quote:
dit is nou een schoolvoorbeeld van je mengen op de werkvloerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Anders verdrinken de mods in de bagger?
[ afbeelding ]
ik heb mijn kids vanochtend verteld dat ze niet mogen opruimen, stofzuigen en dat ze vooral de was niet mogen opvouwen.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:18 schreef VampiricDemon het volgende:
Als je zegt dat iets niet mag gebeurt het juist
slimquote:Op maandag 22 maart 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb mijn kids vanochtend verteld dat ze niet mogen opruimen, stofzuigen en dat ze vooral de was niet mogen opvouwen.
Straks kijken of het geholpen heeft
en verdomd, het heeft geholpenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
slim![]()
nu afwachten of de kinderen net zo slim zijn
Mag ik mijn naam gaan veranderen in AliBquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef VampiricDemon het volgende:
En dat worden dan de toekomstige usertjes hier
Alles was keurig opgeruimdquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik mijn naam gaan veranderen in AliB![]()
[/insiders-grap]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:30 schreef Dizer het volgende:
Mag ik mijn naam gaan veranderen in AliB![]()
[/insiders-grap]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
En dan valthet weer stil...
Nothing personal
Misschien moet ali b dan maar een liedje gaan zingen om de stilte t doorbreken...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
En dan valthet weer stil...
Nothing personal
pfff, mensen zonder extra rechtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef Quir het volgende:
En ik 'die user die zich in het gesprek probeert te mengen'.
Daar ging je 13e maand....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef Dizer het volgende:
Zo, na een potje wii tennis op kantoor.. tafel weer teruggeschoven.. explodeert het glas in 1000 stukjes...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef Dizer het volgende:
Zo, na een potje wii tennis op kantoor.. tafel weer teruggeschoven.. explodeert het glas in 1000 stukjes...
[ afbeelding ]
Ik wil dat ook op m'n werkplek. BIj een vriend van me hadden ze een supergrote LCD, xbox360 en fatboy'squote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Een Wii op kantoor ???????????
Damn ik doe iets verkeerd
Wii, tafelvoetbal, playstation 2 en 3 flipperkasten... 46" LCD, Fatboys.... en nee ik werk niet bij Googlequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Een Wii op kantoor ???????????
Damn ik doe iets verkeerd
Wat kun je? Ben je een hoogopgeleide ICT'er met Java/Ruby kennis. Heb je ervaring met CMS implementaties? Kun je zelfstandig aan de slag? Heb je ervaring met Geografische Informatie Systemen en/of Augmented Reality?quote:
Oh je bent nog een jonkie zonder diplomaquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:52 schreef zquing het volgende:
Goed Wii Tennis en tafelvoetbal moet nog wel lukken. Kennis heb ik van python en java en ik heb ooit wel gekloot met wordpress
ik wacht wel todat ik m'n diploma heb :p
Oh ja, want wij mods krijgen betaald voor ons werkquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:57 schreef zquing het volgende:
Is goedkoper voor fok he, anders zit ik daar maar als overgekwalificeerde KLB mod
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friends don't let friends remain beardless...
Hey dat hebben ze bij ons ook staan...quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:42 schreef Dizer het volgende:
Wii, tafelvoetbal, playstation 2 en 3 flipperkasten... 46" LCD, Fatboys.... en nee ik werk niet bij Google
Voor je werk krijg je hopelijk wel betaald, alleen voor het modden nietquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:34 schreef Dizer het volgende:
Oh ja, want wij mods krijgen betaald voor ons werk
precies, maar aangezien het zo mooi te combineren is.....quote:Op donderdag 25 maart 2010 08:53 schreef Cothen het volgende:
[..]
Voor je werk krijg je hopelijk wel betaald, alleen voor het modden niet
Waar werk je? Doe eens PMquote:Op donderdag 25 maart 2010 08:51 schreef Cothen het volgende:
[..]
Hey dat hebben ze bij ons ook staan...
Dan hadden we een mooie act kunnen opvoerenquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:44 schreef Dizer het volgende:
In ieder geval niet bij ons.. want heb je in het echt gezien je weets broer van Ali B... en je werkt echt niet bij ons
Hehehequote:Op donderdag 25 maart 2010 09:51 schreef Symphonic het volgende:
Je weet het nooit, ik heb ook ooit mijn overburen leren kennen via FOK!
Jawel. Maar hier kunnen we jullie irriterenquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Zeg, hebben jullie geen eigen slowchat achter de schermen?
Irriteer die ene boven me maar. Zoveel je wil.quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Jawel. Maar hier kunnen we jullie irriteren.
is die niet nog langzamer dan dezequote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef VampiricDemon het volgende:
quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:07 schreef Quir het volgende:
Het is lang niet zo leuk zonder mij.
Zullen we een spin-off maken van onze TVR-boomhut?quote:
quote:
Jij bent een negatieve constante.quote:
Dankje.quote:
Ik zeg doenquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:27 schreef Quir het volgende:
[..]
Zullen we een spin-off maken van onze TVR-boomhut?
Moeten we wel eerst wachten tot #96 vol is.
Ja hoor die is er wel, gaat net zo snel als deze...quote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef VampiricDemon het volgende:
Daar kan de broer van Ali B niet bijquote:Op donderdag 25 maart 2010 15:07 schreef VampiricDemon het volgende:
ik zag van de week dat jij ook nog een blauw jasje hebt aangehadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:01 schreef VampiricDemon het volgende:
Toch is het uniek dat op Fok het merendeel van de moderators zwakzinniger lijkt dan de users
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:38 schreef Quir het volgende:
Die was natuurlijk alleen maar om haar eigen kicks op te ruimen.
Dat zou kunnen maar ik ben meer een persoon die dat door het personeel laat doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:38 schreef Quir het volgende:
Die was natuurlijk alleen maar om haar eigen kicks op te ruimen.
Dan kom je niet in KLB ;')quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:01 schreef VampiricDemon het volgende:
Toch is het uniek dat op Fok het merendeel van de moderators zwakzinniger lijkt dan de users
Ik mag dat nietquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:01 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb het uit de AT lijst gesloopt.
ruilen van jasje?quote:
En nou zien of Quing zijn snikkel in die gigantische opening jast. Of zou hij zijn grammatica-fetisj kunnen bedwingen?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef Cothen het volgende:
[..]
ruilen van jasje?
Word ik blauw en kan ik (weer) met knopjes spelen
Wordt jij zwart en kan je fora uit je AT slopen
Daar zit soms nog wel eens iets leuks tussen, en 's nachts slaap ik toch meestalquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:39 schreef Quir het volgende:
En ONZ? Vooral 's nachts, en al helemaal in de vakanties, gruwelijk.
Dat zou oko niet best zijnquote:
Soms, heel soms, echt heel somsquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar zit soms nog wel eens iets leuks tussen, en 's nachts slaap ik toch meestal
[..]
Dat zou oko niet best zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |