Och.. ook verschrikkelijk.. echtquote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nee maar het grootste deel heb ik betaald
Ik lus net geen cola/prik. Sapje ofzo.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef krengetje het volgende:
[..]Heb mn adres an Djayzz al gegeven enzo
Wat drink je eigenlijk? Heb alleen maar cola in huis
Djayzz, als je dit leest:quote:Op zondag 21 maart 2010 21:59 schreef krengetje het volgende:
[..]Heb mn adres an Djayzz al gegeven enzo
Wat drink je eigenlijk? Heb alleen maar cola in huis
Oeh, woensdag daten?quote:
Das goedquote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik lus net geen cola/prik. Sapje ofzo.Zonder prik dus.
Pik haar gewoon van je inquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pik haar gewoon van je in![]()
Ze doet toch niks met vrouwen, dus je heb pech
hebben wij een date dan?quote:
Tof!quote:
Met mannen tegenwoordig ook bijzonder weinig trouwens.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Pik haar gewoon van je in![]()
Ze doet toch niks met vrouwen, dus je heb pech
Daar doe ik ook niets mee.quote:
or you wishquote:
*wappert met zijn haar*quote:
Dat zeg ik dan ook vaak letterlijk tegen die mensen die dat vaak doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaaargh hebben jullie dat ook dat mensen elke keer als je spreekt meteen vragen: en hoe ist het in de liefde/met de mannen?
Ik word er zo ziek van soms, ik wil heus wel een leuke vent en relatie en als ik die zou hebben zou ik het echt wel vertellen, tot die tijd hoeft t echt niet elke keer gevraagd te worden dat ik nogal mislukt ben op dat gebied
Ken het probleemquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Aaaargh hebben jullie dat ook dat mensen elke keer als je spreekt meteen vragen: en hoe ist het in de liefde/met de mannen?
Ik word er zo ziek van soms, ik wil heus wel een leuke vent en relatie en als ik die zou hebben zou ik het echt wel vertellen, tot die tijd hoeft t echt niet elke keer ingepeperd te worden dat ik nogal mislukt ben op dat gebied
eenschquote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik word er zo ziek van soms, ik wil heus wel een leuke vent en relatie en als ik die zou hebben zou ik het echt wel vertellen, tot die tijd hoeft t echt niet elke keer ingepeperd te worden dat ik nogal mislukt ben op dat gebied
dat doe ik ook. t werkt alleen nietquote:Op zondag 21 maart 2010 22:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zeg ik dan ook vaak letterlijk tegen die mensen die dat vaak doen.
bummerquote:Op zondag 21 maart 2010 22:07 schreef krengetje het volgende:
[..]
![]()
nee... trap daar niet in... je bent naar de kapper geweest
zo makkelijk kom je hier niet onderuitquote:
Nee, you wish, ouwe baggeraarquote:
hey huillie van mequote:
quote:
Nu, of toen tijdens het gesprek waardoor je nu uitspraken doet waar ik nieuwsgierig van wordt?quote:
Nee, daar is het gros van mijn bekenden gelukkig al lang geleden mee gestopt..quote:Op zondag 21 maart 2010 22:05 schreef Memento-Mori het volgende:
tuurlijk, ik zit alweer aan de volgende rondequote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
![]()
Is je alcohol vrije bier eindelijk uitgewerkt?
Nuquote:Op zondag 21 maart 2010 22:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu, of toen tijdens het gesprek waardoor je nu uitspraken doet waar ik nieuwsgierig van wordt?
Nu wel lief proberen te blijven ouwe boertje van mequote:Op zondag 21 maart 2010 22:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
tuurlijk, ik zit alweer aan de volgende ronde
Nooit!quote:Op zondag 21 maart 2010 22:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nu wel lief proberen te blijven ouwe boertje van me
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet meer interessant.
Hoewel...als je aangeschoten bent kunnen we (of ik alleen) misschien boeiende informatie uit je halen.quote:
Wat wil je weten dan?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoewel...als je aangeschoten bent kunnen we (of ik alleen) misschien boeiende informatie uit je halen.
Zolang het maar niet over mij gaatquote:Op zondag 21 maart 2010 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik was al bang voor die vraag, zou het niet weten namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |