Ook een goed ideequote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Karina het volgende:
Jammer dat er altijd eerst HvN komt, daar vind ik geen moer aan. Ik ga maar even vast wat kleren klaarleggen en zo voor morgen.
Het interessantste nieuws van Nederland, dat mag je niet missen!!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Karina het volgende:
Jammer dat er altijd eerst HvN komt, daar vind ik geen moer aan. Ik ga maar even vast wat kleren klaarleggen en zo voor morgen.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef PiRANiA het volgende:
Fok! Record: Meeste aantal posts per minuut verbroken!!
Dat dus. Maar dan zonder de kleren.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Karina het volgende:
in het half donker, met voldoende drank in je mik zijn ze net niet helemaal afstotelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef n0ir het volgende:
gvd die presentatrices zijn echt niet lekker.
niet eens een beetje,
Fuck.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:36 schreef 9611Niels het volgende:
Haha, deze gast was ook bij Undercover in NL![]()
Irritatie100!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef teamlead het volgende:
[..]
jaweet alleen niet meer wie dat beloofde
quote:
is normaalquote:
ja, te langzaam.quote:
Volgensmij heeft hij ze al klaar staanquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Pirania, hoe opende je zo snel die topics. Handmatig of met een script?
ik gok dat ie aan het begin van de avond een stuk of 20 klaarzet en alleen maar op invoeren hoeft te klikkenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Even uitpuffen!quote:
Goeie capsquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Gillette_M5 het volgende:
Rode bestelbus, pff![]()
[ afbeelding ]
Onze 'verkoper' in actie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 'website', let vooral op het spellen...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lerraarWat een paupertje!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Handmatig, de TT's en TI's zet ik al klaarquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Zeroku het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |