Nee hoor, de meesten gebruiken het nog altijd op de juiste manier. Maar slecht voorbeeld doet slecht volgen, zeker omdat steeds meer mensen de opkomst van het internet niet hebben meegemaakt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan wordt het op FOK! sinds jaar en dag verkeerd gebruikt.
Ook!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Je hebt gewoon niet op zitten letten
Jij?quote:Op maandag 22 maart 2010 16:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ook!
En nu weer terug OT: Wie doet vanavond de Vraag maar Raak?
Ja Twiki wilt zelf niet, jammer ach als je denk dat je nu een heel Pietje bent als je mag helpen in de Toko, ja dan krijg je een beetje last van kapsones en dan is een Vraag maar Raak natuurlijk helemaal beneden je standquote:Op maandag 22 maart 2010 16:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Vraag maar Raak? De broer van de man die Twiki eens voorbij PS2 zag lopen? Zoiets, denk ik.
zie je wel, het wordt toch nog wat met die meidquote:Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Disana het volgende:
Wow, Liesbeth is met eten bezig, ze snijdt een plakje ontbijtspek (of bacon) in stukjes!
Wanneer? Ze is al in de veertigquote:Op maandag 22 maart 2010 17:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zie je wel, het wordt toch nog wat met die meid
Ze bakt fricandeau geheel op eigen wijze. Even om en om en zonder deksel lekker 45 minuten door laten sudderen. Hemelse goedheid.quote:Op maandag 22 maart 2010 17:43 schreef Disana het volgende:
Wow, Liesbeth is met eten bezig, ze snijdt een plakje ontbijtspek (of bacon) in stukjes!
Dat doet ie maar 1 keer natuurlijk,de tweede keer kan die gaan kokken.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En als je denkt wat is Alsido opeens stil, staat hij je boterhammen op te vreten.
Ja joh. Zij is de drijvende kracht, de motor, achter SV. Nooit afwezig, nooit te laat, altijd drukquote:Op maandag 22 maart 2010 17:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze bakt fricandeau geheel op eigen wijze. Even om en om en zonder deksel lekker 45 minuten door laten sudderen. Hemelse goedheid.
BTW, alleen Johan draagt een zender. Hare hoogheid had daar wrs geen zin in. Moet kunnen.
Ik heb ook even gekeken, maar waaruit blijkt dat zij zijn nieuwe vriendin zou zijn?quote:Op maandag 22 maart 2010 15:10 schreef Scrutinizer het volgende:
O wacht, bijna vergeten commentaar te leveren op de nieuwe vriendin van Alsido: het lijkt mij er eentje van een Boeddha op het dressoir maar geen boek in de kast. En ja, natuurlijk is ze nogal ordi, ze zal ook niet op zijn welbespraaktheid gevallen zijn.
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Dementor het volgende:
Formatteren, dan staat alles toch weer in de juiste volgorde?
Misschien bedoelt hij defragmenteren, maar dan nog.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:33 schreef Dementor het volgende:
Formatteren, dan staat alles toch weer in de juiste volgorde?
Done.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
Chat bij mij ook weg. Zou iemand voor mij zo vriendelijk willen zijn bij Suzzy aan de bel te rammelen. Ze zou me vanmiddag ontbannen, Nog niet dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |