Mooi om te zien dat veel mensen nog steeds Toeval als God aanbidden...quote:Op donderdag 25 maart 2010 13:29 schreef _Led_ het volgende:
Mja, de kans dat je de loterij wint is ook klein.
Toch zijn er wereldwijd een boel mensen die de loterij winnen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat door toeval er altijd wel een boel rare dingen zullen gebeuren die in de ogen van een bepaald persoon niet toevallig zullen lijken.
Dat krijg je als je een paar miljard mensen hebt.
Wat een gelul zeg, "toeval als god aanbidden"quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:35 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat veel mensen nog steeds Toeval als God aanbidden...
mooi hequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:35 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat veel mensen nog steeds Toeval als God aanbidden...
Hoe zou jij het omschrijven? Als je elke gebeurtenis als willekeur ziet, dan zie jij elke ervaring toch als Toeval? Dan is Toeval jouw God. Hoe jij je geloof uit is een tweede natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, "toeval als god aanbidden"
Beschamend om te zien dat na miljoenen jaren evolutie sommige mensen nog steeds hun hersenen niet kunnen gebruiken.
Yup, dankzij hen ben ik onder meer in staat om de tegenpool te ervaren.quote:
Ik heb het nu een paar keer gelezen maar ik begrijp nog niet wat je probeert te zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:53 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Hoe zou jij het omschrijven? Als je elke gebeurtenis als willekeur ziet, dan zie jij elke ervaring toch als Toeval? Dan is Toeval jouw God. Hoe jij je geloof uit is een tweede natuurlijk.
Oordeel niet, dat is namelijk een primitieve reactie. Nu niet meteen trippen door het woord primitief: ik veroordeel je niet omdat je zo denkt. Kennelijk ben je nu op een punt in je leven dat je nog steeds gelooft in de illusie als zijnde werkelijkheid. En in afscheiding, want anders zou je inzien dat je nooit over een ander oordeelt: je oordeelt slechts over jezelf. Wij Zijn allen Eén.
Beetje aangepast, tenzij er sluitend bewijs is dat toeval daadwerkelijk bestaat natuurlijk.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen maar ik begrijp nog niet wat je probeert te zeggen.
Als je gelooft in wat door velen als de werkelijkheid gezien wordt geloof je eigenlijk in de illusie?
En waarom is toeval 'God'?
Ja zo bedoel ik het.quote:Op donderdag 25 maart 2010 16:30 schreef jogy het volgende:
[..]
Beetje aangepast, tenzij er sluitend bewijs is dat toeval daadwerkelijk bestaat natuurlijk.
Want hersenen vlakken alle mogelijkheid uit dat wij als DNA experimentje door een "god" op deze steen zijn gedumpt ?quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Wat een gelul zeg, "toeval als god aanbidden"
Beschamend om te zien dat na miljoenen jaren evolutie sommige mensen nog steeds hun hersenen niet kunnen gebruiken.
Oh, dat geeft weer een heel andere kijk op The Secretquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Bolletje... het volgende:
Ik zie the Secret voornamelijk als een heel negatief iets, door mijn recente ervaring hiermee.
Mijn man is hier namelijk zo in op gegaan, hij dacht dat het al zijn problemen zou oplossen. Hij was er zo van overtuigd dat het zou werken, alles zou goedkomen!![]()
Ik moest het ook maar gaan toepassen van hem, want de problemen gingen niet weg, dus deed hij het waarschijnlijk niet "goed genoeg". Het is nooit goed gekomen..
Wat lijkt me dat erg als je man geobsedeerd is geraakt door zoietsquote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Bolletje... het volgende:
Ik zie the Secret voornamelijk als een heel negatief iets, door mijn recente ervaring hiermee.
Mijn man is hier namelijk zo in op gegaan, hij dacht dat het al zijn problemen zou oplossen. Hij was er zo van overtuigd dat het zou werken, alles zou goedkomen!![]()
Ik moest het ook maar gaan toepassen van hem, want de problemen gingen niet weg, dus deed hij het waarschijnlijk niet "goed genoeg". Het is nooit goed gekomen..
Ik hoop trouwens niet dat hier iets heel ergs mee bedoeld wordt.quote:
Om dit goed te begrijpen, raad ik je de boeken van Deepak Chopra, Ekhart Tolle of Neale Donald Walsch aan.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb het nu een paar keer gelezen maar ik begrijp nog niet wat je probeert te zeggen.
Als je gelooft in de werkelijkheid geloof je eigenlijk in de illusie?
En waarom is toeval 'God'?
Een obsessie staat gelijk aan een verslaving: je man wilde heel erg graag in The Secret geloven en wilde dat alles beter zou worden. Wanneer hij vertrouwen en geloof had in het feit dat alles al goed was of binnenkort zou worden, dan was dat jullie werkelijkheid geworden.quote:Op donderdag 25 maart 2010 20:03 schreef Bolletje... het volgende:
O ja, Ekhart Tolle. Die naaste van mij die zelfmoord heeft gepleegd was in zijn laatste levensdagen helemaal into Ekhart Tolle.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:25 schreef Plus1 het volgende:
Om dit goed te begrijpen, raad ik je de boeken van Deepak Chopra, Ekhart Tolle of Neale Donald Walsch aan.
Ja he, goed hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:38 schreef Plus1 het volgende:
Het is wel goed om te weten dat die naaste in ieder geval bezig is geweest om z'n Bewustzijn te verhogen, voordat ie de stap nam.
Ja, het geeft rust als je weet dat hij het in ieder geval nu beter heeft dan dat hij het hier had. Neemt niet weg dat het voor jou nu nog steeds erg veel pijn doet: daar heb ik niets over gezegd toch? Ik kan me voorstellen dat er veel verdriet bestaat over zijn overlijden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:43 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja he, goed he...
Wat een verschrikkelijke opmerking van een geloofswaanzinnige. Maar ik neem het je niet kwalijk, want omdat jij zelf helemaal into allerlei geloven bent, weet je niet beter.
Dude, seriously?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:38 schreef Plus1 het volgende:
Tja, zelfmoord is voor de achterblijvers erg triest. Het is wel goed om te weten dat die naaste in ieder geval bezig is geweest om z'n Bewustzijn te verhogen, voordat ie de stap nam.
Zie boven. Seriously.quote:
Ik had het niet beter kunnen verwoorden!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:00 schreef Bastard het volgende:
Het is alleen rot voor hem dat hij gewoon weer zal incarneren
Overigens is het niet alleen The secret die verteld dat je zelf schept en krijgt wat je wenst. Er is een aantal boeken, met name boeken waarin communicatie is met overleden leraren en hogere geesten die spreken over de scheppende kracht van gedachten los van elkaar.
Wij zijn allen scheppende goden, daar zouden we allemaal bewust mee om moeten gaan. The secret geeft dit een mooi commercieel sausje zodat er een groter publiek aangesproken kan worden maar dat maakt de boodschap niet minder waar.
Hij heeft inderdaad ook zelfmoord gepleegd, toen hij merkte dat de Secret en meer van dat soort aantrekkingskracht boekjes de oplossing niet waren. Hij was er zo van overtuigd dat als hij dat nou maar zou toepassen dat het goed zou komen, maar als dat maar duurt en duurt...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 08:12 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens niet dat hier iets heel ergs mee bedoeld wordt.
Een naaste van mij heeft vorig jaar zelfmoord gepleegd en in het jaar daarvoor was hij heel erg obsessief bezig met allerlei vage geloven uit boekjes. Of daar ook The Secret bij zat weet ik eigenlijk niet.
Het heeft de potentie om daarin te voorzien ja, zoals zoveel andere interessegebieden natuurlijk. Obsessief met iets bezig zijn en daar je geluk op aanhangen is nooit gezond. Lijkt mij in ieder geval verschrikkelijk om iemand te verliezen op zo'n manier.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:26 schreef Bolletje... het volgende:
Ik raad gewoon iedereen aan om als mensen dichtbij zich ineens obsessief hier mee bezig gaan houden, deze persoon echt in de gaten te houden, want het kan dus zeer zeker een vlucht zijn van de realiteit,
waardoor het enorm mis kan gaan.
Als je de Essentie niet begrijpt, moet je meer moeite doen om het te snappen: ipv het afwijzen als onzin. The Law of Attraction is simpelweg onderdeel van hoe het universum werkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:28 schreef Flammie het volgende:
The Secret is wat dat betreft dan ook net zo een grote onzin als aladdin en de geest in de olielamp. Denken dat iets echt gebeurd door het te wensen is bullshit. Mijn vliegdekschip met 24 Join strike fighters heb ik nog steeds niet en dat wens ik elke dag. Ja maar flammie: dat is onzin! Nee dat is net zo reeel als veranderende belastingpapiertjes en bergen goud die sommige mensen ogenschijnlijk ïneens zonder enige aanleiding krijgen.
Wat wel kan is: als je met iets bezig bent, dat dingen in dezelfde context je sneller op gaan vallen. Dat heeft verder niks te maken met the secret en veranderingen op wereldniveau maar met zaken/openingen die er altijd al waren en connecties die je nu wel kan maken. De meeste mensen zullen echter in het leven altijd een middenmooter worden/blijven en als er dan een boekje uitkomt dat "the secret" heet en gouden bergen gaat beloven dan zijn er hele volksstammen die denken dat hun leven dan beter kan worden. Dat kan... maar niet met the secretJe zult er toch echt wat voor moeten doen
Dat willen de meeste mensen niet en dat is ook de reden dat ze een middenmooter zijn, alles moet maar makkelijk. Dan lijkt the secret wel erg stoer ja en een goede oplossing
Mja, zo zijn er ook mensen die zelfmoord plegen omdat ze failliet zijn gegaan, hun relatie uit is, omdat ze niet populair zijn op school, slechte cijfers halen en nog meer van die non zweverige zaken dus om het nou te hangen aan 'the secret' e.d. is weer wat kort door de bocht. Zelfmoord komt volgens mij ten eerste uit een ongelukkig gevoel/depressie, niet door 'the secret' of andere zaken van die soort. Anders zou je bijvoorbeeld ook het bedrijf die een medewerker heeft ontslagen de schuld moeten geven als die ex-medewerker zich van het leven berooft, de ex die het uit heeft gemaakt of de school die slechte cijfers geeft. Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:33 schreef Flammie het volgende:
Er zijn idd zoveel situaties waarbij mensen obsessief gedrag gaan vertonen. Zo zijn er mensen die geld (veel) inzetten op basis van astrologische voorspellingen en daarmee helemaal in de stront zakken. HEt is gewoon niet slim om idd zoals jogi het zegt; je geluk te laten aanhangen van iets waar je helemaal obsessief mee bezig bent en dat zijn werking nooit bewezen heeft. Je ziet het weer, zelfmoorden en mensen die diep in de problemen raken. Niet goed
Niks moet, maar het zou helpen in het bewustwordingsproces... het maakt je leven iets lichter denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:37 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Als je de Essentie niet begrijpt, moet je meer moeite doen om het te snappen: ipv het afwijzen als onzin. The Law of Attraction is simpelweg onderdeel van hoe het universum werkt.
Scheppende goden ... in wezen wel maar volgens mij een "kracht/gave" die we al lang verloren/vergeten zijn. Creeeren met de gedachte is dan ook iets voor een hogere dimensie dan de onze ... gelukkig maar ... met al de huidige negativiteit en agressie in onze wereld zou er niet veel meer van overschieten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:00 schreef Bastard het volgende:
Het is alleen rot voor hem dat hij gewoon weer zal incarneren
Overigens is het niet alleen The secret die verteld dat je zelf schept en krijgt wat je wenst. Er is een aantal boeken, met name boeken waarin communicatie is met overleden leraren en hogere geesten die spreken over de scheppende kracht van gedachten los van elkaar.
Wij zijn allen scheppende goden, daar zouden we allemaal bewust mee om moeten gaan. The secret geeft dit een mooi commercieel sausje zodat er een groter publiek aangesproken kan worden maar dat maakt de boodschap niet minder waar.
Je hebt gelijk natuurlijk. Thanks voor de correctiequote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Niks moet, maar het zou helpen in het bewustwordingsproces... het maakt je leven iets lichter denk ik.
Ja en nee denk ik:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Scheppende goden ... in wezen wel maar volgens mij een "kracht/gave" die we al lang verloren/vergeten zijn. Creeeren met de gedachte is dan ook iets voor een hogere dimensie dan de onze ... gelukkig maar ... met al de huidige negativiteit en agressie in onze wereld zou er niet veel meer van overschieten.
Waarom denk je dat er zoveel negativiteit is in de wereld? Het is een cirkeltje waar we in lopen terwijl we ook iets moois kunnen bouwen met de juiste instelling.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:41 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Scheppende goden ... in wezen wel maar volgens mij een "kracht/gave" die we al lang verloren/vergeten zijn. Creeeren met de gedachte is dan ook iets voor een hogere dimensie dan de onze ... gelukkig maar ... met al de huidige negativiteit en agressie in onze wereld zou er niet veel meer van overschieten.
Sterk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:45 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Het werkt overigens net als die Snickers reclame: is iedereen nu echt zo kwaad, of heeft gewoon driekwart van de wereld honger...?
Daar hoefde ik nooit voor te secreten. Mijn werk kost me absoluut geen tijd eigenlijk en het levert me echt veel op. Ondertussen ook nog eens de vrijheid dat ik kan beslissen wanneer ik weg ga en wanneer ik blijf etc.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:42 schreef Bastard het volgende:
Het laatste wat ik gesecret heb is mijn nieuwe auto trouwens, viel allemaal gewoon toevallig op zn plek.
Ben nu aan het secreten minder werken voor hetzelfde of iets minder geld zodat ik meer tijd over hou voor de leuke dingen in het leven.
...euhm...spreek je jezelf nu niet tegen dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:46 schreef marco-h het volgende:
Haha, laatst vertelde een vriendin van mij over dit 'geloof', ik vind het onzin! Het is wel waar dat als je positief denkt veel dingen beter gaan.
Jij hebt onbewust de universele wetten toegepast denk ik dan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:47 schreef Flammie het volgende:
[..]
Daar hoefde ik nooit voor te secreten. Mijn werk kost me absoluut geen tijd eigenlijk en het levert me echt veel op. Ondertussen ook nog eens de vrijheid dat ik kan beslissen wanneer ik weg ga en wanneer ik blijf etc.
Heb er wel voor moeten werken en veel tijd in gestoken van te voren maar nu levert het (zonder secret) zijn vruchten afHeb gewoon meer tijd nodig voor leuke dingen dan voor werk
En mijn werk is ook leuk.
En het universum zal meewerken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Flammie het volgende:
Ga er voor!
Juist, goed bezig! Als de hele wereld positief zou denken, zou er heel veel veranderen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef Bastard het volgende:
En over de problemathiek en negativiteit in de wereld waardoor we ons nog slechter voelen en nog een keer denken "zie je wel het gaat kut" .. en we daardoor nog meer negativiteit oproepen... misschien eens tijd om het om te draaien. We gaan ons focussen op leuk en goed nieuws, nieuws waar je een goed gevoel van krijgt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_peuter__.html?p=6,2
En dus was Flammie's focus: "Ik ga mijn doel bereiken" wat in principe gelijk staat aan: "Ik heb mijn doel bereikt." En daardoor heb je het bereikt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt onbewust de universele wetten toegepast denk ik dan.
Jij stelt jezelf een doel, je wil dat graag hebben, je bent er voor gaan werken en iedereen die zei dat het niet haalbaar was bracht je niet van je geloof af.. dat is de rede van jou succes.
Kijk eens naar de huidige staat van de wereld: iedereen is op jacht naar een beter leven, iedereen wil een beter leven. En dus is dat precies wat we allemaal krijgen: we blijven steken op willen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef Flammie het volgende:
Is dat ook realistisch? ff de hele wereld positief denken en dan dit en dat..
Omdat de meerderheid de kennis uit The Secret is vergeten. Anders hadden we deze discussie ook niet nodigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:17 schreef Michielos het volgende:
En waarom is daar een boek voor nodig?
Jup, de maatschappelijke focus zit te veel op doom gloom en ellende en veelste weinig op de leuke dingen. Deels onze eigen schuld overigens een tijd geleden was er een zender op de digitale band die enkel positieve dingen lieten zien, goed nieuws en halve jubelprogramma's. Na een half jaar was het weer weg omdat niemand ernaar keek. Dus tja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:01 schreef Bastard het volgende:
En over de problemathiek en negativiteit in de wereld waardoor we ons nog slechter voelen en nog een keer denken "zie je wel het gaat kut" .. en we daardoor nog meer negativiteit oproepen... misschien eens tijd om het om te draaien. We gaan ons focussen op leuk en goed nieuws, nieuws waar je een goed gevoel van krijgt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_peuter__.html?p=6,2
Je gaat er nu vanuit dat iedereen dezelfde persoon is, belangen heeft en tevreden is met hetzelfde. Mensen hebben andere belangen en zijn ook allen geboren in andere posities. De ene is rijk en de andere is arm. Als die arme meer heeft zal deze positiever zijn. Als de rijke minder heeft is deze al minder positief. Het valt op alle biljoenen mensen gewoon niet op een realistische manier te combineren aangezien mensen anders denken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de huidige staat van de wereld: iedereen is op jacht naar een beter leven, iedereen wil een beter leven. En dus is dat precies wat we allemaal krijgen: we blijven steken op willen.
Als iedereen een garantie kreeg op overleving (dus een dak boven je hoofd, altijd voldoende eten), dan verschuift het Collectieve Bewustzijn van willen naar Zijn.
Oh dat wist ik niet eens, leuk initiatief wel!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Jup, de maatschappelijke focus zit te veel op doom gloom en ellende en veelste weinig op de leuke dingen. Deels onze eigen schuld overigens een tijd geleden was er een zender op de digitale band die enkel positieve dingen lieten zien, goed nieuws en halve jubelprogramma's. Na een half jaar was het weer weg omdat niemand ernaar keek. Dus tja.
Dat is een destructieve gedachte.. dat is nou juist het puntquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat moet dan veranderen maar het is niet realistisch![]()
Ik heb het over de basisrechten van elke persoon. Ongeacht rijk of arm: als iedereen in ieder geval genoeg te eten heeft en een dak boven zijn hoofd, zal er al een stuk minder ellende zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je gaat er nu vanuit dat iedereen dezelfde persoon is, belangen heeft en tevreden is met hetzelfde. Mensen hebben andere belangen en zijn ook allen geboren in andere posities. De ene is rijk en de andere is arm. Als die arme meer heeft zal deze positiever zijn. Als de rijke minder heeft is deze al minder positief. Het valt op alle biljoenen mensen gewoon niet op een realistische manier te combineren aangezien mensen anders denken.
Dat moet dan veranderen maar het is niet realistisch![]()
Juistem!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:24 schreef Plus1 het volgende:
[..]
als de hele wereld zou snappen dat we allemaal verbonden zijn en elke actie invloed heeft op zowel jezelf als de ander, zou de wereld er heel anders uitzien.
Jouw uitspraak beschrijft voor een deel hoe het werktquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef Flammie het volgende:
En ik kan me aan de andere kant voorstellen dat mensen die nooit echt ergens gewerkt voor hebben, hun doelen nooit hebben te weten bereiken, hun hele leven de middelklasse zijn, afgunst willen tonen naar de mensen die dit wel gedaan hebben en dus maar zeggen dat het door het universum komt in plaats van de eigen inspanningen![]()
Het is gewoon maar hoe je het wil zienLaten we het maar houden op "er zijn meer wegen naar rome" dan
Leuk en ik ben het er mee eens hoor. Iedereen heeft recht op de basisbehoefte etc. Maar stel je bent een manager en je werkt je de tering.. dat wil je niet zomaar even afstaan... je hebt er immers keihard voor moeten werken. Daarom is het niet realistisch. Ik snap verder niet echt wat het met "the secret" te maken heeft... maar misschien kunnen de mensen alhier even "secreten" dat deze utopia werkelijkheid wordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:24 schreef Plus1 het volgende:
[..]
Ik heb het over de basisrechten van elke persoon. Ongeacht rijk of arm: als iedereen in ieder geval genoeg te eten heeft en een dak boven zijn hoofd, zal er al een stuk minder ellende zijn.
Je hebt wel gelijk dat iedereen in ieder geval dat inzicht moet verkrijgen: als de hele wereld zou snappen dat we allemaal verbonden zijn en elke actie invloed heeft op zowel jezelf als de ander, zou de wereld er heel anders uitzien.
Belangen en posities zijn dan van ondergeschikt belang: dan is de overleving van de gehele mensheid de prioriteit ipv de overleving van het individu.
Hij zag misschien daarin de oplossing, maar er was al zoveel in beweging gekomen dat het niet meer haalbaar was misschien? Of.. hij legde zijn verantwoordingen in andere handen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef Bolletje... het volgende:
Ik zeg ook absoluut niet dat hij het heeft gedaan omdat de Secret niet werkt, maar voor mij is het wel een gevaarlijk iets, voor mensen die al (psychisch) in de problemen zitten. Ik vergelijk het met iemand die al terminaal is, en dan nog de hulp van jomanda gaat inroepen, dat heeft geen zin en kan verkeerd aflopen.
Niemand zegt dat die manager het dan ook op moet geven. Als alle welvaart in de basis eerlijk verdeeld wordt, blijft er nog genoeg over voor een ieder die meent er recht op te hebben. De rijken zullen rijk blijven, zij het minder astronomisch (doch nog steeds overdreven, 'gouden kranen'-rijkdom).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Leuk en ik ben het er mee eens hoor. Iedereen heeft recht op de basisbehoefte etc. Maar stel je bent een manager en je werkt je de tering.. dat wil je niet zomaar even afstaan... je hebt er immers keihard voor moeten werken. Daarom is het niet realistisch. Ik snap verder niet echt wat het met "the secret" te maken heeft... maar misschien kunnen de mensen alhier even "secreten" dat deze utopia werkelijkheid wordHebben we meteen bewijs als the secret ook werkt zodra de hele wereld eraan moet meehelpen of niet
(zie universele wetten).. het werkt namelijk op universeel niveau ebgrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |