goodnightquote:
helemaal super geworden schatje!! echt iets voor je zus, daar gaat ze helemaal happy van worden!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede raad: niet je oor afsnijden.quote:
Nondeju, duidelijk de hand van een kleurenblinde autist met het syndroom van down.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nondeju, duidelijk de hand van een kleurenblinde autist met het syndroom van down.
Alleen ik...quote:
Ik heb na het zien van dat ding meer de neiging mijn ogen uit steken.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef Delan het volgende:
[..]
helemaal super geworden schatje!! echt iets voor je zus, daar gaat ze helemaal happy van worden!!En alle dingen in het schilderij staan symbool voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Wat moet er nog bij, vind je?quote:
Als jij het beter kunt...quote:Op zondag 21 maart 2010 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nondeju, duidelijk de hand van een kleurenblinde autist met het syndroom van down.
precies!! dit gaat ze echt mooi vinden!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En alle dingen in het schilderij staan symbool voor haar.
Epica is gaaf.quote:
Barcelona heeft gewonnen hequote:
Hoop het wel, anders moet ik er nog meer maken.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:34 schreef Delan het volgende:
[..]
precies!! dit gaat ze echt mooi vinden!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
kvind dat hartje in de lucht niet zo mooi en die muzieknoten wat minder, verder wel tof!quote:
Tof, dank je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |