Och.. ook verschrikkelijk.. echtquote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar het grootste deel heb ik betaald
Ik lus net geen cola/prik. Sapje ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef krengetje het volgende:
[..]Heb mn adres an Djayzz al gegeven enzo
Wat drink je eigenlijk? Heb alleen maar cola in huis
Djayzz, als je dit leest:quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef krengetje het volgende:
[..]Heb mn adres an Djayzz al gegeven enzo
Wat drink je eigenlijk? Heb alleen maar cola in huis
Oeh, woensdag daten?quote:
Das goedquote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik lus net geen cola/prik. Sapje ofzo.Zonder prik dus.
Pik haar gewoon van je inquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pik haar gewoon van je in![]()
Ze doet toch niks met vrouwen, dus je heb pech
hebben wij een date dan?quote:
Tof!quote:
Met mannen tegenwoordig ook bijzonder weinig trouwens.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pik haar gewoon van je in![]()
Ze doet toch niks met vrouwen, dus je heb pech
Daar doe ik ook niets mee.quote:
or you wishquote:
*wappert met zijn haar*quote:
Dat zeg ik dan ook vaak letterlijk tegen die mensen die dat vaak doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaaargh hebben jullie dat ook dat mensen elke keer als je spreekt meteen vragen: en hoe ist het in de liefde/met de mannen?
Ik word er zo ziek van soms, ik wil heus wel een leuke vent en relatie en als ik die zou hebben zou ik het echt wel vertellen, tot die tijd hoeft t echt niet elke keer gevraagd te worden dat ik nogal mislukt ben op dat gebied
Ken het probleemquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaaargh hebben jullie dat ook dat mensen elke keer als je spreekt meteen vragen: en hoe ist het in de liefde/met de mannen?
Ik word er zo ziek van soms, ik wil heus wel een leuke vent en relatie en als ik die zou hebben zou ik het echt wel vertellen, tot die tijd hoeft t echt niet elke keer ingepeperd te worden dat ik nogal mislukt ben op dat gebied
eenschquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik word er zo ziek van soms, ik wil heus wel een leuke vent en relatie en als ik die zou hebben zou ik het echt wel vertellen, tot die tijd hoeft t echt niet elke keer ingepeperd te worden dat ik nogal mislukt ben op dat gebied
dat doe ik ook. t werkt alleen nietquote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook vaak letterlijk tegen die mensen die dat vaak doen.
bummerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
nee... trap daar niet in... je bent naar de kapper geweest
zo makkelijk kom je hier niet onderuitquote:
Nee, you wish, ouwe baggeraarquote:
hey huillie van mequote:
quote:
Nu, of toen tijdens het gesprek waardoor je nu uitspraken doet waar ik nieuwsgierig van wordt?quote:
Nee, daar is het gros van mijn bekenden gelukkig al lang geleden mee gestopt..quote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
tuurlijk, ik zit alweer aan de volgende rondequote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Is je alcohol vrije bier eindelijk uitgewerkt?
Nuquote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu, of toen tijdens het gesprek waardoor je nu uitspraken doet waar ik nieuwsgierig van wordt?
Nu wel lief proberen te blijven ouwe boertje van mequote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zit alweer aan de volgende ronde
Nooit!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu wel lief proberen te blijven ouwe boertje van me
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet meer interessant.
Hoewel...als je aangeschoten bent kunnen we (of ik alleen) misschien boeiende informatie uit je halen.quote:
Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoewel...als je aangeschoten bent kunnen we (of ik alleen) misschien boeiende informatie uit je halen.
Zolang het maar niet over mij gaatquote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was al bang voor die vraag, zou het niet weten namelijk.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was al bang voor die vraag, zou het niet weten namelijk.
Jaquote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk!
Wil je nog een bekentenis horen?
quote:
Oeh, venco's eierstokken beginnen te rammelenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond het van de week stiekem best leuk om voor een klasgenoot cadeautjes voor haar baby'tje te zoeken/kopen. Babyzaken, babyafdelingen. Heb het allemaal gehad.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vond het van de week stiekem best leuk om voor een klasgenoot cadeautjes voor haar baby'tje te zoeken/kopen. Babyzaken, babyafdelingen. Heb het allemaal gehad.
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, venco's eierstokken beginnen te rammelen
Ik heb vanmiddag een tijdje op het 8 maanden oude baby van mijn teamgenoot gepastquote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kweet het. Je mag het eruit slaan hoor.
[..]nee, het is leuk als ze van een ander zijn. Meestal dan niet eens.
![]()
Morgen zie ik dat klasgenootje ook met haar kind bij een verjaardag van een andere klasgenoot.En ze stond erop dat ik het moet vasthouden!
Dus als ik binnenkort post dat ik kinders wil, dan komt het door haar.
quote:
Ik ken venco langer dan vandaag hequote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef vencodark het volgende:
Kweet het. Je mag het eruit slaan hoor.
Nee, jij zou het nog erger maken.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een tijdje op het 8 maanden oude baby van mijn teamgenoot gepast![]()
Zullen we venco?
Het lijkt al heel lang.quote:
Van mij krijg je er waarschijnlijk 2quote:
Er is mij altijd gezegd dat ik zelf een drieling zou krijgenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van mij krijg je er waarschijnlijk 2
Tweelingen zitten in de familie. En mijn generatie is aan de beurt.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Van mij krijg je er waarschijnlijk 2
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tweelingen zitten in de familie. En mijn generatie is aan de beurt.
Als venco er 1 met jouw maakt, baart ze Herculesquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij met FF kindjes gaat maken krijgen jullie een vierling.
Ben ik gelijk klaar voor de rest van mijn leven.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als jij met FF kindjes gaat maken krijgen jullie een vierling.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als venco er 1 met jouw maakt, baart ze Hercules
Half zoet, half zoutquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb liever zoete kinders.
Ohnee, liever geen kinders.
heel herkenbaar alleen hier doet de familie het voornamelijkquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik eerder ook al, maar eigenlijk zijn ze nu uit elkaar.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:51 schreef vencodark het volgende:
Ouders + zus hebben Toto ook al eens live gezien, toen met Arrow Classic rock festival ofzo, in 2007 geloof ik.
Ik heb een foto van mijn schilderij, wil je hem zien?quote:
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb een foto van mijn schilderij, wil je hem zien?
quote:
Kloon!quote:
Show mequote:Op zondag 21 maart 2010 23:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kloon!
Ik heb net het schilderij voor mijn zusje af. Zien?
Net Atonement gezien, lang geleden dat ik om een film heb gehuild..quote:
aahhhquote:Op zondag 21 maart 2010 23:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
Net Atonement gezien, lang geleden dat ik om een film heb gehuild..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |