Dat ze een chick isquote:
quote:
Aan je waterhoofd!quote:
Ik zou je met een supersoaker nog niet in je gezicht spuiten.quote:
dan eet ik mijn hoed opquote:
quote:
Ik ben liefquote:
Heeft ze ooit wel in dr fobo gehadquote:
Ooit woog ik ook 80 kilo, heb ik nu ook niets meer aan.quote:
like thisquote:
quote:
HAIquote:
gevulde koekenquote:
Zo veel heb ik nog nooit gewogen!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ooit woog ik ook 80 kilo, heb ik nu ook niets meer aan.
OKE DOEIquote:
Is het al gebeurt?quote:
Groot gelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef -SG- het volgende:
Een speciale afdeling op z'n site voor minderjarige meisjes
DAT DIT KANquote:
Da's wel te hopen voor je.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:08 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben waarschijnlijk ook een kop groter dan jij
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
Rotterdam Noord, precies hetzelfde als bij ons 3 uur jaar terug
-uurquote:
Was H_P de 14-jarige?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:11 schreef Bravebart het volgende:
Rotterdam Noord, precies hetzelfde als bij ons 3 jaar terug
quote:
Veel ouder was ze toch ook niet toen?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]Naja, volgens mij heeft zij destijds 15 als leeftijd genomen
quote:Zaterdag 30 september.
Trein Leiden centraal-woerden 8.22 uur
In woerden vertrekt de trein om. 09.03 richting Rotterdam.
Deze ariveert in Rotterdam Noord om: 9.32
Daar pik ik je op met de auto.
En wat zou ik je evt. nog meer moeten leren?
Zodat ik mij goed op jouw komst kan voorbereiden.
uhuhquote:
Ik was op 1 maand na 20quote:
Ik zou dan ook niet snel meidenkleren dragenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben nog niks van mijn bestelling gezegd.
Leukquote:Op zondag 21 maart 2010 22:21 schreef Heroinjunk het volgende:
Jullie hebben nog niks van mijn bestelling gezegd.
Je moet het wel menen.quote:
Je mag best je mening geven hoor.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef Hyman het volgende:
En ik ben een jongen, en ik houd dan ook wijselijk mijn mond.
Het plaatje werkt niet eens meerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je moet het wel menen.
[..]
Je mag best je mening geven hoor.
Ik vind het echt leukquote:
Op naar de ipwn 4g.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef mstr het volgende:
En mijn telefoon vliegt binnenkort ook 't raam uit.
Is hij je zat?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef mstr het volgende:
Oké man, film je het even?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef mstr het volgende:
Die blauwequote:Op zondag 21 maart 2010 22:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, van mama.
[..]
Die witte?
[..]
Ja, H&M heeft eindelijk weer.
Dat witte hemdding is ook wel sexay.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, linksonder zei je!Ja, die is hippie, daarom wilde ik hem.
Ja, iedereen is anders hè.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef DeLuna het volgende:
Maar het is niet mijn stijl moet ik zeggen
Brunettes met blauwe jurkjesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
Azuur blauw en turkoise(of hoe je het spelt) jurkjes
![]()
Verrekte boomknuffelaarquote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, iedereen is anders hè.Ik ben wel een beetje van het hippie, wijde fleurige gedoe.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Jotcha het volgende:
Azuur blauw en turkoise(of hoe je het spelt) jurkjes
![]()
Ik heb ook SPH gestudeerd, maar ben geen boomknuffelaar!quote:
GILFS in jurkjesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en meer dat grijzige, niet echt dat bruine haar
Mwah, bij ons valt het wel mee, ik zit bij toffe mensen. In Eindhoven zitten echt boomknuffelaars, met van die geiten wollen sokken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook SPH gestudeerd, maar ben geen boomknuffelaar!![]()
Maar ik ben wel gestopt in het derde jaar, misschien komt het doordat ik geen boomknuffelaar ben...
Hey Jotcha!quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, bij ons valt het wel mee, ik zit bij toffe mensen. In Eindhoven zitten echt boomknuffelaars, met van die geiten wollen sokken.
Grapje mangquote:Op zondag 21 maart 2010 22:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee optyfen. Bepaalde milfs tot daar aan toe
Oh, maar dat is bij ons ook zo of het hebben gehad.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey Jotcha!
[..]Ik zat in de klas met de mensen die eigenlijk allemaal zelf hulp nodig hadden
![]()
quote:
Ik vind d'r niet mooi als Bella.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter dame dan, niet die wannabe dame links.
Je weet het preciesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
De rechter dame dan, niet die wannabe dame links.
Dat was iedereen in mijn klas muv mezelfquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh, maar dat is bij ons ook zo of het hebben gehad.Dat zei mijn mentor ook, dat veel mensen die het studeren in aanraking zijn geweest op de een of andere manier met dit. Of je moet per sé met "koetie koetie kleine kindjes" willen werken.
En dan lage all stars dr onder.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je weet het precies![]()
hoewel het jurkje lichter had mogen zijn
Ik ben eerstejaars en ik loop nu stage. En ik wil niet met kleine kinderen werken. Wel met jongeren. Of met gehandicapte kinderen, maar niet op een naschoolse opvang ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat was iedereen in mijn klas muv mezelfDe eerste dag werd gevraagd welke doelgroep je interesse heeft, ik was de enige die geen kinderen wilde
En waar moest ik mee stage lopen het eerste jaar...?
![]()
Hoeveelste jaars ben je nu? En heb jij al stages gehad?
had je nog die laatste redhead geizien die ik in je verjaardagstopic postte?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je weet het precies![]()
hoewel het jurkje lichter had mogen zijn
Voor haar keek ik naar die walgelijke Twylight filmsquote:
Idd, ik ookquote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor haar keek ik naar die walgelijke Twylight films
Ja, ik vind d'r in Twilight niet mooi.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Voor haar keek ik naar die walgelijke Twylight films
Heb je een leuke stage? Bij ons was er het eerste jaar weinig keus, alles was met kinderen muv 1 stageplek, die was met verstandelijk gehandicapten. Wel op ingeschreven, niet op ingeloot... Ik heb later alleen met volwassenen en bejaarden gewerkt, dat was echt mijn dingquote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben eerstejaars en ik loop nu stage. En ik wil niet met kleine kinderen werken. Wel met jongeren. Of met gehandicapte kinderen, maar niet op een naschoolse opvang ofzo.
Gewoom geen schoenen, en in zo'n bloemenveldquote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Hyman het volgende:
[..]
En dan lage all stars dr onder.
Purrfect imo.
Ja, stom slotjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef Hyman het volgende:
[..]
had je nog die laatste redhead geizien die ik in je verjaardagstopic postte?
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef -SG- het volgende:
Ik dacht serieus dat ik om half 7 op moest. Ben ik gewoon morgen vrij.
Ik ook niet, maar ze was wel het lekkerst van de filmquote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, ik vind d'r in Twilight niet mooi.
Nee, ik haat mijn stage.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je een leuke stage? Bij ons was er het eerste jaar weinig keus, alles was met kinderen muv 1 stageplek, die was met verstandelijk gehandicapten. Wel op ingeschreven, niet op ingeloot... Ik heb later alleen met volwassenen en bejaarden gewerkt, dat was echt mijn ding![]()
Bikkelen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Jotcha het volgende:
Die studie in antwerpen is elke dag van half 9 tot 6
Ja, ik vond ehm, dat chickie van Thirtheen zó lelijk met blond haar.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze was wel het lekkerst van de film
FAAL.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[/img]http://img21.imageshack.us/img21/6986/1238358147894.jpg[/img]
Schattig
Ey jotcha,quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Jotcha het volgende:
Die studie in antwerpen is elke dag van half 9 tot 6
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, ik haat mijn stage.Ons eerste jaar is gezamenlijk, dus CMV, SPH en MWD samen en ik zit op een MWD stage. En ik haat MWD stages.
Ik werk op het Jongerenloket. http://helmond.lerenenwerken.nl/regio-sub.php?id=66
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[ afbeelding ]
Schattig
Werkelijk![]()
Maar dat wist je toch al?
Ja! Ik moet nu nog 14 weken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's echt kut... stages zijn dan heel lang en vervelend als je het niet leuk vindt
Da's wel balen dan...
Wat heeft ze een eng neusjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[ afbeelding ]
Schattig
Ewa, dan waar zijnde foto's?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ey jotcha,
Ik was vandaag wezen zwemmen en zag een meid met rood haar en moest toen meteen aan jou denken
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef Hyman het volgende:
[..]
Geef je mening dan
[ afbeelding ]
Schattig
Die piercing is dan wel een beetje jammer.quote:
Had geen toestel bij me maar ze was zeker wel de moeite waard(alleen voor mij een beetje te jongquote:
Zij kan het wel hebben, sommigen staat het gewoon niet... Ik vind haar wel mooiquote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die piercing is dan wel een beetje jammer.
Jij denkt dat ik verder geen tijd kwijt ben dan alleen daar zitten?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plus dat je veel tijd aan maquettes kwijt bent. Of hoe je dát dan weer schrijft.
Wat voor studie is het?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Plus dat je veel tijd aan maquettes kwijt bent. Of hoe je dát dan weer schrijft.
Heul nietquote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die piercing is dan wel een beetje jammer.
Ik vergelijk het niet he!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:47 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik verder geen tijd kwijt ben dan alleen daar zitten?
Mening.quote:
m'n nek wat doe je1112112quote:
Hoe oud schat je d'r? En waar was je zwemmen? Lang geleden trouwens dat ik gezwommen hebquote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had geen toestel bij me maar ze was zeker wel de moeite waard(alleen voor mij een beetje te jong)
Ik moet dramastukken instuderen, muziekstukken instuderen, foto's maken, raadsvergaderingen volgen, tentamens leren, presentaties maken, workshops volgen.quote:
Ik dacht ergens rond de 14/15, ik was in haaksbergenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe oud schat je d'r? En waar was je zwemmen? Lang geleden trouwens dat ik gezwommen heb
Vorig jaar zomer.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe oud schat je d'r? En waar was je zwemmen? Lang geleden trouwens dat ik gezwommen heb
Oeh, wel leukquote:
ik ging rechts, en draaide nog 180 verderquote:
Ik gok dat dat ook de bedoeling van de foto is.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beetje een neplach, als je zo naar haar ogen kijkt.
Anders kijk je even in z'n profiel!quote:
Kusje d'r op?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ging rechts, en draaide nog 180 verder
Het gaat over een meid met rood haar dat ik in het zwembad gezien hebquote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders kijk je even in z'n profiel!![]()
Ahh, bouwvakker zekerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ging rechts, en draaide nog 180 verder
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef livalo het volgende:
Maik en Bart zitten al 2 uur op de fiets richting Nijmegen. Dadelijk zijn ze er net een half uurtje en moet ik ze weer het huis uit schoppen omdat het 12 uur is.
awh.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef livalo het volgende:
Maik en Bart zitten al 2 uur op de fiets richting Nijmegen. Dadelijk zijn ze er net een half uurtje en moet ik ze weer het huis uit schoppen omdat het 12 uur is.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het gaat over een meid met rood haar dat ik in het zwembad gezien heb
Maar?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wel leukDat wilde ik vroeger ook doen
Ik weet ook wel dat die eergisteren jarig wasquote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fail!
Ik dacht dat je hem 14/15 schatte
Doe ze de groetenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef livalo het volgende:
Ik heb gezegd dat ik het niet te laat zou maken omdat ik morgen stage heb, dus vast wel.quote:
Ik werd (gelukkig) niet toegelaten op de kunstacademiequote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fail!
Ik dacht dat je hem 14/15 schatte
Bart die er ook bij de zomerfeesten was. Volgens mij staan die plannen al eeuwen stil. Maar ik zal het vragen!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
Lieke, vraag eens namens mij hoe het met Maiks bedrijf gaat.
In Antwerpen is de toelating gewoon 100%quote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik werd (gelukkig) niet toegelaten op de kunstacademie
En Haaksbergen is geen Limburg
Oh die, doe ze sowieso maar de groeten van mij.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Bart die er ook bij de zomerfeesten was. Volgens mij staan die plannen al eeuwen stil. Maar ik zal het vragen!
Ik zoek nog steeds die 2 limburgse FFFUUUUUUquote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij je aardrijkskunde eens lerendat is in Overijssel
Wat?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral om dat je donderdag en vrijdag zo aan het rond bazuinen was
Komt goed. Mits ze nog aankomen danquote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh die, doe ze sowieso maar de groeten van mij.
zullen we delen ?quote:
Dat je dan 18 werdquote:
Ik volg je niet helemaalquote:Op zondag 21 maart 2010 22:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zoek nog steeds die 2 limburgse FFFUUUUUU
Ik moest lachen. Hardop.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:57 schreef Renesite het volgende:
Lig ik net in bed...
"RENÉ!!!"
*hmprf, komtu maar binnen*
"De TV doet heel vreemdKan je even helpen?"
*sjokt naar beneden*
"Hij doet iets met radio of zo?"
Ik "Geef es de digitale receiver afstandsbediening"
*klikt op tv/radio knopje*
Ik "Voila, weltrusten"
ruik jij je navel ook wel eens?quote:
Oh van vakantie. Weet alleendat ze uberrood haar hebben en limburgs zijn.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je dan 18 werd![]()
[..]
Ik volg je niet helemaal
Je moet eens je vinger in je navel douwen en dan aan je vinger ruiken. Stront van de voorkant.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ruik jij je navel ook wel eens?
Ik probeer het nu, maar het lukt nietquote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:57 schreef Renesite het volgende:
Lig ik net in bed...
"RENÉ!!!"
*hmprf, komtu maar binnen*
"De TV doet heel vreemdKan je even helpen?"
*sjokt naar beneden*
"Hij doet iets met radio of zo?"
Ik "Geef es de digitale receiver afstandsbediening"
*klikt op tv/radio knopje*
Ik "Voila, weltrusten"
Que?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je moet eens je vinger in je navel douwen en dan aan je vinger ruiken. Stront van de voorkant.
Ze is vast heel dik!quote:
jij blijkbaar iets... anders zou je hem niet kijken he,quote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef Schieganger het volgende:
Net The Grudge weer eens gezien....
wat zien mensen toch in die films?
Elke dag wrijf ik er even overheen en ruik ik de geur van zweet, oude pluisjes, resten shampoo en andere lichaamssappen en chemische spullen. Dat is mijn fetisch.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die brilquote:
Het heeft wel wat als je op een zwoele zomer nacht die film gaat kijken met alle deuren en ramen openquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef Schieganger het volgende:
Net The Grudge weer eens gezien....
wat zien mensen toch in die films?
iddquote:
zomg!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Elke dag wrijf ik er even overheen en ruik ik de geur van zweet, oude pluisjes, resten shampoo en andere lichaamssappen en chemische spullen. Dat is mijn fetisch.
Ik bedoel, wat vinden mensen toch in godsnaam eng aan die films?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij blijkbaar iets... anders zou je hem niet kijken he,
je punt is?
Je bent er een type voor, of juist niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan zelf dus echt niet zulke foto's maken![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Elke dag wrijf ik er even overheen en ruik ik de geur van zweet, oude pluisjes, resten shampoo en andere lichaamssappen en chemische spullen. Dat is mijn fetisch.
Fucking hellquote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef livalo het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn sowieso kutquote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je bent er een type voor, of juist niet.
Ik ben het ook niet
Nog geneukt?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik bedoel, wat vinden mensen toch in godsnaam eng aan die films?
Ik keek hem met een buurmeisje die hem doodeng vond
heb je r geneukt?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Nog ge...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dear god, nu heb ik de slappe lach.quote:
quote:
quote:
Cutequote:
ik hoefde er niet eens op te klikkenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Heroinjunk het volgende:
http://encyclopediadramatica.com/Pear_Chan
Ja dat dusquote:
En terecht.quote:
Ik was lekker eerder. Lekker-lekker-puhuh!quote:
Ik hoor anders bovenaan te staan heur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |