Hoe oud schat je d'r? En waar was je zwemmen? Lang geleden trouwens dat ik gezwommen hebquote:Op zondag 21 maart 2010 22:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Had geen toestel bij me maar ze was zeker wel de moeite waard(alleen voor mij een beetje te jong)
Ik moet dramastukken instuderen, muziekstukken instuderen, foto's maken, raadsvergaderingen volgen, tentamens leren, presentaties maken, workshops volgen.quote:
Ik dacht ergens rond de 14/15, ik was in haaksbergenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe oud schat je d'r? En waar was je zwemmen? Lang geleden trouwens dat ik gezwommen heb
Vorig jaar zomer.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:48 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Hoe oud schat je d'r? En waar was je zwemmen? Lang geleden trouwens dat ik gezwommen heb
Oeh, wel leukquote:
ik ging rechts, en draaide nog 180 verderquote:
Ik gok dat dat ook de bedoeling van de foto is.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Beetje een neplach, als je zo naar haar ogen kijkt.
Anders kijk je even in z'n profiel!quote:
Kusje d'r op?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ging rechts, en draaide nog 180 verder
Het gaat over een meid met rood haar dat ik in het zwembad gezien hebquote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Anders kijk je even in z'n profiel!![]()
Ahh, bouwvakker zekerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ging rechts, en draaide nog 180 verder
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef livalo het volgende:
Maik en Bart zitten al 2 uur op de fiets richting Nijmegen. Dadelijk zijn ze er net een half uurtje en moet ik ze weer het huis uit schoppen omdat het 12 uur is.
awh.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef livalo het volgende:
Maik en Bart zitten al 2 uur op de fiets richting Nijmegen. Dadelijk zijn ze er net een half uurtje en moet ik ze weer het huis uit schoppen omdat het 12 uur is.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het gaat over een meid met rood haar dat ik in het zwembad gezien heb
Maar?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, wel leukDat wilde ik vroeger ook doen
Ik weet ook wel dat die eergisteren jarig wasquote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fail!
Ik dacht dat je hem 14/15 schatte
Doe ze de groetenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:50 schreef livalo het volgende:
Ik heb gezegd dat ik het niet te laat zou maken omdat ik morgen stage heb, dus vast wel.quote:
Ik werd (gelukkig) niet toegelaten op de kunstacademiequote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fail!
Ik dacht dat je hem 14/15 schatte
Bart die er ook bij de zomerfeesten was. Volgens mij staan die plannen al eeuwen stil. Maar ik zal het vragen!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef -SG- het volgende:
Lieke, vraag eens namens mij hoe het met Maiks bedrijf gaat.
In Antwerpen is de toelating gewoon 100%quote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik werd (gelukkig) niet toegelaten op de kunstacademie
En Haaksbergen is geen Limburg
Oh die, doe ze sowieso maar de groeten van mij.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef livalo het volgende:
[..]
Bart die er ook bij de zomerfeesten was. Volgens mij staan die plannen al eeuwen stil. Maar ik zal het vragen!
Ik zoek nog steeds die 2 limburgse FFFUUUUUUquote:Op zondag 21 maart 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
ga jij je aardrijkskunde eens lerendat is in Overijssel
Wat?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vooral om dat je donderdag en vrijdag zo aan het rond bazuinen was
Komt goed. Mits ze nog aankomen danquote:Op zondag 21 maart 2010 22:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Oh die, doe ze sowieso maar de groeten van mij.
zullen we delen ?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |