Acryl.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooow, het is surrealisme. Waar heb je mee geschilderd?
Toffe kleuroverloop.
k werk met olie... dat droogt echt sloom...quote:
Acryl droogt heel snel, dus die kleurovergangen zijn heel moeilijk ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
k werk met olie... dat droogt echt sloom...
acryl droogt wel veel sneller toch? dan helemaal chappeau voor de kleurovergangen
Heb jij ook dingen van jou op foto?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
k werk met olie... dat droogt echt sloom...
acryl droogt wel veel sneller toch? dan helemaal chappeau voor de kleurovergangen
nee, ik als perfectionist gooi alles wegquote:Op zondag 21 maart 2010 23:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij ook dingen van jou op foto?
Echt waar? Zonde! Het is cool om te doen. Ik ga het echt weer vaker doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik als perfectionist gooi alles weg
Surrealisme is een stapje te hoog voor je?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, maar ik doe alleen aan realisme.
Ga jij nu maar weer fijn buiten de lijntjes kleurenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Surrealisme is een stapje te hoog voor je?
ik vind het vooral fijn om zomers buiten in de avond te doen.. jointje erbij enzo...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Echt waar? Zonde! Het is cool om te doen. Ik ga het echt weer vaker doen.
Als je de volgende keer 1 maakt, laat hem zien (desnoods in een pbtje). Vind ik gaaf.
Grenzen overschrijden.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ga jij nu maar weer fijn buiten de lijntjes kleuren
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ik had er dus ook een jointje bij (en een klein beetje paddo's) en dat hielp wel gigantisch mee..quote:Op zondag 21 maart 2010 23:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik vind het vooral fijn om zomers buiten in de avond te doen.. jointje erbij enzo...
heb dan ook 2 ezels, een tafel en een veldezel..
maar het wordt nooit wat ik wil, dus dan gooi ik m weg
is goed, maar kan nog wel even duren, ben momenteel mijn creativiteit kwijt...
kloons he?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik had er dus ook een jointje bij (en een klein beetje paddo's) en dat hielp wel gigantisch mee..![]()
Ik wil de jouwe wel zien idd. Jij bent echt creatief. Cool is dat.
och. met rekenmachines kom ik een heel eind.. en anders bel ik mn opa of pa (liever niet die) opquote:Op zondag 21 maart 2010 23:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nou, reken er dan maar niet op (haha)
Holaquote:
Jup. Aquarel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Samzz op 22-03-2010 00:10:23 ]“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |