Nee, dat nummer is uit 1999 en zelfs toen was het geen zomerhit.quote:
No shit.quote:Op vrijdag 23 april 2010 17:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat nummer is uit 1999 en zelfs toen was het geen zomerhit.
oeh i oeh a a aquote:Op vrijdag 23 april 2010 18:51 schreef VerseJus het volgende:
[..]
No shit.
Blijft een kwaliteitsnummer.
Samen met Replay een grote kanshebberquote:Op dinsdag 13 april 2010 08:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Te gek nummerquote:Op donderdag 22 april 2010 10:55 schreef kneiterhard het volgende:
dat nummer uit de puma reclame: gnarls barkley-going on
wordt deze song ook gebruikt in de coca cola reclame?quote:
quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wordt deze song ook gebruikt in de coca cola reclame?
kut nummerquote:Op vrijdag 23 april 2010 22:25 schreef VerseJus het volgende:
[..]
... ting tang walla walla bing bang.
Mooi nummerquote:Op zaterdag 24 april 2010 09:45 schreef schaap001 het volgende:
Xavier Rudd & Izintaba - Time To Smile
De perfecte samensmelting van Australische (Rudd) en Zuid-Afrikaanse (Izintaba) zonnige klanken. Wat mij betreft zeer geschikt voor de zomerhit van 2010; maar het zal wel weer niet lullig genoeg zijn om straks massaal mee te brullen op de stranden van Europa.
Tsss.quote:
nou sorry mijn meningquote:Op zondag 25 april 2010 01:21 schreef VerseJus het volgende:
[..]
Tsss.![]()
Maar goed, even serieus, ik denk dat Alors on Danse wel grote kans maakt als voorproefje op de zomerhit. Maar welk nummer dat dan is moet ik nog zien.
Ja K'naan is geniaal ik heb al zijn albums.quote:Op zaterdag 24 april 2010 10:20 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
wordt deze song ook gebruikt in de coca cola reclame?
Zelfde geldt voor Alors on danse..quote:Op donderdag 22 april 2010 16:08 schreef Ducktails het volgende:
[..]
Is al een single van vorig jaar.
Deze is heel vet ja, gaat een vette clubhit worden deze zomer denk ik.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:46 schreef WeezerButler het volgende:
Deze blijft na 1x ook aardig hangen... nieuwe Duck Sauce.
Nee, ik vind het ook niks.quote:Op dinsdag 27 april 2010 07:23 schreef Stinus het volgende:
Ben ik dan de enige die niet helemaal leip is van Alors On Danse?
Jaquote:Op donderdag 15 april 2010 13:38 schreef ThomasKuiper het volgende:
Deze nieuwe van Bob Sinclar gaat ook een hele goede kans maken denk
Bob Sinclar & Sahara ft. Shaggy - I Wanna
Inderdaad, nu al vaak te horen bij zowel 3FM, 538 als Q-Music.quote:Op zondag 25 april 2010 15:38 schreef Thermo18 het volgende:
Stromae - Alors On Danse, komt nu binnen in de top 40 misschien een beetje vroeg?
Ik ben voor.quote:Op woensdag 28 april 2010 12:38 schreef Quadrophenia1 het volgende:
Wat te denken van Yeasayer met ONE? De laatste tijd ook erg vaak gehoord op de radio, heerlijk melodietje.
Ik heb echt niets met de rest van K'Naan's Oeuvre, maar dit vind ik ook wel een leuk nummer, en grote kans op een zomerhit natuurlijkquote:
Die is leuk, nog nooit eerder gehoord!quote:
En nou mogen wij raden?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:00 schreef ThePianoMan het volgende:
Ik weet 'em al! Ze komt uit het noorden van Europa.
HINT: Jij en ik zullen het weten, of het nummer is alleen voor mij bestemd.
Misschien iets nieuws van Slagmalsklubben?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:01 schreef ThePianoMan het volgende:
[..]
nee 2 keer fout. Mocht het nummer uitkomen in Nederland dan stuur ik je een berichtje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |