebben stijl
mits ze perfect zitten natuurlijk
Nee jouw studie!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, elk individueel geval beschrijven kan toch niet. Dus dan moet je generaliseren. Heel simpel.
Maar het zal wel weer zo'n waardeloze flutstudie zijn.
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:13 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Vertel, (wel kort en bondig want op lange verhalen haak ik af), ben benieuws wat voor evils mijn vriendje gezegd heeft![]()
datquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
Nee wij zijn sinds het begin der tijden aartsvijanden
ja soms heb je van die dagen dat dingen niet willen lukkenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee
Dus toen ook een collega erbij gevraagd.. en eindelijk saampjes eruit gekomen. Dus toen voor de 3e x het spul aan 10 mensen opgeleverd onder het mom van "alweer een nieuwe "
Haphap.quote:
Kan je mooi bij de PvdA aan de slag!quote:Ach ik leer tenminste propagandatechnieken
echte mannen zijn alleen mannen als ze geen pak aan hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echte mannen hebben ook stijl als ze geen pak aanhebben.![]()
Een pak aandoen naar een bierdrinkfeestje is geen stijl. Dat is carnavalesk.
Maar broertje moet natuurlijk gewoon lekker doen waar ie zin in heb.
Ik denk dat het toch niet mag van Krengetje... ze heeft een hekel aan suitsquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echte mannen zijn alleen mannen als ze geen pak aan hebben![]()
mannen in pak zijn heren
hou ik je aanquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zal het je wel doorgeven als ik het wel heb gezien
quote:
StBabyquote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
"If you don't have sex with her, you're gay!"
Jij loopt prive in een pak?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het toch niet mag van Krengetje... ze heeft een hekel aan suits
Ik studeer Communicatiequote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haphap.Wat studeer je?
[..]
Kan je mooi bij de PvdA aan de slag!
Ik geef haar groot gelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
No gay meldt.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:15 schreef stbabylon het volgende:
"If you don't have sex with her, you're gay!"
Waarom denk je dat ze zo in mijn hoofd rondspookt johquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef silent_scream1 het volgende:
Ach ik leer tenminste propagandatechnieken
Welke dan?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik studeer Communicatie![]()
haha of bij Wilders...nee dank je. Heb andere ambities
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat geeft mijn pa ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef silent_scream1 het volgende:
[..]
Ik studeer Communicatie![]()
haha of bij Wilders...nee dank je. Heb andere ambities
Hier moet ik je wel gelijk in gevenquote:Op maandag 22 maart 2010 19:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echte mannen hebben ook stijl als ze geen pak aanhebben.![]()
Een pak aandoen naar een bierdrinkfeestje is geen stijl. Dat is carnavalesk.
Maar broertje moet natuurlijk gewoon lekker doen waar ie zin in heb.
Ik vermoed GvsEquote:Op maandag 22 maart 2010 19:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
No gay meldt.
Met wie is de seks trouwens?![]()
Waarom zou je hem dan aandoen?quote:
Huisvrouw!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat geeft mijn pa ook.
Wat wil je later gaan doen als je groot bent dan?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |