Nee, heel logischquote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef Mammietje het volgende:
Free... misschien kan de LK voor je bemiddelen bij de KNO? Is een vraag waard toch? Zij weet hoe de vork in de steel zit, het belang ervan en dat je dit niet lang gaat trekken... Of zeg ik nu iets heel doms?
Mja, inderdaad.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:57 schreef YPPY het volgende:
Wij gingen helemaal trots naar het CB, want ze was vast heel goed gegroeid.Stonden we daar, twee keer gewogen en de weegmevrouw nog eens extra gekeken. (en ik had daar in de wachtkamer zitten voeden)
O ja, inderdaad, ze was zo lekker wakker en alert.quote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef WupWup het volgende:
Ai YPPY dat lijkt me echt naar. Dat is toch de angst van iedere moeder als het weegmoment er weer is (tenminste, mijne wel). Mag ik vragen hoe het toen verder is gegaan?
Komt vanzelf, komt vanzelfquote:Op dinsdag 23 maart 2010 07:44 schreef freecell het volgende:
Kom ik aan met mijn flesjes van 60 cc
Wat heerlijk slapen lijkt me dat BJ
Ik weetquote:
neequote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:39 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mooie hoeveelheid Freecell!Heb je het idee dat het kolven steeds beter gaat?
Dit dus...quote:
Je durft het niet te zeggen he?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:18 schreef WupWup het volgende:
Hier luieruitslag, knauwen, bijten na de voeding en hele vieze zure plakpoep. Ik vrees met grote vrezen....
QFT!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:48 schreef DaviniaHR het volgende:
basboussa, een jaar lang kolven is meer dan oke.. dat doen je maar heel weinig mensen je na.
Dan worden je tieten kleiner en kan je meer hupsen?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:01 schreef sindell het volgende:
Ik heb nog ff een vraag:
Vanmiddag waren mijn lieve collega's hier even op poppeslok en 1 daarvan heeft sinds december ook een kleine. Ik vroeg of zijn vriendin nog steeds borstvoeding gaf, maar toen zei hij dat ze daar na 6 weken mee waren gestopt, want ze sportte weer volledig. Toen dacht ikHeeft sporten dan invloed op je productie? Of is het gewoon omdat je dan minder tijd hebt om te voeden/kolven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |