Zien!quote:
Zie spoiler in diezelfde postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zie spoiler in diezelfde postEn in de spoiler:
Oef, netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Hoi kloontjequote:
Wat heb je erop geschildert?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:08 schreef Bos81 het volgende:
Alhoewel ik totaal niet kan schilderen heb ik wel 2 schilderijen op mijn kamer, die ik deels zelf heb geschilderd
[..]
Oh my god... Dit is echt heel erg gaaf Sammz. Wauw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi hoor!!
quote:Op maandag 22 maart 2010 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jup. Aquarel.
M'n laatste aquarelwerkje:Jij kunt het echt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thnxquote:
Dank. Beide opdrachten in dezelfde techniek en toch zo verschillend. Was leuk om te doenquote:Op maandag 22 maart 2010 00:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Oh my god... Dit is echt heel erg gaaf Sammz. Wauw.
Thank youquote:
Moet je nog een hotel kamer hebben?quote:
Geen idee, en het interesseert me ook geen fluitquote:
Dat kanquote:Op maandag 22 maart 2010 00:16 schreef Den_Haag het volgende:
reserveer er maar eentje met parkeerplaats.
Hoe lang heb je erover gedaan?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:15 schreef Samzz het volgende:
Dank. Beide opdrachten in dezelfde techniek en toch zo verschillend. Was leuk om te doen
Is niet zo,ben niemands kloon.quote:Op maandag 22 maart 2010 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, en het interesseert me ook geen fluit
De koeien in totaal zo'n 4,5 á 5 uur, het paard 3 uurtjes of zo. De koeien zijn op A3 formaat en het paard A4quote:
Waarom begin je er dan steeds over?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen idee, en het interesseert me ook geen fluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |