ik gebruik het voor drummen. Ik heb dan wel de oordoppen voor artiesten. Maar ze worden gegoten dus ze passen altijd. Je voelt er niks van omdat ze uniek naar je oren zijn gemaakt. Perfect!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef GeertJan88 het volgende:
130 euro is wel te doen. Ben je er tevreden mee?
niet echt iets voor op de schietbaan lijkt mijquote:Op zondag 21 maart 2010 23:06 schreef Repeat het volgende:
Anders zoiets. http://www.alpine-shop.nl/schieten/#Alpine%20WorkSafe
Ook niet duur.
Dat dus. Die Peltors doen hun werk prima en leren je ook nog eens wennen aan een PRR die compleet in de weg zit bij alles wat je doet.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:45 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt, ben je geen militair, en weet je nog niet wat de gang van zaken zijn op de schietbaan...
volgens mij is TS lid van een schietvereniging, en mij lijkt de voorraad PRR's daar nogal gering te noemen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:31 schreef Vortix het volgende:
[..]
Dat dus. Die Peltors doen hun werk prima en leren je ook nog eens wennen aan een PRR die compleet in de weg zit bij alles wat je doet.
oke! Nou welkom!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:35 schreef GeertJan88 het volgende:
Nee werk bij defensie. En wel oordoppen gekregen maar zijn echt rot dingen. En die peltors ja dat gaat mijn GC dus nooit goedkeuren en is ook zwaar onhandig onder een helm...
Dan zal je wel redelijk doof zijnquote:Op maandag 22 maart 2010 21:38 schreef AchJa het volgende:
Voor een beetje diemaco schieten doe ik niet eens oordoppen in. 50 cal en hoger dan doe ik wel iets in mijn oren.
En die rubber dingen die je standaard krijgt bij defensie (in dat rode doosje) zijn prima.
Mocht je alles vergeten zijn op de baan, dan kan de gewondentas ook nog uitkomst bieden, gewoon oldskool watjes in de oren.
Ik heb in mijn linkeroor een dip zitten ja (werd jaarlijks gemeten, werkte op een schietbaan) Maar zelf gehoorbescherming kopen is mij een brug te ver.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef thesystem het volgende:
[..]
Dan zal je wel redelijk doof zijn![]()
Gewoon van die peltor kappen kopen, niks mis mee....
Ben je linkerschutter?quote:Op maandag 22 maart 2010 22:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb in mijn linkeroor een dip zitten ja (werd jaarlijks gemeten, werkte op een schietbaan) Maar zelf gehoorbescherming kopen is mij een brug te ver.
Ik kan iig aantonen dat mijn "dip" te wijten is aan de baas.
ik probeerde gewoon te helpen hoor..quote:Op maandag 22 maart 2010 00:45 schreef Pumatje het volgende:
Volgens mij heb je geen idee waar je het over hebt, ben je geen militair, en weet je nog niet wat de gang van zaken zijn op de schietbaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |