Het is ook prachtig, daar is geen twijfel over.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:45 schreef beequeen het volgende:
Toch blijf ik het een mooi huis vinden en ze onderhouden het prima.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wil echt niemand helpen. En geef ze eens ongelijk. Voor een appel en een ei en dan moet je waarschijnlijk zelf nog je gereedschap meenemen. Wat vervolgens geconfisqueerd wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Jubutje het volgende:
Heb hem al eens gemaild maar tja voor een hapje en een drankje gaat het niet lukken.
Hier moet het schouwke ook roken.
Als je over geld praat is het sloes ,en hoeft het niet er zij er schijnbaar genoeg die willen helpen.
En ik ga natuurlijk niet op mijn knieen vragen of ik alstublieft gratis mag werken
Oeh, ik twijfelde maar thnx.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:
Beetje ... weet jij dat OT een afkorting van On Topic is en niet van Off Topic?
Ik moest het één keer gezegd hebben, maar ga nu weer OT verder.
Het erge is, de mensen die echt close met hem zijn zeggen er niet eens meer wat van.. terwijl zij dadelijk degene zijn die met een overleden vader opgescheept zitten als het zo doorgaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tringggggggg Tringggggg
Haai met Johan, Haai die Dokter, Ja zegt u het maar, wat!!!!! nee dat is een look i Like wat U nu op de stream ziet,want u had me geadviseerd het kalmpjes aan te doen, maar ja de streamers willen mij zien, dus heb gisteren een look i like opgeduikeld en die doet nu dienst als stand-In.
Ja natuurlijk volg ik U raad op, gezond eten ( fruitsalade plus zakkie chips) en natuurlijk op tijd mijn bed ik, Wat zegt u Dokter!!!! Ja natuurlijk Dokter ontspan ik me a`vonds even voor het slapen gaan, ik rommel een beetje met mijn rekeningen die ik van doos naar doos leg, ik kijk een homefilmpje van 1 van mijn 1000 voetreizen en babbel nog even gezelig de dag door met mijn 100de chatters en daar lig ik er om 2 uur s`nachts in.
Wat zegt U Dokter!!!!!!!!! Ja natuurlijk houd ik me aan U advies en spring er weer zo fit als een hoentje uit om op 10 uur klokslag het nieuws van de Dag met mijn chatters door te nemen.
U ziet Dokter, ik doe rustig aan en neem een stapje terug
Dat pand in Huissen is heus nog wel wat van te maken hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, wrs een andere insteek. De oude Egyptenaren weten daar alles van.![]()
Toch blijf ik het een mooi huis vinden en ze onderhouden het prima.![]()
[ afbeelding ]
Maar dit is wel weer erg Off Topic. Daar zijn we goed in he? Oh wacht.....het ging over huizen en verbouwingen. Niks OT dus.
De enige van wie Johan zich iets aantrekt is Maxima.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het erge is, de mensen die echt close met hem zijn zeggen er niet eens meer wat van.. terwijl zij dadelijk degene zijn die met een overleden vader opgescheept zitten als het zo doorgaat.
die zal alleen met haar hoofd schudden en zeggen, ach hij is een bietje domquote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De enige van wie Johan zich iets aantrekt is Maxima.
Die appel en dat ei moet je overigens ook zelf meenemen hoor. En een thermoskan met koffie. Je wordt gewoon onbezoldigd bouwvakker daar dus gevuld broodtrommeltje en drinken zelf meenemen graag.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wil echt niemand helpen. En geef ze eens ongelijk. Voor een appel en een ei en dan moet je waarschijnlijk zelf nog je gereedschap meenemen. Wat vervolgens geconfisqueerd wordt.
En als je denkt wat is Alsido opeens stil, staat hij je boterhammen op te vreten.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die appel en dat ei moet je overigens ook zelf meenemen hoor. En een thermoskan met koffie. Je wordt gewoon onbezoldigd bouwvakker daar dus gevuld broodtrommeltje en drinken zelf meenemen graag.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als je denkt wat is Alsido opeens stil, staat hij je boterhammen op te vreten.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als je denkt wat is Alsido opeens stil, staat hij je boterhammen op te vreten.
Ik ken Greet al.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom maken jullie er niet een meet en greet workshop van. Is weer eens wat anders dan een meet en greet in een kroeg ergens in Utrecht.
nou, die wordt druk bezocht hoor weet ik nog van verleden jaar, en nee ik was er zelf niet heen, hou niet van sjokken en vechten om ergens wat te gaan proeven.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat roept bij mij ook associaties op met de Libelle Zomerweken op het Almeerderzand.
Vaste bezoeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat roept bij mij ook associaties op met de Libelle Zomerweken op het Almeerderzand.
Dit klopt niet, OT is van oudsher een afkorting van off-topic.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:
Beetje ... weet jij dat OT een afkorting van On Topic is en niet van Off Topic?
Ik moest het één keer gezegd hebben, maar ga nu weer OT verder.
Ik heb in Almere gewoond. Ze hebben toen zelfs een een stationnetje gebouwd, speciaal voor de Libelle.quote:
Dan wordt het op FOK! sinds jaar en dag verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
Dit klopt niet, OT is van oudsher een afkorting van off-topic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Off_Topic
oke weer wat bijgeleerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit klopt niet, OT is van oudsher een afkorting van off-topic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Off_Topic
Voorafgegaan door een stevige verbouwing. Als een relatie dat overleeft zijn ze echt voor elkaar bestemdquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
Lijkt me voor Mera en lan de ultieme relatietest, als je samen het behangen overleeft dan zit het wel goed
Nee hoor, de meesten gebruiken het nog altijd op de juiste manier. Maar slecht voorbeeld doet slecht volgen, zeker omdat steeds meer mensen de opkomst van het internet niet hebben meegemaakt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt het op FOK! sinds jaar en dag verkeerd gebruikt.
Ook!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt gewoon niet op zitten letten
Jij?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook!
En nu weer terug OT: Wie doet vanavond de Vraag maar Raak?
Ja Twiki wilt zelf niet, jammer ach als je denk dat je nu een heel Pietje bent als je mag helpen in de Toko, ja dan krijg je een beetje last van kapsones en dan is een Vraag maar Raak natuurlijk helemaal beneden je standquote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Vraag maar Raak? De broer van de man die Twiki eens voorbij PS2 zag lopen? Zoiets, denk ik.
zie je wel, het wordt toch nog wat met die meidquote:Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Disana het volgende:
Wow, Liesbeth is met eten bezig, ze snijdt een plakje ontbijtspek (of bacon) in stukjes!
Wanneer? Ze is al in de veertigquote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel, het wordt toch nog wat met die meid
Ze bakt fricandeau geheel op eigen wijze. Even om en om en zonder deksel lekker 45 minuten door laten sudderen. Hemelse goedheid.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Disana het volgende:
Wow, Liesbeth is met eten bezig, ze snijdt een plakje ontbijtspek (of bacon) in stukjes!
Dat doet ie maar 1 keer natuurlijk,de tweede keer kan die gaan kokken.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja joh. Zij is de drijvende kracht, de motor, achter SV. Nooit afwezig, nooit te laat, altijd drukquote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze bakt fricandeau geheel op eigen wijze. Even om en om en zonder deksel lekker 45 minuten door laten sudderen. Hemelse goedheid.
BTW, alleen Johan draagt een zender. Hare hoogheid had daar wrs geen zin in. Moet kunnen.
Ik heb ook even gekeken, maar waaruit blijkt dat zij zijn nieuwe vriendin zou zijn?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, bijna vergeten commentaar te leveren op de nieuwe vriendin van Alsido: het lijkt mij er eentje van een Boeddha op het dressoir maar geen boek in de kast. En ja, natuurlijk is ze nogal ordi, ze zal ook niet op zijn welbespraaktheid gevallen zijn.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Dementor het volgende:
Formatteren, dan staat alles toch weer in de juiste volgorde?
Misschien bedoelt hij defragmenteren, maar dan nog.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Dementor het volgende:
Formatteren, dan staat alles toch weer in de juiste volgorde?
Done.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Chat bij mij ook weg. Zou iemand voor mij zo vriendelijk willen zijn bij Suzzy aan de bel te rammelen. Ze zou me vanmiddag ontbannen, Nog niet dus
Binnen nu en 10 minuten ben je unbanned.quote:
Weet je ook waarom hij naar de dokter gaat?quote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Binnen nu en 10 minuten ben je unbanned.
On Topic: Johan gaat naar de huisarts. Jaja, op dit uur van de dag. Wat een aandachtshoer is het ook.
En dan met iets waar hij al langer last van heeft. Die huisarts ziet 'm aankomenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:51 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Johan gaat naar de huisarts. Jaja, op dit uur van de dag. Wat een aandachtshoer is het ook.
Bron: TV Oranjequote:‘In The Picture’ nieuw programma bij Studio Vlemmix
Op zaterdag 27 maart 2010 gaat Studio Vlemmix van start met een gloednieuw programma: “In The Picture”, dat live te volgen is via de website www.studiovlemmix.tv . “In The Picture” is een uniek programmaconcept, waar kandidaten vijf minuten de kans krijgen om zich voor de camera te presenteren. Op een podium mogen ze doen wat ze willen. Het kan niet gek genoeg zijn: zingen, dansen, een huwelijksaanzoek, een spijtbetuiging, een liefdesboodschap, maar ook reclame maken voor een product of een bedrijfspresentatie behoort tot de mogelijkheden. “In the picture” gaat een vast programma worden van Studio Vlemmix, dat iedere zaterdag van 12.00 tot 17.00 uur zal plaatsvinden. Aanstaande zaterdag is dus de eerste uitzending.
Deelnemers betalen ¤ 20,- euro per persoon om vijf minuten hun activiteit live voor tv te laten zien. Kandidaten kunnen zich aanmelden via onderstaand e-mailadres, maar zijn ook welkom om zo binnen te lopen tussen 12.00 — 17.00 uur bij: Studio Vlemmix Marconilaan 72 5621 AB Eindhoven aanmeldingen@studiovlemmix.tv
Studio Vlemmix is een online TV-zender waar 24 uur per dag televisie wordt uitgezonden. Het is een uniek projekt, met een groot bereik in Nederland van maar liefst 5,8 miljoen breedbandaansluitingen. Studio Vlemmix is per 1 januari 2010 van start gegaan onder de bezielende leiding van Johan Vlemmix, die Paleis Soestdijk II speciaal voor dit project heeft omgebouwd tot een complete studio. Deze studio is voorzien van 25 camera’s, die het mogelijk maken om de kijker naast de programmering ook mee te laten kijken achter de schermen naar de verdere opbouw van de TV-zender. Het is een ‘groeiproject’ waar constant gewerkt wordt aan nieuwe ideeën en programma’s.
We hebben al samen een Ikea bed in elkaar gezet, dan moet behangen ook wel lukkenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
Lijkt me voor Mera en lan de ultieme relatietest, als je samen het behangen overleeft dan zit het wel goed
Nieuwe inlognaam aanmaken?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Godver... ik blijf deze tekst op mijn scherm zien, zelfs via een proxy![]()
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Snap er niks van
Moet een oud bericht zijn, want achter de schermen mogen we niet meer meekijken..quote:
Vanaf mijn werk kan ik wel meelezen en evt een mieuw account aanmaken, maar thuis kan ik niet eens meelezen zonder in te loggenquote:
Ik zit bijna in mijn broek te piesen.quote:
Ik zal het nog even checken bij Suzzy, Ruudemans.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vanaf mijn werk kan ik wel meelezen en evt een mieuw account aanmaken, maar thuis kan ik niet eens meelezen zonder in te loggen
Ik in ieder geval niet, heb nu ook niet gekeken. Dat zure gezichtquote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth neemt deze week een paar daagjes vrij om te genieten van het weer. Zal iemand het verschil merken als zij er niet is?
Lies is overwerkt, kun je zo zien. Zelfs de programmagids klopt (alweer) niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth neemt deze week een paar daagjes vrij om te genieten van het weer. Zal iemand het verschil merken als zij er niet is?
Off-T Thanks BQquote:Op maandag 22 maart 2010 19:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zal het nog even checken bij Suzzy, Ruudemans.
On Topic: dit was VMR met een hele zure lies. Wat is het toch een naar wijf.
vroeg al op de chat waarom ze paar daagjes vrij nam, waarvan is zij moe??? heeft zij zich achter de schermen de kolere gewerkt, en kan ze de stress niet meer aan??/quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Alles valt of staat met Lies. We zullen haar node missen de komende dagen.quote:
Ze doet mij aan de moeder van mijn vader denken, toen die al zo dement als een kraai in een verzorgingshuis woonde. Dat is zo'n beetje mijn vroegste herinnering. Mijn ouders waren met mij op bezoek bij dat mens en zetten mij op het bed bij haar. Zij krijste alleen maar: "Wie is dat kind?" Dat maakte wel indruk op mequote:Op maandag 22 maart 2010 19:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik in ieder geval niet, heb nu ook niet gekeken. Dat zure gezicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |