Wauw. Dát is traagquote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
een Lada 2105
met rally kit
Ben benieuwd wat voor motorblokkie er in ligt. In Nederland was de snelste uitvoering de 1.5 met 70 pk op 1200 kilo
Ik vind deze nog wel meevallen, staat hier ook in de buurt, standaard VW new beetle spoiler.quote:Op zondag 1 mei 2011 12:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Volkswagen New Beetle
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Hongarije
Datum: 15 april 2011
Die dakdragersquote:Op woensdag 18 mei 2011 23:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Renault Clio
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Slowakije
Datum: 20 april 2011
Behalve snel is die dus ook nog praktischquote:
Echt hè, vreselijk. Van de achterlijke bult op de motorkap tot de kotskleuren, wat - doe - je - in - godsnaam? :/quote:Op zaterdag 14 mei 2011 17:24 schreef arnoudB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is t zelfde als je doekoe door het toilet trekken!
http://list.auto-commerce(...)&template=&template=
Ernstig..
Met zo'n tumor op de motorkap zie je toch niets?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 11:33 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Echt hè, vreselijk. Van de achterlijke bult op de motorkap tot de kotskleuren, wat - doe - je - in - godsnaam? :/
Doet altijd een beetje pijn als eigenaar van een onverziekte Coupe. Het zijn best mooie auto's, dus waarom zou je hier überhaupt aan beginnen? Oh, en ondertussen zal het ding ongetwijfeld motorisch geen klap veranderd zijn. Jwtz, sjonnie-code.
Dat is geen stratenmakers ferrari meer, dat is gewoon een kunstobjectquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:00 schreef Kriegel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hee, een Multipla! [ afbeelding ]
Hé, dat is mijn tekstquote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is geen stratenmakers ferrari meer, dat is gewoon een kunstobject
De meeste kunst is lelijk heb ik begrepenquote:
huh..?:P explain pleasequote:Op zaterdag 21 mei 2011 06:10 schreef Klonk het volgende:
En met een bedrijf uit het altijd mooie Tegelen op de achtergrond
Een bedrijf wat bij jou zowat in je achtertuin zit niet herkennenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |