quote:
dit is nou een schoolvoorbeeld van je mengen op de werkvloerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Anders verdrinken de mods in de bagger?
[ afbeelding ]
ik heb mijn kids vanochtend verteld dat ze niet mogen opruimen, stofzuigen en dat ze vooral de was niet mogen opvouwen.quote:Op maandag 22 maart 2010 08:18 schreef VampiricDemon het volgende:
Als je zegt dat iets niet mag gebeurt het juist
slimquote:Op maandag 22 maart 2010 10:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb mijn kids vanochtend verteld dat ze niet mogen opruimen, stofzuigen en dat ze vooral de was niet mogen opvouwen.
Straks kijken of het geholpen heeft
en verdomd, het heeft geholpenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:37 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
slim![]()
nu afwachten of de kinderen net zo slim zijn
Mag ik mijn naam gaan veranderen in AliBquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:26 schreef VampiricDemon het volgende:
En dat worden dan de toekomstige usertjes hier
Alles was keurig opgeruimdquote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mag ik mijn naam gaan veranderen in AliB![]()
[/insiders-grap]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:30 schreef Dizer het volgende:
Mag ik mijn naam gaan veranderen in AliB![]()
[/insiders-grap]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
En dan valthet weer stil...
Nothing personal
Misschien moet ali b dan maar een liedje gaan zingen om de stilte t doorbreken...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:42 schreef Symphonic het volgende:
En dan valthet weer stil...
Nothing personal
pfff, mensen zonder extra rechtenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:04 schreef Quir het volgende:
En ik 'die user die zich in het gesprek probeert te mengen'.
Daar ging je 13e maand....quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef Dizer het volgende:
Zo, na een potje wii tennis op kantoor.. tafel weer teruggeschoven.. explodeert het glas in 1000 stukjes...
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:49 schreef Dizer het volgende:
Zo, na een potje wii tennis op kantoor.. tafel weer teruggeschoven.. explodeert het glas in 1000 stukjes...
[ afbeelding ]
Ik wil dat ook op m'n werkplek. BIj een vriend van me hadden ze een supergrote LCD, xbox360 en fatboy'squote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Een Wii op kantoor ???????????
Damn ik doe iets verkeerd
Wii, tafelvoetbal, playstation 2 en 3 flipperkasten... 46" LCD, Fatboys.... en nee ik werk niet bij Googlequote:Op woensdag 24 maart 2010 08:37 schreef Symphonic het volgende:
Een Wii op kantoor ???????????
Damn ik doe iets verkeerd
Wat kun je? Ben je een hoogopgeleide ICT'er met Java/Ruby kennis. Heb je ervaring met CMS implementaties? Kun je zelfstandig aan de slag? Heb je ervaring met Geografische Informatie Systemen en/of Augmented Reality?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |