Het is meer een prestatie om het slechter te kunnen!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij het beter kunt...
Gelijk een mooie tijdsbesteding voor je in plaats van hier hangen!![]()
Ja, de muzieknoten zijn nogal bagger. Ik denk dat ik ze morgen nog wat aanzet.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kvind dat hartje in de lucht niet zo mooi en die muzieknoten wat minder, verder wel tof!
Mooi! Van wie?quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoop het wel, anders moet ik er nog meer maken.
een echte dali blijft zich insprireren!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Delan het volgende:
[..]
een echte dali blijft zich insprireren!!Dan zal ik wel "wat" aan m'n skills moeten werken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nondeju, duidelijk de hand van een kleurenblinde autist met het syndroom van down.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Magisch. Ik schilderde helemaal mee op de muziek.quote:
met jou skills is heul niks mis!!!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan zal ik wel "wat" aan m'n skills moeten werken...
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef Delan het volgende:
[..]
een echte dali blijft zich insprireren!!Inspriratie is zeldzaam!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van Zaragoza, 2-4quote:Op zondag 21 maart 2010 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi! Van wie?
Wat vind je nou van mn schilderij?
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]tis nog best moeilijk met een kwast werken hoor
![]()
laat jouw creaties maar eens zien
![]()
beetje dit effect denk ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een mannetje met een koffer in een rood ovaal? (denk ik)quote:Op zondag 21 maart 2010 23:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, de muzieknoten zijn nogal bagger. Ik denk dat ik ze morgen nog wat aanzet.
Het moeten de eerste 3 noten van Imagine (John Lennon) voorstellen. Die wil ze als tatoo. Mijn tatoo-ontwerp voor mezelf staan rechtsonder...
Met die skills niet nee..quote:
Het is een abstracte Torero. Die "koffer" is een muleta, de vlag waarmee je stierenvecht.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een mannetje met een koffer in een rood ovaal? (denk ik)
ja, is erg mooi bedacht, maar het komt er niet uit
Dali?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Delan het volgende:
[..]
weet ik en ik weet ook wie het WEL heeft
oefening baart kunst!!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met die skills niet nee..![]()
Nu nog die voor het schilderen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De fabeltjeskrantquote:Op zondag 21 maart 2010 23:40 schreef Delan het volgende:
[..]
weet ik en ik weet ook wie het WEL heeft
zie, dan zat ik in de buurtquote:Op zondag 21 maart 2010 23:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is een abstracte Torero. Die "koffer" is een muleta, de vlag waarmee je stierenvecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |