abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 maart 2010 @ 23:22:21 #151
149168 WanEnOonlie
Als een ouwe
pi_79770822
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 22:35 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Nee het is vooral voor de warmte. Kou vergroot de kans op blessures, wij moeten daarom ook altijd met een pakje omhoog roeien voor de onderrug..
Kou vergroot niet de kans op blessures. Te veel inspanning met niet opgewarmde spieren wel. Peesontsteking is 9 van de 10 keer een gevolg van verkeerde techniek.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79773848
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Pakje? Bij Triton?
Bij Triton ja, wel bij blijven bij je corporale buddies Wan.

Het voordeel aan goede kleding bij warm weer is dat je ook wat langer warm blijft wanneer je onverhoopt langer stilzit dan goed voor je is. Bijvoorbeeld bij coachpraatjes of balans houden.
Barlid - "want van roeien word je moe"
pi_79775623
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 23:20 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Pakje? Bij Triton?
Onder je thermo?
En over het opgewarmde spieren verhaal, wij tubben best veel dus dan is het belangrijk om je spieren warm te houden als je veel stilzit.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_79777136
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 07:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Onder je thermo?
En over het opgewarmde spieren verhaal, wij tubben best veel dus dan is het belangrijk om je spieren warm te houden als je veel stilzit.
Op Njord is het gewoon geen issue. Je hebt geen pakje tot je overgangs bent. Uitzondering was vorig jaar, maar toen wilden we graag lustrumpakjes en dan moet je hele vereniging dat dragen. Geloof me: er zijn genoeg mensen die daar protest tegen hebben ingediend intern.

[ Bericht 0% gewijzigd door WanEnOonlie op 31-03-2010 11:31:34 ]
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79780080
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 09:25 schreef WanEnOonlie het volgende:

[..]

Op Njord is het gewoon geen issue. Je hebt geen pakje tot je overgangs bent. UItzondering was vorig jaar, maar toen wilden we graag lustrumpakjes en dan moet je hele vereniging dat dragen. Geloof me: er zijn genoeg mensen die daar protest tegen hebben ingediend intern.
Ik blijf het apart vinden, dat geen pakje mogen dragen. Het roeit toch veel chiller, waarom zou je dat dan als beginneling/nieuweling niet mogen dragen?
pi_79780994
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef Leso_Varen het volgende:

[..]

Ik blijf het apart vinden, dat geen pakje mogen dragen. Het roeit toch veel chiller, waarom zou je dat dan als beginneling/nieuweling niet mogen dragen?
Blijk van hiërarchie. Respect. Dat soort dingen. Als je iemand ziet die een zonnebril op heeft dan weet je gewoon dat hij/zij iets gepresteerd heeft. En dan hou je dus je grote mond.

Misschien moeten ze dat in de Tweede Kamer ook introduceren, anciënniteit.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79781027
Iets met traditie...

Al was er vorig jaar al een zware beginneling van Triton in een pakje te bewonderen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79781095
Whoa! Grote foto. Kan-ie niet iets kleiner?

Verder heeft het denk ik weinig met traditie te maken. Het zijn gewoon kleine dingen. Op Argo zijn het slippers, op Laga heb je het krachtvel, en op Njord heb je een pakje. En veel verenigingen hanteren de zonnebril-regel. Ik vind dat persoonlijk ook wel prima. Negen van de tien keer is die zonnebril alleen maar om tof te doen, niet omdat het zo ontzettend zonnig is. En tof doen, dat mag alleen als je ook tof bent. Niet als eerstejaars dus.
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79781589
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 11:34 schreef WanEnOonlie het volgende:
Whoa! Grote foto. Kan-ie niet iets kleiner?

Verder heeft het denk ik weinig met traditie te maken. Het zijn gewoon kleine dingen. Op Argo zijn het slippers, op Laga heb je het krachtvel, en op Njord heb je een pakje. En veel verenigingen hanteren de zonnebril-regel. Ik vind dat persoonlijk ook wel prima. Negen van de tien keer is die zonnebril alleen maar om tof te doen, niet omdat het zo ontzettend zonnig is. En tof doen, dat mag alleen als je ook tof bent. Niet als eerstejaars dus.
Ik denk dat ik toch liever wel met een zonnebril mijn skiff in stap. Met een laaghangende zon ga ik zelfs absoluut de boot niet in zonder, omdat ik anders tegenliggers pas veel later op kan merken. (het heeft mijn leven al meer dan eens gered) Het pakje is wat mij betreft ook een praktisch verhaal, maar er is ook andere strakke kleding voor handen die je net zo makkelijk laat uitpikken zonder te blijven hangen in je kleren, dus daar kan ik nog wel van voorstellen dat je dat als een beloning in het vooruitzicht stelt.
pi_79781625
Clubroeiers zijn altijd tof

Soms vind ik het wel jammer dat wij op Skoll geen regels hebben
pi_79781974
Jullie mogen best regels hebben hoor! Als je dat zo graag wilt noemen ;-)

Roeien met pakje omhoog als overgangs; graag! Vind het zeer jammer dat deze mores een beetje word verwaarloosd. Oké, heb met toestemming wel eens (H4k 2009) met pakje omhoog geroeid, maar verder altijd met wedstrijdshirt MET goede mouwen (en dus niet van die wijvendingen zonder logo, die dan half je schouder bedekken). Het kan best mooi zijn, met je wedstrijdshirt en de rest van de boot met pakjes

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Well I was walkin' down the street, chillin', as you do. When who should come up behind me but, Donald Duck. Well, hey, it had to be the way. And he had a few words to say to me. And they were:
pi_79782184
Wees maar blij, anders had je dat pakje allang mogen inleveren en had je nooit in een wedstrijdboot die cursus van Gobel mee mogen maken!

Zonnebril-regel vind ik inderdaad ook gewoonweg een goede, je kan ook gewoon een pet/zonneklep op doen in een acht, het is niet alsof je echt op moet letten waar je heen gaat. Alleen bij een skiff buiten de bosbaan kan ik me inderdaad voorstellen dat je niet echt gelukkig wordt van laaghangende zon..

We hebben trouwens serieus beachboytrainingen op het schema staan, geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen, maar stiekem wordt ik daar wel gelukkig van.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
pi_79782290
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 12:00 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Wees maar blij, anders had je dat pakje allang mogen inleveren en had je nooit in een wedstrijdboot die cursus van Gobel mee mogen maken!

Zonnebril-regel vind ik inderdaad ook gewoonweg een goede, je kan ook gewoon een pet/zonneklep op doen in een acht, het is niet alsof je echt op moet letten waar je heen gaat. Alleen bij een skiff buiten de bosbaan kan ik me inderdaad voorstellen dat je niet echt gelukkig wordt van laaghangende zon..

We hebben trouwens serieus beachboytrainingen op het schema staan, geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen, maar stiekem wordt ik daar wel gelukkig van.
De Martien is geen wedstrijdboot En regels hoeven niet per sé met pakjes te maken te hebben
pi_79791104
Och ik vind het een beetje gezeur, je pakje omhoog onder je kleding ziet toch niemand? Gelukkig hebben wij een coachteam dat niet zoveel geeft om die regels en die zelfs aan ons verplicht heeft een pakje omhoog te dragen..
En zonder zonnebril in een skiff of 2-zonder vind ik redelijk gevaarlijk zelfs..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_79791829
Ach, ergens heeft het inderdaad wel wat die mores, maar ik vind het op zich ideaal dat Skøll dat niet heeft
pi_79794360
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Och ik vind het een beetje gezeur, je pakje omhoog onder je kleding ziet toch niemand? Gelukkig hebben wij een coachteam dat niet zoveel geeft om die regels en die zelfs aan ons verplicht heeft een pakje omhoog te dragen..
En zonder zonnebril in een skiff of 2-zonder vind ik redelijk gevaarlijk zelfs..
Lid van Triton, maar toch een knor in hart en nieren
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
pi_79806669
Zit vanaf vandaag in de B-boot. f*ck.
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 maart 2010 @ 21:45:13 #168
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79806803
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 21:42 schreef SkollZwaar09 het volgende:
Zit vanaf vandaag in de B-boot. f*ck.
Ik zie een Skoll, Okeanos, Proteus combinatie voor me
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79810802
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 16:47 schreef WanEnOonlie het volgende:
Lid van Triton, maar toch een knor in hart en nieren
Geen nieuws

Wat een ellende in dit topic eigenlijk Wie brengt er verandering in?
pi_79811053
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef Bellah het volgende:

[..]

Geen nieuws

Wat een ellende in dit topic eigenlijk Wie brengt er verandering in?
Als ik zondag win krijgt iedereen uit dit topic een kratje bier van me.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 31 maart 2010 @ 23:06:15 #171
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_79811097
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:05 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als ik zondag win krijgt iedereen uit dit topic een kratje bier van me.
* Komt je over de streep duwen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_79811122
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef Bellah het volgende:

[..]

Geen nieuws

Wat een ellende in dit topic eigenlijk Wie brengt er verandering in?
Wil do Ma'am!





[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2010 23:08:14 ]
pi_79812577
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 23:00 schreef Bellah het volgende:

[..]

Geen nieuws

Wat een ellende in dit topic eigenlijk Wie brengt er verandering in?
Ik heb afgelopen weekend het b-vier veld gewonnen op Vidar
  woensdag 31 maart 2010 @ 23:50:14 #174
278668 huilend_komeetje
butjes winnen de Varsity!
pi_79813364
Vrijdag gaan we hier in Zwolle op pannenkoekentocht! Eerst een stuk roeien, dan samen pannenkoeken eten en dan weer terugroeien

Oh en nog een leuke mededeling: ik heb een heel leuk lente-intro-ploegje! De dames zijn super enthousiast er zijn twee lichte dames bij ik heb al grappige ploegnamen gehoord en twee zijn al mega enthousiast om vaak te trainen... hopelijk worden de andere twee ook net zo enthousiast!
Ik vind ze in elk geval super schattig
pi_79819341
It is fatal to enter any war without the will to win it.
Voor Skøll en het Erevlot!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')