Ik wil je wel tot morgenavond de tijd geven hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef vencodark het volgende:
Na half 10 's avonds is mijn creativiteit op.
Mhhh denk het nietquote:
Die is opquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik wil je wel tot morgenavond de tijd geven hoor
quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
BUT ITS WRONG!!
sorry.. moest er aan denken
[..]
BUT ITS WRONG!!
Iew, iew, iew, iew, iew, iew. etc.quote:
[..]
BUT ITS WRONG!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kun jij dat niet ff doen? ben beetje druk deze weekquote:Op zondag 21 maart 2010 21:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je even met FF regelt, hebben we korting op t hotel
Niet?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef vencodark het volgende:
dat is niets voor jou, zo'n uitbarsting uit een tekenfilm.
*neemt Venco in de armen en knuffelt en kust maar raakquote:Iew, iew, iew, iew, iew, iew. etc.![]()
Ga weg.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
kun jij dat niet ff doen? ben beetje druk deze week
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
En MeMo, binnenkort weer eens sauna?
Nee, volgens mij niet...of wel?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet?
[..]
*neemt Venco in de armen en knuffelt en kust maar raak
Niet veel neequote:Op zondag 21 maart 2010 21:43 schreef vencodark het volgende:
Nee, volgens mij niet...of wel?![]()
Nou....vooruit.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]Ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Dat heb ik nog nooit gedaanquote:Op zondag 21 maart 2010 21:44 schreef Den_Haag het volgende:
normaal willen vrouwen altijd wel shoppen met de CC van een ander.
StBabylonquote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor een hele lekkere vent van de meet heb ik een gratis slaapplek trouwens. Maar volgens mij komen die heul niet
Jij gaat naar de meet of enkel de slaapplek ter mogelijkheid?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor een hele lekkere vent van de meet heb ik een gratis slaapplek trouwens. Maar volgens mij komen die heul niet
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Memento-Mori het volgende:
geen idee, eerst werken tot 19 en heel misschien dat ik nog eventjes langs kom waaien, misschien ook nietquote:Op zondag 21 maart 2010 21:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Jij gaat naar de meet of enkel de slaapplek ter mogelijkheid?
Lijkt mij ook een goed planquote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef Den_Haag het volgende:
gewoon mijne. maar samen een kamer zie ik wel zitten
Ja nee, dan moet je een reden hebben.quote:
Jij en Cue uitgebreid shoppen met jouw cc?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gewoon mijne. maar samen een kamer zie ik wel zitten
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja nee, dan moet je een reden hebben.
[..]
+ 1. iig dat eerste. 2e weet ik niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
not my cup of tea en das ook wederzijds geloof ik
topquote:
why not?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja nee, dan moet je een reden hebben.
[..]
Jij en Cue uitgebreid shoppen met jouw cc?
chickquote:
Nou...dr zijn weinig mannen (denk ik) die graag de kleding/schoenen etc. voor een vrouw zomaar betalen.quote:
truequote:
Jaaa maar hoe weet je dat ie dan lekker is?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Babs is mn mailmaatje tijdens het werk
Oh, en dat!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
las ik shoppen? op DH's CC? kan ik me ook aanmelden?
nee hij betaalt de kamer en verwacht tegemoetkoming in natura, dat snap je toch wel?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou...dr zijn weinig mannen (denk ik) die graag de kleding/schoenen etc. voor een vrouw zomaar betalen.
Ik zeg niks meerquote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaa maar hoe weet je dat ie dan lekker is?
[..]
shoppen isquote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou...dr zijn weinig mannen (denk ik) die graag de kleding/schoenen etc. voor een vrouw zomaar betalen.
Nah ja, hij vroeg Cue mee shoppen ook op zijn cc. Daarom zeg ik: dat zie je niet veel. Wat ze er ook voor terug moet doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee hij betaalt de kamer en verwacht tegemoetkoming in natura, dat snap je toch wel?
Make the call, and i'll will fix itquote:Op zondag 21 maart 2010 21:42 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
we zijn al naar de sauna geweestquote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
las ik shoppen? op DH's CC? kan ik me ook aanmelden?
Zeg het maar welquote:
jij nodigde mij uit. en het was niet gratisquote:Op zondag 21 maart 2010 21:57 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en wie heeft dat betaald??? he?
nee maar het grootste deel heb ik betaaldquote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
jij nodigde mij uit. en het was niet gratis
Vencoquote:
Graag!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Venco![]()
Ik lees net dat mijn meisje iemand anders leuker vindt![]()
Wil jij mijn rebound zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |