Gefeliciteerd meidquote:Op maandag 22 maart 2010 16:45 schreef Cue_ het volgende:
Hij is volgens mij goed![]()
het heeft mij dan ook de gehele dag geduurdMaar anders hoor ik het morgen wel weer
Geef d'r een dikke kus van me. En neem er zelf ook één.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga zo maar eens naar het station, even van Almelo naar Deventer treinen met KZ
Philadelphia op tv?quote:
quote:
Ik zou vanaaf met de beste vriendin gaan eten met wat vrienden. Maar ze zegt af. Moe van de K-kanker en vrijhdag viert ze d'r verjaardag voor vrienden (ook eten), zondag is ze echt jarig (weer eten, voor familie) en daarna vertrekt ze. Waarheen geen idee. Geen idee hoe lang. Maar ff weg van de kanker en de artsen en d'r werk en alles wat haar aan die K herinnert.quote:
Mannen.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:55 schreef Nouk84 het volgende:
Van het weekend in de kroeg: Iemand wil iets bestellen dus ik loop naar hem toe, zegt hij; "Wil je seks met mij?" Ik: "WAT zei je?" Hij: "Ja, je hoorde me wel.". Ik: "Eeuuhhm, nee." Hij: "Duidelijk, maar mag ik wel dit, dit en dit van je?"
Daarna: Nog iemand anders: "Mag ik 4 biertjes en een cola van je?" Ik: "Jazeker" *pakt bestelling. "Dat is dan 11,20 alsjeblieft" Hij: "Als je het uitmaakt." Ik: "Nee, 11,20 alsjeblieft" Hij weer: "Als je het uitmaakt, want ik zag hem vorige week in (naam kroeg) en ik ben beter." Ik: lachend "Nee" Wat een figuur
quote:
quote:
Lucky youquote:Op maandag 22 maart 2010 17:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Cognos, Toad, Acces en Excel
Ook in die volgorde
Ze gaat alleen, met de auto. Cabrio gekocht (automaat, want dan hoeft ze maar 1 been te gebruiken, en god zij dank is het goede been het rij-beenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaat ze ver weg? Ze zal toch wel een beetje een idee hebben waarheen e.d.? Gaat ze alleen?
Jeetje, dat is nogal wat! Maar wel goed voor haar waarschijnlijk.. Heeft ze de komende periode geen chemo meer of iets dergelijks?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Ze gaat alleen, met de auto. Cabrio gekocht (automaat, want dan hoeft ze maar 1 been te gebruiken, en god zij dank is het goede been het rij-been) en richting het zuiden. Maastricht, Parijs, Nice, en dan Italie of Spanje, weet ze nog niet. Gewoon wat d'r gevoel het ingeeft.
Idem met de tijd. Als ze na 1 week heimwee krijgt en gek wordt komt ze misschien net tot Luik en keert ze om... maar het kan ook goed 3 of 4 maanden zijn. Haar kennende is die niet na 1 week terug
Ik ga d'r heeeeeeeeeeel erg missen, maar ze moet het gewoon doen. Ff weg van alles. Maar dan vindt ze zich af en toe laf en ziet ze 't als "vluchten". Alleen als ze hierblijft dan vlucht ze in d'r werk en valt ze straks om. Gaan dus. Naar de zon, doet ook minder zeer.
Dus gemengde gevoelens voor ons allebei. Maar heb beloofd d'r op te zoeken een weekendje als ze in Nice of zo ergens zit.
Yo! How's my lil' manbitch?quote:
It's pretty damn cool here broquote:
Ze doet mee aan een soort experiment, omdat er maar 6 in Europa zijn met haar vorm van kanker. En da's op donderdag aan een infuus hangen. Geen idee of dat nu stopt omdat het klaar is, of dat ze heeft gezegd "Sorry jongens, ik kap er mee, ik moet weg".quote:Op maandag 22 maart 2010 17:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jeetje, dat is nogal wat! Maar wel goed voor haar waarschijnlijk.. Heeft ze de komende periode geen chemo meer of iets dergelijks?
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
It's pretty damn cool here broGot myself a daaamn nice woman
![]()
Notttin'. Gonna have ta cuddle someting else.quote:Sup with you and cuddleturk
[Singles] hebben er zin in!!quote:
quote:[..]
Notttin'. Gonna have ta cuddle someting else.
Aaah oké.. Heftig hoor..quote:Op maandag 22 maart 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Ze doet mee aan een soort experiment, omdat er maar 6 in Europa zijn met haar vorm van kanker. En da's op donderdag aan een infuus hangen. Geen idee of dat nu stopt omdat het klaar is, of dat ze heeft gezegd "Sorry jongens, ik kap er mee, ik moet weg".
Maar de kanker is weg he. Die is er uit gehaald. Dat experiment is een soort van chemo, maar die zou de kans dat het terugkomt moeten reduceren. Die kans is nl 1 op 3. Zeker omdat het al de 2e keer was. En dat spul zou de kans dus reduceren naar (geloof ik) 1 op 5.
Ik had een gemengd leuke date laatst.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:31 schreef boudemaniak het volgende:
[..]
[Singles] hebben er zin in!!![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
tijd voor een nieuwe bitch?
Ja het wordt tijd dat dat gezeik ophoudt.quote:
www.hookers.nlquote:Op maandag 22 maart 2010 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had een gemengd leuke date laatst.
Met een leuke jongen. Die vrijdag nog om 2u sms'te dat ie aan me dacht.
Maar goed, of dat iets gaan worden betwijfel ik.
Ik kan geen mannen vinden, en als ik ze vind kan ik ze niet aan me vinden
WAT DOE IK VERKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRRRRRRRRRRD!
(You're a bitch, angel. That might do it.)
Ach ik ken ergere scenario'squote:Op maandag 22 maart 2010 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja het wordt tijd dat dat gezeik ophoudt.
Niet dat ik vind dat zij zeikt hoor
Maar ze is het zelf ook zo Zo ZO beu.
Ze wordt 28 en d'r leven staat al gvd 4 jaar op pauze onderhand!
en ook dat "vluchten" is een logische stap in het verwerken van die vreselijke ziekte. ook het doorwerken is daar een manier van. Maar liever dat ze eventjes goed uit gaat waaien en aan niets denken dan dat ze zich op het werk stort.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze gaat alleen, met de auto. Cabrio gekocht (automaat, want dan hoeft ze maar 1 been te gebruiken, en god zij dank is het goede been het rij-been) en richting het zuiden. Maastricht, Parijs, Nice, en dan Italie of Spanje, weet ze nog niet. Gewoon wat d'r gevoel het ingeeft.
Idem met de tijd. Als ze na 1 week heimwee krijgt en gek wordt komt ze misschien net tot Luik en keert ze om... maar het kan ook goed 3 of 4 maanden zijn. Haar kennende is die niet na 1 week terug
Ik ga d'r heeeeeeeeeeel erg missen, maar ze moet het gewoon doen. Ff weg van alles. Maar dan vindt ze zich af en toe laf en ziet ze 't als "vluchten". Alleen als ze hierblijft dan vlucht ze in d'r werk en valt ze straks om. Gaan dus. Naar de zon, doet ook minder zeer.
Dus gemengde gevoelens voor ons allebei. Maar heb beloofd d'r op te zoeken een weekendje als ze in Nice of zo ergens zit.
dat wordt dan maar friet halen hequote:Op maandag 22 maart 2010 17:54 schreef STING het volgende:
Neee..... het is niet waar
Ik heb...ik heb... geen crutons meer in huis
Geef me 1 week, en het is opquote:Op maandag 22 maart 2010 18:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik mag nog 500 smsjes versturen deze rest van de maanden 31 euro verbellen
is deze ook interessant? indien ja ga er voor ondanks dat het de verkeerde isquote:Op maandag 22 maart 2010 18:07 schreef mrbox het volgende:
Shit de verkeerde op hyves een bericht gestuurd
Nu weet ik nog steeds niet hoe ze er uit ziet
Nee en neequote:Op maandag 22 maart 2010 18:08 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
is deze ook interessant? indien ja ga er voor ondanks dat het de verkeerde is
ik heb wel eens de verkeerde toegevoegd op hyves na een avond stappen en daar erg leuk contact aan overgehoudenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |