Een jaar lang basboussa! Wow, heftig zeg, dat is pas doorzetten.
Die discussie is zo eeuwig octo. Moedermelk is het beste, maar borstvoeding geven is weer wat anders. En dat is niet altijd het beste. Als er iemand is die tig redenen had om te stoppen, dan ben ik het.

En inderdaad is het beter voor je productie om 10 x 3 minuten te kolven, dan 1 keer 30.
Geen idee meer hoe lang het was Davinia, dat heb ik verdrongen (al is het hier in de archieven nog wel terug te vinden). Tot 8 maanden ofzo, want ze kon geen KV drinken.
WuWup, het zat iets anders met de PND, ik wist namelijk niet dat ik die had. Pas na een half jaar ging ik naar de huisarts

en nog later heb ik het pas aan anderen verteld, was zeker een paar maanden later. Het is meer dat het enige wat ik wel goed deed in mijn idee de bv was. De rest kon door anderen hetzelfde of beter gedaan worden. Daarom vind ik het nog steeds moeilijk als ik ergens hoor/lees dat iemand 'moet' stoppen door een PND. Voor mij was het juist de redding, maar dat is in hulpverleningsland niet bepaald geaccepteerd.
Heerlijk freecell, dat je nu toch snel naar de KNO arts mag!
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*