Wat ik in de COS lees, is dat het er steeds minder worden. Dadelijk eindigen ze nog in het rood.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
Waar blijven de kijkcijffers, wil wel eens weten hoeveel mensen er gemiddeld op een dag naar de toko gluren.![]()
![]()
Minder dan 100quote:Op maandag 22 maart 2010 10:49 schreef Toverheks het volgende:
Waar blijven de kijkcijffers, wil wel eens weten hoeveel mensen er gemiddeld op een dag naar de toko gluren.![]()
![]()
Prima omschrijving toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:44 schreef Goofy16 het volgende:
hier verder,als de titel niet goed is veranderd iemand hem maar,kon niks bedenken.
Neuh, ik heb haar daar wel een aantal keer gezien. Maar ze is zelf ook altijd druk met van alles.quote:Op maandag 22 maart 2010 11:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik vraag op de chat aan Joep Vlemmix wanneer we z'n zus nou eens te zien krijgen, maar geen respons. Ook Johan is er altijd vaag over. Zou zij gebrouilleerd zijn met de rest van de familie? Je zou het bijna gaan denken..
quote:Op maandag 22 maart 2010 11:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima omschrijving toch?
Of er moet live geschakeld worden naar Huissen omdat daar skeletten aan het dansen zijn.
Ik denk dat ze goed zou zijn voor de kijkcijfers!!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neuh, ik heb haar daar wel een aantal keer gezien. Maar ze is zelf ook altijd druk met van alles.
En niemand die het meisje even terug naar binnen helpt?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Ze heeft hier trouwens maanden aan de gevel gehangen.
Ze had gereedschap genoeg bij zich!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
En niemand die het meisje even terug naar binnen helpt?
Haha (het was glas).quote:Op maandag 22 maart 2010 12:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou ja, die asbestplaten zijn niet zo zwaar, hoor.
Ik heb haar daar nog nooit gezien. En ik zou me haar toch zeker herinneren!quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef Copycat het volgende:
Die is er toch al eens geweest?
Niet aan mijn gevel helaasquote:Ze heeft hier trouwens maanden aan de gevel gehangen.
Tringggggggg Tringgggggquote:
Zonder make-up en Photoshop herken je haar bijna niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat ze goed zou zijn voor de kijkcijfers!!![]()
![]()
[ [url=http://www.angelavlemmix.nl/media/bestanden/Bikini/thumbs/angela071[1].jpg]afbeelding[/url] ]
Behalve dat van die stand-in zou ie het echt allemaal zeggenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Tringggggggg Tringggggg
Haai met Johan, Haai die Dokter, Ja zegt u het maar, wat!!!!! nee dat is een look i Like wat U nu op de stream ziet,want u had me geadviseerd het kalmpjes aan te doen, maar ja de streamers willen mij zien, dus heb gisteren een look i like opgeduikeld en die doet nu dienst als stand-In.
Ja natuurlijk volg ik U raad op, gezond eten ( fruitsalade plus zakkie chips) en natuurlijk op tijd mijn bed ik, Wat zegt u Dokter!!!! Ja natuurlijk Dokter ontspan ik me a`vonds even voor het slapen gaan, ik rommel een beetje met mijn rekeningen die ik van doos naar doos leg, ik kijk een homefilmpje van 1 van mijn 1000 voetreizen en babbel nog even gezelig de dag door met mijn 100de chatters en daar lig ik er om 2 uur s`nachts in.
Wat zegt U Dokter!!!!!!!!! Ja natuurlijk houd ik me aan U advies en spring er weer zo fit als een hoentje uit om op 10 uur klokslag het nieuws van de Dag met mijn chatters door te nemen.
U ziet Dokter, ik doe rustig aan en neem een stapje terug
Ik zou het risico nemen!quote:Op maandag 22 maart 2010 13:04 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zonder make-up en Photoshop herken je haar bijna niet.
Die caps laadde bij mij dus eerst nietquote:Op maandag 22 maart 2010 12:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha (het was glas).
Spuitje hoezo? Je ziet Johan daar toch? Oh en Annemarie en haar man zijn met hem meegegaan.
Hij werd toen heel boos op Beequeen toen zij suggereerde dat het een bouwval is.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:45 schreef tonja het volgende:
Ik hoor het Johan nog zeggen toen hij boos was op Alsido en Liesbeth: "Huissen, daar kan je zo in, alleen het water hoeft nog maar aangesloten te worden".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |