Wat ik in de COS lees, is dat het er steeds minder worden. Dadelijk eindigen ze nog in het rood.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
Waar blijven de kijkcijffers, wil wel eens weten hoeveel mensen er gemiddeld op een dag naar de toko gluren.![]()
![]()
Minder dan 100quote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
Waar blijven de kijkcijffers, wil wel eens weten hoeveel mensen er gemiddeld op een dag naar de toko gluren.![]()
![]()
Prima omschrijving toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Goofy16 het volgende:
hier verder,als de titel niet goed is veranderd iemand hem maar,kon niks bedenken.
Neuh, ik heb haar daar wel een aantal keer gezien. Maar ze is zelf ook altijd druk met van alles.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag op de chat aan Joep Vlemmix wanneer we z'n zus nou eens te zien krijgen, maar geen respons. Ook Johan is er altijd vaag over. Zou zij gebrouilleerd zijn met de rest van de familie? Je zou het bijna gaan denken..
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima omschrijving toch?
Of er moet live geschakeld worden naar Huissen omdat daar skeletten aan het dansen zijn.
Ik denk dat ze goed zou zijn voor de kijkcijfers!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, ik heb haar daar wel een aantal keer gezien. Maar ze is zelf ook altijd druk met van alles.
En niemand die het meisje even terug naar binnen helpt?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft hier trouwens maanden aan de gevel gehangen.
Ze had gereedschap genoeg bij zich!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
En niemand die het meisje even terug naar binnen helpt?
Haha (het was glas).quote:Op maandag 22 maart 2010 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, die asbestplaten zijn niet zo zwaar, hoor.
Ik heb haar daar nog nooit gezien. En ik zou me haar toch zeker herinneren!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Die is er toch al eens geweest?
Niet aan mijn gevel helaasquote:Ze heeft hier trouwens maanden aan de gevel gehangen.
Tringggggggg Tringgggggquote:
Zonder make-up en Photoshop herken je haar bijna niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze goed zou zijn voor de kijkcijfers!!![]()
![]()
[ [url=http://www.angelavlemmix.nl/media/bestanden/Bikini/thumbs/angela071[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Behalve dat van die stand-in zou ie het echt allemaal zeggenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tringggggggg Tringggggg
Haai met Johan, Haai die Dokter, Ja zegt u het maar, wat!!!!! nee dat is een look i Like wat U nu op de stream ziet,want u had me geadviseerd het kalmpjes aan te doen, maar ja de streamers willen mij zien, dus heb gisteren een look i like opgeduikeld en die doet nu dienst als stand-In.
Ja natuurlijk volg ik U raad op, gezond eten ( fruitsalade plus zakkie chips) en natuurlijk op tijd mijn bed ik, Wat zegt u Dokter!!!! Ja natuurlijk Dokter ontspan ik me a`vonds even voor het slapen gaan, ik rommel een beetje met mijn rekeningen die ik van doos naar doos leg, ik kijk een homefilmpje van 1 van mijn 1000 voetreizen en babbel nog even gezelig de dag door met mijn 100de chatters en daar lig ik er om 2 uur s`nachts in.
Wat zegt U Dokter!!!!!!!!! Ja natuurlijk houd ik me aan U advies en spring er weer zo fit als een hoentje uit om op 10 uur klokslag het nieuws van de Dag met mijn chatters door te nemen.
U ziet Dokter, ik doe rustig aan en neem een stapje terug
Ik zou het risico nemen!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zonder make-up en Photoshop herken je haar bijna niet.
Die caps laadde bij mij dus eerst nietquote:Op maandag 22 maart 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha (het was glas).
Spuitje hoezo? Je ziet Johan daar toch? Oh en Annemarie en haar man zijn met hem meegegaan.
Hij werd toen heel boos op Beequeen toen zij suggereerde dat het een bouwval is.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef tonja het volgende:
Ik hoor het Johan nog zeggen toen hij boos was op Alsido en Liesbeth: "Huissen, daar kan je zo in, alleen het water hoeft nog maar aangesloten te worden".
Maar de Kerstboom staat al in Huissen. Dan zou het halverwege december toch wel klaar moeten zijn, lijkt me.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:13 schreef Toverheks het volgende:
Ook deze klus zal Johan niet kunnen klaren, ook Huissen zou nooit bewoonbaar worden, plannen, plannen en nog eens plannen.
Ach, er hoeft maar voor 7 ton aan verspijkerd te worden, dus het valt allemaal wel mee..quote:Op maandag 22 maart 2010 13:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij werd toen heel boos op Beequeen toen zij suggereerde dat het een bouwval is.
Ik denk wel dat er iets moois van te maken is, maar dan moet je er een stel vaklui in zetten. En doe je dat niet maar wil je alles zelf doen maak er dan maar een meerjarenplan van.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, er hoeft maar voor 7 ton aan verspijkerd te worden, dus het valt allemaal wel mee..
Eigenlijk weet jij dus ook wel welke kant 'we' opgaan in Huissen. Johan gaat dit doen, samen met Alsido en misschien nog wat lui die in deze mooie uitdaging trappen. En vervolgens blijft het tot in de eeuwigheid een bouwval, want witte wel wa da kost: zo'n huis opknappen?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef spuitje het volgende:
Ik denk wel dat er iets moois van te maken is, maar dan moet je er een stel vaklui in zetten. En doe je dat niet maar wil je alles zelf doen maak er dan maar een meerjarenplan van.
Nou niet alleen vaklui inzetten, maar eerst met een zak met geld op de proppen komen, vaklui kunnen alles als ze maar genoeg spullen hebben om lekker door te werken en iets op te bouwen.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er iets moois van te maken is, maar dan moet je er een stel vaklui in zetten. En doe je dat niet maar wil je alles zelf doen maak er dan maar een meerjarenplan van.
En als die vaklui gewoon muntjes kopen bij Liesbeth voor hun Aldi-cola zal het alleszins meevallen qua budget.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Alsido kan weer maandenlang op een trapje staan.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk weet jij dus ook wel welke kant 'we' opgaan in Huissen. Johan gaat dit doen, samen met Alsido en misschien nog wat lui die in deze mooie uitdaging trappen. En vervolgens blijft het tot in de eeuwigheid een bouwval, want witte wel wa da kost: zo'n huis opknappen?
Ja, da witte ik welquote:Op maandag 22 maart 2010 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eigenlijk weet jij dus ook wel welke kant 'we' opgaan in Huissen. Johan gaat dit doen, samen met Alsido en misschien nog wat lui die in deze mooie uitdaging trappen. En vervolgens blijft het tot in de eeuwigheid een bouwval, want witte wel wa da kost: zo'n huis opknappen?
Ja, da wi'k zekers wel, zedde gij dan!quote:
Kijk, zo komen we alweer een heel eind, ja ja dan vieren we met zijn alle kerstmis2010 gezelig in Huissen, af of niet af de kerstboom staat er al.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de Kerstboom staat al in Huissen. Dan zou het halverwege december toch wel klaar moeten zijn, lijkt me.
Ik denk dat het eerste programma een klusprogramma wordt (werktitel: Eigen Huissen en Puin) ... maar helaas blijken er te weinig vrijwilligers te zijn die willen bijklussen.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar wat ik me afvraag... Johan en de zijnen beweren dat er allerlei programma's komen vanuit Huissen. Hoe dan? Er hangen vier camera's in vier verschillende ruimtes .... een talkshow met de presentator in de centrale ruimte en zijn/haar gasten in de andere ruimtes? En dan naar elkaar schreeuwen bij wijze van interview?
Johan zei gisteren dat het opknappen en het in oorspronkelijke staat terugbrengen van het huis in totaal zo'n 7 ton kost. En dat kan hij nu even niet ophoesten. Dus wa da betreft uhh Er komen nu een paar vrolijke kleurtjes op de muren, zei hijquote:Op maandag 22 maart 2010 14:43 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, da witte ik welEen vermogen! Als ik alleen al naar dat dak kijk. Kozijnen, vloeren. Er zal waarschijnlijk een andere keuken evenals een andere badkamer inmoeten. Nou begin er maar aan!
Dus ja, dit gaat hem niet worden!
Klaar!quote:Op maandag 22 maart 2010 14:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Dus wa da betreft uhh Er komen nu een paar vrolijke kleurtjes op de muren, zei hij
Liesbeth wil "moord-weekenden" organiseren in Huissen. Ik ben wel benieuwd welke chatter haar gaat vermoorden.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste programma een klusprogramma wordt (werktitel: Eigen Huissen en Puin) ... maar helaas blijken er te weinig vrijwilligers te zijn die willen bijklussen.
Ik check even mijn agenda ...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth wil "moord-weekenden" organiseren in Huissen. Ik ben wel benieuwd welke chatter haar gaat vermoorden.
Waar kun je je daarvoor aanmelden?quote:Op maandag 22 maart 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Liesbeth wil "moord-weekenden" organiseren in Huissen. Ik ben wel benieuwd welke chatter haar gaat vermoorden.
Bij mijquote:
Mogen er ook toeschouwers komen? Voor ¤ 5,-- pp inclusief twee consumpties?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Bij mijen ik maak dan een lijstje en doe al de namen in mijn glazen vissenkom en op stream trek ik de gelukkige er uit
Dat doet mij denken aan Vader Abraham. Die schijnt in een Rietveld-huis te wonen dat hij niet alleen op z'n Brabants ingericht heeft met veel donkerbruin eikenhout, hij heeft er ook een verdieping op laten bouwen en naar verluid een rieten dak op laten zettenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan zei gisteren dat het opknappen en het in oorspronkelijke staat terugbrengen van het huis in totaal zo'n 7 ton kost. En dat kan hij nu even niet ophoesten. Dus wa da betreft uhh Er komen nu een paar vrolijke kleurtjes op de muren, zei hij
Ik, ik stuur direct een mailtje naar titatoverheks@hotmail .com.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:00 schreef Toverheks het volgende:
Bij mijen ik maak dan een lijstje en doe al de namen in mijn glazen vissenkom en op stream trek ik de gelukkige er uit
Ja daar moet ik nog ff voor in beraad, wil dat wel onderhands doen, maar Johan mag daar geen lucht van krijgen anders eist hij dat allemaal toe, en ja ik wil ook eens verdienen aan mijn ideetjes he, on stream loopt ie ook maar mijn ideeen naar zich toe te trekken, wilde quiz organiseren en hoppa ja hoor Johan *kreeg* het idee zei hij, het kwam op als poepenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:03 schreef spuitje het volgende:
[..]
Mogen er ook toeschouwers komen? Voor ¤ 5,-- pp inclusief twee consumpties?
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik, ik stuur direct een mailtje naar titatoverheks@hotmail .com.
Hoe verkracht ik mijn huis, eeuwig zonde.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat doet mij denken aan Vader Abraham. Die schijnt in een Rietveld-huis te wonen dat hij niet alleen op z'n Brabants ingericht heeft met veel donkerbruin eikenhout, hij heeft er ook een verdieping op laten bouwen en naar verluid een rieten dak op laten zetten
Dat is prachtig maar er moet wel bij gezegd worden dat Rietveld-huizen kwalitatief erg slecht zijn. Lekkages, weinig duurzaam beton, stalen kozijnen met enkel glas e.d.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:08 schreef beequeen het volgende:
Ik woon achter het Rietveld-Schröderhuis in Utrecht. Die verschuifbare wanden zijn echt gaaf.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, bijna vergeten commentaar te leveren op de nieuwe vriendin van Alsido: het lijkt mij er eentje van een Boeddha op het dressoir maar geen boek in de kast. En ja, natuurlijk is ze nogal ordi, ze zal ook niet op zijn welbespraaktheid gevallen zijn.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Goofy16 het volgende:
denk ook niet op zijn uiterlijk(is mijn mening) maar eerder omdat hij zo beroemd is op tv(streams),ja weet zij veel
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het gewoon een kwestie van soort zoekt soort is.
is wel vaak zo,en op ieder potje past een dekseltje.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het gewoon een kwestie van soort zoekt soort is.
Ze zag Alsido natuurlijk driftig met kabeltjes schroefjes en moertjes in de weer op stream, die dacht ach mijn appartementje moet eens een flinke opknapbuurt hebbenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, bijna vergeten commentaar te leveren op de nieuwe vriendin van Alsido: het lijkt mij er eentje van een Boeddha op het dressoir maar geen boek in de kast. En ja, natuurlijk is ze nogal ordi, ze zal ook niet op zijn welbespraaktheid gevallen zijn.
Tsja, dat kan natuurlijk ook liggen aan de periode waarin deze huizen gebouwd zijn. Aan duurzaamheid en energiekosten werd toen nog niet echt gedacht.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is prachtig maar er moet wel bij gezegd worden dat Rietveld-huizen kwalitatief erg slecht zijn. Lekkages, weinig duurzaam beton, stalen kozijnen met enkel glas e.d.
Dat vind ik ook. Met name dat schilderij.quote:
In zekere zin is dat ook wel zo maar er zijn architecten in die periode die dat veel beter voor elkaar hadden en onderscheid maakten of iets voor de eeuwigheid of voor een beperkte tijd gebouwd werd. Duiker is daar een goed voorbeeld van. De HTS in Groningen, vlakbij waar Disana woont, is een goed voorbeeld van een gebouw voor de eeuwigheid van zijn hand terwijl hij ook Sanatorium Zonnestraal in Hilversum gebouwd heeft, gebouwen die slechts een tijdelijke functie hadden. (en nu weer opgeknapt worden omdat ze toch wel heel belangrijk zijn vanuit architectonisch oogpunt)quote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, dat kan natuurlijk ook liggen aan de periode waarin deze huizen gebouwd zijn. Aan duurzaamheid en energiekosten werd toen nog niet echt gedacht.
En de posequote:Op maandag 22 maart 2010 15:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Met name dat schilderij.![]()
Nu ja, het is korter dan voorheen. Misschien is hij ook iets te fanatiek uitgewaaid maar ik ga er vanuit dat "zij" het geknipt heeft.quote:Zijn haar geknipt? Dat heb ik dan gemist.
Tsja, wrs een andere insteek. De oude Egyptenaren weten daar alles van.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
In zekere zin is dat ook wel zo maar er zijn architecten in die periode die dat veel beter voor elkaar hadden en onderscheid maakten of iets voor de eeuwigheid of voor een beperkte tijd gebouwd werd. Duiker is daar een goed voorbeeld van. De HTS in Groningen, vlakbij waar Disana woont, is een goed voorbeeld van een gebouw voor de eeuwigheid van zijn hand terwijl hij ook Sanatorium Zonnestraal in Hilversum gebouwd heeft, gebouwen die slechts een tijdelijke functie hadden. (en nu weer opgeknapt worden omdat ze toch wel heel belangrijk zijn vanuit architectonisch oogpunt)
Heb hem al eens gemaild maar tja voor een hapje en een drankje gaat het niet lukken.quote:Op maandag 22 maart 2010 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerste programma een klusprogramma wordt (werktitel: Eigen Huissen en Puin) ... maar helaas blijken er te weinig vrijwilligers te zijn die willen bijklussen.
Het is ook prachtig, daar is geen twijfel over.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:45 schreef beequeen het volgende:
Toch blijf ik het een mooi huis vinden en ze onderhouden het prima.![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij wil echt niemand helpen. En geef ze eens ongelijk. Voor een appel en een ei en dan moet je waarschijnlijk zelf nog je gereedschap meenemen. Wat vervolgens geconfisqueerd wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Jubutje het volgende:
Heb hem al eens gemaild maar tja voor een hapje en een drankje gaat het niet lukken.
Hier moet het schouwke ook roken.
Als je over geld praat is het sloes ,en hoeft het niet er zij er schijnbaar genoeg die willen helpen.
En ik ga natuurlijk niet op mijn knieen vragen of ik alstublieft gratis mag werken
Oeh, ik twijfelde maar thnx.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:
Beetje ... weet jij dat OT een afkorting van On Topic is en niet van Off Topic?
Ik moest het één keer gezegd hebben, maar ga nu weer OT verder.
Het erge is, de mensen die echt close met hem zijn zeggen er niet eens meer wat van.. terwijl zij dadelijk degene zijn die met een overleden vader opgescheept zitten als het zo doorgaat.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tringggggggg Tringggggg
Haai met Johan, Haai die Dokter, Ja zegt u het maar, wat!!!!! nee dat is een look i Like wat U nu op de stream ziet,want u had me geadviseerd het kalmpjes aan te doen, maar ja de streamers willen mij zien, dus heb gisteren een look i like opgeduikeld en die doet nu dienst als stand-In.
Ja natuurlijk volg ik U raad op, gezond eten ( fruitsalade plus zakkie chips) en natuurlijk op tijd mijn bed ik, Wat zegt u Dokter!!!! Ja natuurlijk Dokter ontspan ik me a`vonds even voor het slapen gaan, ik rommel een beetje met mijn rekeningen die ik van doos naar doos leg, ik kijk een homefilmpje van 1 van mijn 1000 voetreizen en babbel nog even gezelig de dag door met mijn 100de chatters en daar lig ik er om 2 uur s`nachts in.
Wat zegt U Dokter!!!!!!!!! Ja natuurlijk houd ik me aan U advies en spring er weer zo fit als een hoentje uit om op 10 uur klokslag het nieuws van de Dag met mijn chatters door te nemen.
U ziet Dokter, ik doe rustig aan en neem een stapje terug
Dat pand in Huissen is heus nog wel wat van te maken hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tsja, wrs een andere insteek. De oude Egyptenaren weten daar alles van.![]()
Toch blijf ik het een mooi huis vinden en ze onderhouden het prima.![]()
[ afbeelding ]
Maar dit is wel weer erg Off Topic. Daar zijn we goed in he? Oh wacht.....het ging over huizen en verbouwingen. Niks OT dus.
De enige van wie Johan zich iets aantrekt is Maxima.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het erge is, de mensen die echt close met hem zijn zeggen er niet eens meer wat van.. terwijl zij dadelijk degene zijn die met een overleden vader opgescheept zitten als het zo doorgaat.
die zal alleen met haar hoofd schudden en zeggen, ach hij is een bietje domquote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De enige van wie Johan zich iets aantrekt is Maxima.
Die appel en dat ei moet je overigens ook zelf meenemen hoor. En een thermoskan met koffie. Je wordt gewoon onbezoldigd bouwvakker daar dus gevuld broodtrommeltje en drinken zelf meenemen graag.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij wil echt niemand helpen. En geef ze eens ongelijk. Voor een appel en een ei en dan moet je waarschijnlijk zelf nog je gereedschap meenemen. Wat vervolgens geconfisqueerd wordt.
En als je denkt wat is Alsido opeens stil, staat hij je boterhammen op te vreten.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Die appel en dat ei moet je overigens ook zelf meenemen hoor. En een thermoskan met koffie. Je wordt gewoon onbezoldigd bouwvakker daar dus gevuld broodtrommeltje en drinken zelf meenemen graag.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als je denkt wat is Alsido opeens stil, staat hij je boterhammen op te vreten.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als je denkt wat is Alsido opeens stil, staat hij je boterhammen op te vreten.
Ik ken Greet al.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:12 schreef sunny16947 het volgende:
Waarom maken jullie er niet een meet en greet workshop van. Is weer eens wat anders dan een meet en greet in een kroeg ergens in Utrecht.
nou, die wordt druk bezocht hoor weet ik nog van verleden jaar, en nee ik was er zelf niet heen, hou niet van sjokken en vechten om ergens wat te gaan proeven.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat roept bij mij ook associaties op met de Libelle Zomerweken op het Almeerderzand.
Vaste bezoeker?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat roept bij mij ook associaties op met de Libelle Zomerweken op het Almeerderzand.
Dit klopt niet, OT is van oudsher een afkorting van off-topic.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:47 schreef Copycat het volgende:
Beetje ... weet jij dat OT een afkorting van On Topic is en niet van Off Topic?
Ik moest het één keer gezegd hebben, maar ga nu weer OT verder.
Ik heb in Almere gewoond. Ze hebben toen zelfs een een stationnetje gebouwd, speciaal voor de Libelle.quote:
Dan wordt het op FOK! sinds jaar en dag verkeerd gebruikt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
Dit klopt niet, OT is van oudsher een afkorting van off-topic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Off_Topic
oke weer wat bijgeleerd.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dit klopt niet, OT is van oudsher een afkorting van off-topic.
http://en.wikipedia.org/wiki/Off_Topic
Voorafgegaan door een stevige verbouwing. Als een relatie dat overleeft zijn ze echt voor elkaar bestemdquote:Op maandag 22 maart 2010 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
Lijkt me voor Mera en lan de ultieme relatietest, als je samen het behangen overleeft dan zit het wel goed
Nee hoor, de meesten gebruiken het nog altijd op de juiste manier. Maar slecht voorbeeld doet slecht volgen, zeker omdat steeds meer mensen de opkomst van het internet niet hebben meegemaakt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt het op FOK! sinds jaar en dag verkeerd gebruikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |