Ja, dat is dus de stofplaat*quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:17 schreef tha_rizzo het volgende:
beschermkap, die direct achter de schijf zit.
Ow, het is eindelijk gelukt. De schijf zit er nu weer op, geschuurd en wel. Zodadelijk even een rondje rijden.
Ik bedoelde stofplaatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:43 schreef tha_rizzo het volgende:
jij zei stofhoes. Dat is iets anders. Zit nu op m'n mobiel, zet zo de foto online.
Ik vind die schijven er niet echt "als nieuw" uitzien, maar hij zou wel aardig moeten werken zo te zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:53 schreef tha_rizzo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat 't leesbaar is
Overigens, net weer een stukje gereden, dat het bloed, zweet, tranen en spierpijn was 't waard
Remmen doettie overigens nog niet zo goed
JA DUHHH!!!! Je hebt dan ook geen 535i GT!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:52 schreef k_man het volgende:
Ik kreeg vandaag ook complimenten over m'n autootje.
Ik ookquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:52 schreef k_man het volgende:
Ik kreeg vandaag ook complimenten over m'n autootje.
Ik krijg de indruk dat je dit niet zo'n mooie auto vindtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
JA DUHHH!!!! Je hebt dan ook geen 535i GT!!!!
Jij vind de X6 zeker ook niksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:58 schreef Bowny het volgende:
[..]
JA DUHHH!!!! Je hebt dan ook geen 535i GT!!!!
Ik vind 'm zo over the top dat ie weer leuk wordtquote:
Is meer een bak voor mensen met een capuchon en geld waar de belastingdienst geen idee heeft hoe je er aan komt..quote:
In het begin vond ik m niks, maar in Leeuwarden rijdt 1 rond en hoe vaker ik 'm zie hoe mooier ie wordtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind 'm zo over the top dat ie weer leuk wordt
Met een 'gewone' 3 serie kun je niet meer aankomen
Mensen zoals jou?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is meer een bak voor mensen met een capuchon en geld waar de belastingdienst geen idee heeft hoe je er aan komt..
Ik draag geen capuchonquote:
X6 is zo monsterlijk bruut hè! Straalt iets uit....iets van "IK EET JE OP!"quote:
Dat is trouwens zonder de X ook al zo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:12 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Is meer een bak voor mensen met een capuchon en geld waar de belastingdienst geen idee heeft hoe je er aan komt..
De X1 danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:28 schreef Bowny het volgende:
[..]
X6 is zo monsterlijk bruut hè! Straalt iets uit....iets van "IK EET JE OP!"
X3 daarentegen, das zo'n Corkey-mobiel!
Ja, ik moet de voorkant nog nakijken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:29 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik vind die schijven er niet echt "als nieuw" uitzien, maar hij zou wel aardig moeten werken zo te zien.
Zoizo merk je niet zoveel van de achterremmen; als je echt vindt dat je auto slecht remt zou ik eerst de voorremmen eens goed (laten) bekijken.
Nicequote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:29 schreef Xtr3mE het volgende:
Ik meld me voor de OT !
vandaag dan toch een BMW gekocht.
Een 318ci (143pk), helemaal origineel en in top staat (102.000 km stand)
Rijdt heerlijk op het eerste indruk, zal vast wel steeds leuker worden
Even 2 pics met gsm geschoten, was mooi weer vandaag !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interieur is vrij netjes, zitten geen sportstoelen/leer in weliswaar, maar zgan.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:01 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
NiceHoe zit het interieur er uit en zitten er leuke opties op?
Zolang het maar originele BMW velgen zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 10:43 schreef boegschroef het volgende:
Mooie coupe, ik zou misschien kijken voor andere velgen maar voor de rest niets aan doen.
Hey is echt bijna zelfde als mijne. Ik heb ook een 318ci executive en hetzelfde interieurquote:Op zondag 28 maart 2010 10:31 schreef Xtr3mE het volgende:
[..]
Interieur is vrij netjes, zitten geen sportstoelen/leer in weliswaar, maar zgan.
[ afbeelding ]
Verder is het een Executive uitvoering (zoals de meeste coupes, lijkt het wel) en dus alle opties die daarbij horen. De automatische rolgordijn achter vond ik wel gaaf "om te ontdekken"
En al helemaal niet te kleinquote:
Je weet maar nooitquote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef D. het volgende:
[..]
Denk dat er weinig mensen zijn die hun standaard velgen verruilen voor een kleiner exemplaar
Dat heb ik met mijn E36 originele kroonkurken. Ook 15 inch maar staat gewoon netjes en iets sportief.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:36 schreef tha_rizzo het volgende:
het moet horen bij de auto. Vaak zie je te grote velgen die niet bij de auto past.
Ik heb vorig jaar 15" velgen gekocht, zien er sportief uit, maar wel netjes.
Ik rijd immers bmw om het sportieve met een goede comfort en niet proletarische uitstraling.
Die staan 'm wel jaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef Xtr3mE het volgende:
Vind dit persoonlijk de mooiste velgen bij een E46 coupe staan:
[ afbeelding ]
Persoonlijk zou ik het bij 17 inch houden, zodat er nog wat comfort over blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |