Puicke fipo!quote:
De generatie na ons denk ikquote:
De mensen die ook niet opgroeien met Boes, Ovide, happy hardcore en ga zo maar doorquote:
quote:
Wat een rijtje ookquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De mensen die ook niet opgroeien met Boes, Ovide, happy hardcore en ga zo maar door
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De mensen die ook niet opgroeien met Boes, Ovide, happy hardcore en ga zo maar door
Have you ever been mellow?quote:
Heldquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Die gast heeft echt ultieme controle over zn lichaam en balquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HeldHoe snel hij die bal weer onder controle heeft na zn eerste passeeractie
Ja, geniaalquote:Op zondag 21 maart 2010 23:07 schreef jna het volgende:
[..]
Die gast heeft echt ultieme controle over zn lichaam en bal
BBC2 manquote:
Kan je nog net ff MOTD meepakkenquote:
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef jna het volgende:
Met Nederland die 2 keer om 13:30 speeltIedereen is dus opeens ziek thuis die dagen
Ik ook.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik denk het ook jaIk neem gewoon vrij
quote:
Ik heb je inmiddels wel doorquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:04 schreef jna het volgende:
Ik heb net besloten dat ik de theme song van MOTD als ringtone neem
Juhquote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb het mp3'tje hier, dus als je 'm wilt hebben..
Zij is echt mooiquote:Op maandag 22 maart 2010 00:08 schreef jna het volgende:
Vivienne van den Assem in beeld *fap fap fap
Grandstand ringtone FTWquote:Op maandag 22 maart 2010 00:04 schreef jna het volgende:
Ik heb net besloten dat ik de theme song van MOTD als ringtone neem
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:09 schreef Bootje84 het volgende:
Weer aan het werk. Was vanaf donderdag ziek
Ja, zat er dik in natuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2010 08:09 schreef Piles het volgende:
Heerlijk fietsweertje
Mogguh
[..]
[ afbeelding ]
Al was het wel lekker rustig
Ik vind 5 meer dan genoegquote:Op maandag 22 maart 2010 08:36 schreef PieterBas het volgende:
Inderdaad prima fietsweertje.. alleen om nu 25km te gaan fietsen
Voor 100 meter pak ik al de scooterquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 08:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Voor 100 meter pak ik al de scooter
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Wildplakkers aangepakt met 'afgelast'
Lol. Hoe briljant
Epicquote:Op maandag 22 maart 2010 09:17 schreef Bootje84 het volgende:
Wildplakkers aangepakt met 'afgelast'
Lol. Hoe briljant
Woensdag.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef jna het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Rokjesdag, kom maar gauw
Doet me denken aan een stukje van TVwest. Waar 2 mannen (zelf beweren ze hetero te zijn, al zagen ze er verwijfd uit) met rokken door de Theresiastraat liepen. Ze gingen ook shoppen in vrouwenwinkels voor spijkerrokken, want die zaten het lekkerste. Verder schijnt het goed te zijn voor het zaad. Nou, ik hoop dat ze alsnog onvruchtbaar zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 10:15 schreef jna het volgende:
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw. Rokjesdag, kom maar gauw
quote:Op maandag 22 maart 2010 10:16 schreef Etcetera het volgende:
Goede reden om Toos & Henk te plaatsen
[ afbeelding ]
Woensdag stage sc meet in Groningen?quote:Op maandag 22 maart 2010 10:53 schreef Etcetera het volgende:
Oeh woensdag wordt het in Groningen 17 graden
Okquote:
Ik moet woensdag leren manquote:
Ben zaterdag ook nog in Groningen geweestquote:Op maandag 22 maart 2010 11:20 schreef Etcetera het volgende:
Ben zaterdag wezen stappen in Groningen
Het is een complot!quote:Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben zaterdag ook nog in Groningen geweest
quote:
Waar en hoe laatquote:Op maandag 22 maart 2010 11:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben zaterdag ook nog in Groningen geweest
Jaquote:
Rond half 1, Centraal Station.quote:
Het Westland, daar wil je niet dood worden gevonden.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:03 schreef Bootje84 het volgende:
Daar wil je toch niet dood gevonden worden?
Ja, kreeg toevallig zaterdag een brief van de politie. Ze hebben geen aanknopingspunten gevonden. Het dossier wordt gesloten maar de ogen blijven gericht op potentiële aanknopingspunten.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:09 schreef jna het volgende:
Is er eigenlijk nog iets nieuws over die inbraak bij je bootje?
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, kreeg toevallig zaterdag een brief van de politie. Ze hebben geen aanknopingspunten gevonden. Het dossier wordt gesloten maar de ogen blijven gericht op potentiële aanknopingspunten.
Met andere woordenauto en sieraden..
Tja, het is net welk woord je aan een simpel mapje met 3 A4tjes verbindt..quote:Op maandag 22 maart 2010 12:20 schreef jna het volgende:
[..]verbaast me dat ze überhaupt de moeite hebben genomen om een dossier te openen.
Nee gelukig niet.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:25 schreef jna het volgende:
Nou ik had eigenlijk verwacht dat je online aangifte moest doen
Wat had je verwacht met die titelquote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee gelukig niet.
Hebben jullie btw nog een beetje spannende weekendverhalen..? Ik heb met CoD MW2 mijn eerste nuke gehaald op Rust.. Dat was zo een beetje mijn hoogtepunt aangezien ik verder ziekig was..
Ook The hurt locker en "big fat important movie" gekeken.
De eerste vond ik erg goed, de 2e verdient niet eens een B-keurmerk
Heb ik 's nachts nog gelopenquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 12:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, kreeg toevallig zaterdag een brief van de politie. Ze hebben geen aanknopingspunten gevonden. Het dossier wordt gesloten maar de ogen blijven gericht op potentiële aanknopingspunten.
Met andere woordenauto en sieraden..
Gister Shutter Island gezien en al een heule lange tijd niet gegamed. Vanavond weer als vanouds mensjes doorschietenquote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee gelukig niet.
Hebben jullie btw nog een beetje spannende weekendverhalen..? Ik heb met CoD MW2 mijn eerste nuke gehaald op Rust.. Dat was zo een beetje mijn hoogtepunt aangezien ik verder ziekig was..
Ik snap hem nietquote:
Ik heb gister ook The Hurt Locker gekeken. Ik vond het wel vet om te zien maar het was meer een verfilmpje documentaire oidquote:Op maandag 22 maart 2010 12:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee gelukig niet.
Nog best drukquote:Op maandag 22 maart 2010 14:01 schreef The_Dean het volgende:
Ik ook niet echt spannend weekend verhaal... zaterdag L.no van de trein gehaald, middags lekker chillen, op de namiddag gear inladen en optreden spelen. Zondagochtend verjaardag van mijn broertje en even eten, in de middag L.no weer op de trein gezet en daarna nog even feestvieren.
Beterschap dudequote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog best druk
Ik ben gister naar mijn tante geweest want die is fysio en heeft naar mn knie gekeken.. Helaas met een minder resultaat want ik mag/is niet slim om deze week te sporten dus dat is wel balenHopelijk is het daarna zo goed als over maar dat betwijfel ik
Het is trouwens wel weer lekker weer vandaag
Kapotte auto'squote:Op maandag 22 maart 2010 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Oh ja weekend verhalenZaterdag naar m'n oma geweest, bij vrienden geweest, 2 vrienden opgepikt, naar een verjaardag gereden, auto bleek stuk toen we daar kwamen, wezen stappen in Groningen, blijven slapen bij de jarige en zondag met hulp van een vriend en auto-ambulance thuis gekomen.
Onze route was ongeveer: A > B > B > C > B > D > E > F > G > F > A
Je moet gaan gamen als sport. Een stuk minder blessuregevoeligquote:Op maandag 22 maart 2010 14:08 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Nog best druk
Ik ben gister naar mijn tante geweest want die is fysio en heeft naar mn knie gekeken.. Helaas met een minder resultaat want ik mag/is niet slim om deze week te sporten dus dat is wel balenHopelijk is het daarna zo goed als over maar dat betwijfel ik
Het is trouwens wel weer lekker weer vandaag
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je moet gaan gamen als sport. Een stuk minder blessuregevoelig
Nouja... zingen....quote:Op maandag 22 maart 2010 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij ook kon zingen
Best welquote:
quote:
Nare shitquote:Op maandag 22 maart 2010 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Best welWaterpomp is naar z'n grootje
Naja, dan kan ik het wel inderdaadquote:
Ik kan ook zingen. Alleen of andere mensen het waarderen is vraag 2quote:Op maandag 22 maart 2010 14:24 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ik wist trouwens helemaal niet dat jij ook kon zingen
Nopequote:
Haal je toch evenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:48 schreef Bravebart het volgende:
Kom ik thuis, is er geen brood in huis![]()
Ja maar ik had trek en hoopte dat er al brood was gehaaldquote:Op maandag 22 maart 2010 14:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haal je toch even
Wit tijgerbrood van de Lidl
Meteen paar bapaos meenemenquote:Op maandag 22 maart 2010 14:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar ik had trek en hoopte dat er al brood was gehaald
Mwa, ik ga voor de ciabatta tonijn denk ikquote:Op maandag 22 maart 2010 14:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Meteen paar bapaos meenemen
Ik ga zo ook even
Mijn lunch bestond uit een pistolet hete kip en een pistolet warme beenham met honing-mosterdsausquote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik ga voor de ciabatta tonijn denk ik
Ik ben dr weg van![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, ik ga voor de ciabatta tonijn denk ik
Ik ben dr weg van![]()
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:56 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn lunch bestond uit een pistolet hete kip en een pistolet warme beenham met honing-mosterdsaus
Hoi, trouwen?quote:
Met jou ga ik dus niet trouwenquote:Op maandag 22 maart 2010 15:09 schreef The_Dean het volgende:
MOTD?
Match of the Day?quote:
Nee, met Dean bedoel ikquote:Op maandag 22 maart 2010 15:13 schreef jna het volgende:
[..]
Als je (zonder Google) weet wat MOTD is...
quote:
Alsof ik dat weekend Fok!loos ben geweestquote:Op maandag 22 maart 2010 15:22 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij mist ons niet eens na een weekend Duitsland.
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Piles het volgende:
OV-chipkaart werkt ook in het buitenland
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 15:17 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ahhhhh, beetje compenseren zeker omdat alle treinen die wél echt naar het buitenland gaan jullie stadje en stationnetje voorbij racen.
Rofl.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ons Westerlingen bedoel ikquote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Alsof ik dat weekend Fok!loos ben geweest
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:23 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ooooh, ja dat welquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, met Dean bedoel ik![]()
Ik heb geen idee wat MOTD is
quote:
Ah.quote:
Waar kom jij van weg dan?quote:
quote:
Diepe zuid oosten.quote:
Even worsequote:
quote:
/care. Als ze maar van Twente winnenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:02 schreef Kn0x het volgende:
[..]
![]()
Heerenveen zal komende week even klop krijgen van mijn zuidelijke boys!
Niet hopen!quote:
Lijkt me geen probleemquote:
Hoi.quote:
Kerkradequote:
Rodaaaa!quote:
Nee de Engelse versie van studio sport met alle samenvattingen maar dan veel leukerquote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 16:49 schreef Milou__ het volgende:
zon chickie vroeg of er een maraton op het station was
Ook al niet trouwen met Milou, Janquote:Op maandag 22 maart 2010 16:51 schreef jna het volgende:
[..]
Nee de Engelse versie van studio sport met alle samenvattingen maar dan veel leuker![]()
En FCL is LFC
Nee, ik dacht Milou is een eckte ecktequote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ook al niet trouwen met Milou, Jan
T9 faalt.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, ik dacht Milou is een eckte eckteik ben nog wel met dr naar Ajax gegaan
Ik houd me aanbevolen als je niemand vindtquote:Op maandag 22 maart 2010 16:54 schreef jna het volgende:
[..]
Nee, ik dacht Milou is een eckte eckteik ben nog wel met dr naar Ajax gegaan
Laten we hopenquote:Op maandag 22 maart 2010 16:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Sorry, ik liep juist wat vooruit op de zaken
Zeker een aanrader. Vorig seizoen ook naar LFC geweest. ABOSLUTE WAANZIN!quote:
Milou heeft tenminste wel lobi voor voetbalquote:Op maandag 22 maart 2010 16:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik houd me aanbevolen als je niemand vindt
Dan kan jij me vast wel vertellen hoe ik aan kaartjes kom. Heb me er nog niet echt in verdiept maar kan dat gewoon via LFC zelf net zoals in Nederland?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:04 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Zeker een aanrader. Vorig seizoen ook naar LFC geweest. ABOSLUTE WAANZIN!
Dus dat. Ik heb morgen trouwens 3 dagen toernooi in leidenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
Milou heeft tenminste wel lobi voor voetbal
Lobi?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:05 schreef jna het volgende:
[..]
Milou heeft tenminste wel lobi voor voetbal
Hoe duur is belachelijk duur?quote:Op maandag 22 maart 2010 17:07 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb de kaarten toen niet besteld, maar volgens mij heeft mijn zwager het inderdaad via de eigen website gedaan. Wel belachelijk dure kaarten overigens.
Ik kom toch uit Delft naabquote:Op maandag 22 maart 2010 17:09 schreef jna het volgende:
[..]
JONGE, ZELFS IN DE ACHTERHOEK KENNEN ZE DAT WOORD!
Ik spreek geen straattaal jongequote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:18 schreef Bravebart het volgende:
Oh liefdeJa uuh, wij hebben geen Suri's in Delft
Zeker niet zo druk dan daar?quote:Welkom op de site van Sranti
Sranti (Sranan, Antijano)
Sociaal-culturele vereniging voor Surinamers en Antillianen in Delft en iedereen die zich met ons verbonden voelt
Laatste bericht van 14 april 2007...quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 17:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Laatste bericht van 14 april 2007...
quote:Ronald Snijders (Paramaribo, 8 april 1951) is een Nederlands musicus en schrijver van Surinaamse afkomst. Zijn hoofdinstrument is dwarsfluit.
Snijders werd geboren in de Surinaamse hoofdstad Paramaribo, als zoon van musicus Eddy Snijders. Op zevenjarige leeftijd begon hij met dwarsfluit; later speelde hij ook gitaar, piano, percussie en saxofoon. Hij vertrok in 1970 naar Nederland om aan de Technische Hogeschool Delft civiele techniek te studeren. Snijders bleef daarnaast muziek maken en won in 1973 de persprijs van het NOS Jazzconcours in Laren. De Wereldomroep maakte in dat jaar een documentaire over hem. In 1975 koos Snijders definitief voor de muziek. Hij bleef wel in Delft wonen. Van 1986 tot 1991 studeerde hij musicologie aan de Universiteit van Amsterdam, waar hij afstudeerde op een scriptie over Surinaamse kaseko-muziek.
Hier en daar een woordjequote:
Bonquote:Op maandag 22 maart 2010 17:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hier en daar een woordje
Konta bai?
quote:
Ook alquote:Op maandag 22 maart 2010 17:42 schreef Piles het volgende:
Zo, autootje is weer goedgekeurdWel kapotte waterpomp
Kidding, rightquote:
Nee deze is beter:quote:
Jij ook?quote:
Dank jequote:Gefeliciteerd verder
Hoezoquote:
quote:
quote:Op maandag 22 maart 2010 14:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Best welWaterpomp is naar z'n grootje
Zwaar verschrikkelijkquote:Op maandag 22 maart 2010 19:18 schreef Bootje84 het volgende:
Dood aan usenet-posters die wachtwoorden op hun zipfiles zetten om jou zo te registreren aan een of andere pauperwebsite
Hell yeah!!quote:
Heb je een jaar of 7 voor toch?quote:Op maandag 22 maart 2010 19:53 schreef PieterBas het volgende:
Bijna vergeten om mijn belastingaangifte in te sturen
Ik heb het liever op 1 juniquote:
quote:
Als je onder de 27 bent, zal je nog onder de jongeren.. dus je kan best wel eens wat terug krijgenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Misschien krijg je wel geld terug man.
Zou je eindelijk eens geld hebben.
Wat heeft belasting met jongeren te makenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je onder de 27 bent, zal je nog onder de jongeren.. dus je kan best wel eens wat terug krijgen
Ik zou eigenlijk al geld moeten betalen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Als je onder de 27 bent, zal je nog onder de jongeren.. dus je kan best wel eens wat terug krijgen
We zijn nog in de groei dus ze mogen ons niet te veel belastenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heeft belasting met jongeren te maken
Dan spring ik meteen in de autoquote:Op maandag 22 maart 2010 20:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
Misschien krijg je wel geld terug man.
Zou je eindelijk eens geld hebben.
Als ze die in Kerkrade hebbenquote:
Ja popquote:
minder loonheffingquote:Op maandag 22 maart 2010 20:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat heeft belasting met jongeren te maken
Heh? Belastingtarieven zijn toch voor iedereen hetzelfde?quote:
Ja, maar dat betekent niet dat je minder belasting moet betalenquote:
Als je een voldienstverband hebt, zal je over het algemeen niets terugkrijgen.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:47 schreef PieterBas het volgende:
Jongeren: geld terugvragen
Vakantiebaan of (bij)baan gehad? Toen je 29 jaar of jonger was? Dan kun je waarschijnlijk belasting terugkrijgen.
Je werkgever heeft de belasting ingehouden op je loon. De te veel ingehouden belasting kun je via ons terugkrijgen. En dat kan aardig oplopen, soms wel tot enkele honderden euro's.
Dat hangt maar net van de situatie af, dus niet te vroeg huilenquote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je een voldienstverband hebt, zal je over het algemeen niets terugkrijgen.
Of mijn baas zorgt er al voor het ik iedere maand netto meer over houd.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:51 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat hangt maar net van de situatie af, dus niet te vroeg huilen
quote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Dzjenn. het volgende:
Hoi menschen!
* Dzjenn. komt net uit de sportschool. Trotsheid alom.
Fietsen is dan ook erg tofquote:Op maandag 22 maart 2010 21:02 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik ben vandaag weer op de fiets geweest, en het bevalt me wel weer eigenlijk
Alleen heet en bezweet aankomen op kantoor niet zoquote:
quote:
quote:* Dzjenn. komt net uit de sportschool. Trotsheid alom.
Goed idee.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen heet en bezweet aankomen op kantoor niet zo
Misschien toch iets eerder van huis gaan, hoef ik niet zo te racen
Douche op kantoorquote:Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef Piles het volgende:
[..]
Alleen heet en bezweet aankomen op kantoor niet zo
Misschien toch iets eerder van huis gaan, hoef ik niet zo te racen
Sportiefquote:Op maandag 22 maart 2010 20:58 schreef Dzjenn. het volgende:
Hoi menschen!
* Dzjenn. komt net uit de sportschool. Trotsheid alom.
Dat zou tof zijnquote:
4 dagen in de week stage en één dag colleges op de HZ jawohl.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:06 schreef Piles het volgende:
Zeg Dzjenn, wat doe jij nou eigenlijk?Fulltime stage, of?
Ah, tofquote:Op maandag 22 maart 2010 21:11 schreef Dzjenn. het volgende:
[..]
4 dagen in de week stage en één dag colleges op de HZ jawohl.
Alleen red ik zelf wel 20 km heen en terug.. alleen mijn fiets heeft een paar kuren, die ik eerst moet verhelpenquote:Op maandag 22 maart 2010 21:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnM'n collega wil dat ook, die wil geen 15km fietsen zonder douche (en terecht)
Bij zijn zijn juist de problemen die ik had met mijn fiets weer verholpen.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:17 schreef PieterBas het volgende:
Ketting loopt een beetje aan, zelf WD40 didn't worked
Feedback, daar heb ik mn drumstel nog gekocht ooitquote:
Voor hardcore heb je alleen een drumcomputer nodig hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Feedback, daar heb ik mn drumstel nog gekocht ooit
Slapen
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:11 schreef jna het volgende:
[..]
Voor hardcore heb je alleen een drumcomputer nodig hoor
Maar hij heeft wel gelijkquote:
Jepsquote:
Wat danquote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsAlleen maak(te) ik geen hardcore
Rock vooralquote:
Pwndquote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:16 schreef jna het volgende:
Waarom moet je nou weer precies op hetzelfde moment een serieus antwoord posten
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 01:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Rock vooralVeeeel SOAD, beetje RHCP en Nirvana en verder alles waar wat goeie drums in zaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |