quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:15 schreef Granaatappel het volgende:
Na paar uurtjes spelen merk ik echt dat het schieten in mijn ogen echt verlept is, ik ben dan ook meer MW2 gewend. Het schieten lijkt wel op Battlefield 1942, dat erg slome en stotterige schieten ipv. BF2 waarbij schieten gewoon lekker ging.
Ik kan gewoon echt niet in deze game komen, ook jammer van die classes met vage gunclasses etc.
Laatste reply.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar klagen?
Maar BFBC heeft leuke gunclasses! Alleen de noobtube en rambos met m60 is wat niet gebalanceerd.
MW2 is niets vergeleken, vergt geen skills (vind ik) Ik vind de bulletdrop in BF realisticher aspect en dat vergt wel wat. Als sniper tot en met een tankbestuurder.
Omdat alle dombo's tegenwoordig elk spel pre-orderen ipv af te wachten of het een echt goed spel is. Zo loopt het geld toch wel binnen voor EA.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Inderdaad, die gehele interface is godsgruwelijk irritant.
Het reageert allemaal zo traag, en zo sloom. En de geluidjes zijn allemaal zo irritant.
Vraag me echt af waarom ze die dingen allemaal zo snel hebben afgeraffeld.
In het vorige topic is iemand nog op zoek naar mensen die met hem een four-pack willen aanschaffen.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:35 schreef spacecrap het volgende:
nice OP! Zou dit spel graag hebben... iemand een idee waar ik deze voor een goede prijs kan downen? Legaal uiteraard
Het spel is het probleem niet, de dingen er omheen zijn crap.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Omdat alle dombo's tegenwoordig elk spel pre-orderen ipv af te wachten of het een echt goed spel is. Zo loopt het geld toch wel binnen voor EA.
Het voelt gewoon niet lekker aan, bij veel guns moet ik gewoon een compleet magazijn legen op een vijand die recht voor m'n neus staat, bijna alle schoten zijn gewoon raak. Zo is dit met vele guns, van sniper tot smg, het schieten is gewoon niet zo soepel als het was in BF2 wees eerlijk!quote:Op zondag 21 maart 2010 21:23 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Kun jij alleen maar klagen?
Maar BFBC heeft leuke gunclasses! Alleen de noobtube en rambos met m60 is wat niet gebalanceerd.
MW2 is niets vergeleken, vergt geen skills (vind ik) Ik vind de bulletdrop in BF realisticher aspect en dat vergt wel wat. Als sniper tot en met een tankbestuurder.
Je moet gewoon op de hardcore servers spelenquote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Het voelt gewoon niet lekker aan, bij veel guns moet ik gewoon een compleet magazijn legen op een vijand die recht voor m'n neus staat, bijna alle schoten zijn gewoon raak. Zo is dit met vele guns, van sniper tot smg, het schieten is gewoon niet zo soepel als het was in BF2 wees eerlijk!
Speel je dan niet in een laggy server? Of ben je net begonnen? Zodra je meer wapen unlocks krijgt heb je echt goede wapens.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:40 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Het voelt gewoon niet lekker aan, bij veel guns moet ik gewoon een compleet magazijn legen op een vijand die recht voor m'n neus staat, bijna alle schoten zijn gewoon raak. Zo is dit met vele guns, van sniper tot smg, het schieten is gewoon niet zo soepel als het was in BF2 wees eerlijk!
Tja je eigen smaak denk ikquote:Op zondag 21 maart 2010 21:46 schreef Granaatappel het volgende:
Ben inderdaad net begonnen, zelf wel even doorzetten tot de betere guns dan.
Welke class stel je voor?
C4 is ook lachen idd.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:49 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
En natuurlijk C4/ die auto-sniper voor de short range.
Nieuws. **Voor maandag**quote:It’s cleared QA for both non-Steam and Steam.
This is a small update for a bug that was found the same day that we released the previous patch.
Changes:
• Server browser downloads 100 entries instead of 500 in a chunk – this makes the “Cancel” button more responsive
• Fixed crash during server browser refresh
• Low-level networking library switched back to the optimized version (the game client was temporarily running with one that had more debugging logic in it)
• Localization fixes in the scoreboard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had ze allemaal net zo hard geknived.
quote:llewyn
NO, top priority belongs to CTD and Hardlockups
quote:Stunl3y
Agreed in my own selfish way I forgot about the poor soles who cannot even play, I agree top of the list CTD and then auto balance.
Im so excited my cancel button is going to be more responsive now I was a little overcome.
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:24 schreef kutagh het volgende:
Medic heeft ook een voordeel: Zelfs als je in een slecht team zit, kun je nog flink wat punten scoren (medkit/defibillator gebruiken levert punten op... Vooral bij squad leden tikt dat lekker aan)
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef koen2kill het volgende:
Hallo,
Ik zou graag in de OP willen.
mijn ingame naam is koen2kill
Maar ik heb je effe toegevoegdquote:Wil je in de OP?
Dan kun je je hier toevoegen!
Hmmm... Dit riekt naar een slecht smoesjequote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Zith het volgende:
Had met PrntScrn gescreene dmaar in paint kwam er een groot wit vlak uit, niet de mooie cijfertjes
Ik ben trots op je. Het is je gelukt.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:25 schreef DeStentor het volgende:
Hoe zit het met de hardcore mode op de pc versie? Hoe speelnje die?
grappig!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Het is je gelukt.
Nou stel je haalt een goldstar (5000) en je had er al 4 dan krijg je z'n insigne van 5 goldstar die vervolgens ook nog een 10000 punten oplevert. Dus het is inderdaad wel mogelijk om zoveel punten in een potje te halenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:02 schreef kutagh het volgende:
Ik gok dat hij die 27000+ account-wide bedoelt en niet voor 1 klasse, anders moeten we hem bannen
Account-wide bedoel ik dus dat hij alleen voor zijn rank telt, en klasse=assault/recon/engineer/medic/vehicle. Ja?quote:Op maandag 22 maart 2010 00:19 schreef Smight het volgende:
[..]
Nou stel je haalt een goldstar (5000) en je had er al 4 dan krijg je z'n insigne van 5 goldstar die vervolgens ook nog een 10000 punten oplevert. Dus het is inderdaad wel mogelijk om zoveel punten in een potje te halen
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:55 schreef CantFazeMe het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SlechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Firerate.quote:Op maandag 22 maart 2010 02:11 schreef Mday het volgende:
[..]
Vraagje: wat is er zo fijn aan dit ding dan?
Niet meer. Crasht ie als je net de serverlijst hebt geladen en dan gaat sorteren op ping/map/mode? Dat had ik iig wel, moet je even 5 seconden geduld hebben en dan pas sorteren. Of gewoon de FoK! server bij je favorieten zetten en alleen daar spelenquote:Op maandag 22 maart 2010 01:19 schreef Blinker het volgende:
Bij het selecteren van een server heb ik er nu erg last van dat ie crasht naar desktop.
Meer mensen last van?
Had de oude BF2 ook wel vaker last van. De BF reeks trekt nogal veel van je cpu, daarom heb ik ook na lange tijd maar een nieuwe gekochtquote:Op maandag 22 maart 2010 07:40 schreef TwenteFC het volgende:
Had gisteravond wel onwijs veel last van het feit dat alles heeeel traag ging. Ik moest het spel afsluiten met CTRL + ALT + Delete een paar keer na elkaar.
Zodra ik eenmaal in een server zat was er niets aan de hand.
Dan moet je BFBC2 in administrator mode uitvoeren.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:28 schreef Niara het volgende:
enig idee waarom ik geen pings kan zien in de serverlijsten?
Zowel de link voor de signatures als voor de site met de stats staat in de OP.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:46 schreef Olle. het volgende:
kan de link naar de stats ook in de op worden gezet?
misschien wel handig?
by the way laatste update was 16 maart..
wordt dit ding niet meer bij gehouden?
misschien dom maar ik zie ze niet...quote:Op maandag 22 maart 2010 14:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Zowel de link voor de signatures als voor de site met de stats staat in de OP.
En de XM8 Compact dan? hoger damage met vergelijkbaar firerate. Of moet de PP2000 een langer firerate balkje hebbenquote:
Klopt, pas in nummertje 14. Ik kan beginpost niet aanpassen.quote:
BFBC2 trekt maar 35-50% van mijn CPU/Geheugen.quote:Op maandag 22 maart 2010 10:08 schreef Smight het volgende:
[..]
Had de oude BF2 ook wel vaker last van. De BF reeks trekt nogal veel van je cpu, daarom heb ik ook na lange tijd maar een nieuwe gekocht
Die percentages zeggen niks. Het gaat om keiharde MHZ's.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
BFBC2 trekt maar 35-50% van mijn CPU/Geheugen.
Zou makkelijk moeten kunnen.
Dacht m'n vriendin er zo ook maar overquote:Op maandag 22 maart 2010 15:46 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Klinkt wel ubergeil als je dat zo zegt![]()
Als je maar niet denk dat ik ooit jouw vriendin wordtquote:Op maandag 22 maart 2010 15:53 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dacht m'n vriendin er zo ook maar over
quote:Op maandag 22 maart 2010 15:58 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als je maar niet denk dat ik ooit jouw vriendin wordt
Ja maar ja dan ligt het ook nog eens aan de type processor je hebt. De enig is natuurlijk zwakker(ouder) dan de andere.quote:Op maandag 22 maart 2010 15:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
BFBC2 trekt maar 35-50% van mijn CPU/Geheugen.
Zou makkelijk moeten kunnen.
Dat is ook de reden dat ik achter ze langs sneaken zo leuk vind het is gewoon gratis killsquote:Op zondag 21 maart 2010 21:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ik had ze allemaal net zo hard geknived.
Jammer dat het mij 9 van de 10 keer niet lukt. Blending in isnt my thingquote:Op maandag 22 maart 2010 17:03 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik achter ze langs sneaken zo leuk vind het is gewoon gratis kills
Dat deed ik alquote:Op maandag 22 maart 2010 10:43 schreef Smight het volgende:
[..]
Dan moet je BFBC2 in administrator mode uitvoeren.
Dan ga je naar je snelkoppeling van BFBC2 en klik je erop met je rechter muisknop. Vervolgens zeg staat er in de lijst "uitvoeren als administrator of iets in die trant.
Hm, misschien omdat je anders sommige dingen nooit zult unlocken ofzo? Ik snap best dat mensen zeggen, als ik Recon wil spelen dan doe ik dat gewoon.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:06 schreef BaraCuda het volgende:
bij battlefield 1942 had je toch een beperking in het aantal snipers en dergelijke?
Waarom passen ze dat niet toe eigenlijk.
Snap ik ook welquote:Op maandag 22 maart 2010 15:28 schreef Blinker het volgende:
[..]
Die percentages zeggen niks. Het gaat om keiharde MHZ's.
Tja, dat is wel het idee van een sniper natuurlijk.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Hm, misschien omdat je anders sommige dingen nooit zult unlocken ofzo? Ik snap best dat mensen zeggen, als ik Recon wil spelen dan doe ik dat gewoon.
Ze zouden het anders moeten aanpakken, het moet lonend zijn om aan te vallen in plaats van op een heuveltje te campen.
Als je zit te campen moet je gewoon huur betalen voor het grondgebruik vind ik.quote:Op maandag 22 maart 2010 18:15 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ze zouden het anders moeten aanpakken, het moet lonend zijn om aan te vallen in plaats van op een heuveltje te campen.
Ja dan gaat de balans er zeker op vooruitquote:Op maandag 22 maart 2010 18:53 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Misschien zou de sniper een fatsoenlijk 2e wapen erbij moeten hebben.
Met alleen een pistool/shotgun ga je echt niet voor je lol aan de wandel
quote:Op maandag 22 maart 2010 18:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Als je zit te campen moet je gewoon huur betalen voor het grondgebruik vind ik.
10 XP voor 1 minuut campen is een zeer acceptabele prijs lijkt mij
Neequote:Op maandag 22 maart 2010 20:29 schreef realbase het volgende:
jo vraagje.. is dit spel ook via LAN te gamen ? We hebben binnenkort @ office weer lan party
Ik dacht dat je niet meer speelde? Vanwaar de behoefte om een week erna het te herhalen?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef GrotePierFR het volgende:
Saai spel vergeleken met de andere BF games.
Ook vergeleken met BF2142?quote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef GrotePierFR het volgende:
trollquote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef GrotePierFR het volgende:
Dit is mijn lievelingsspel ooit geworden haha bf2 ect. Is hier niks bij. Kijk even naar de mogelijkheden en de graphicsquote:Op maandag 22 maart 2010 21:07 schreef GrotePierFR het volgende:
Licht niet zo zeer aan je pc, iedereen heeft daar nog wel eens last van dat bfbc2 eruit crashed. Daar moet EA nog een patch voor uit brengen die wel werktquote:Op maandag 22 maart 2010 22:42 schreef Wouzer het volgende:
tvp:
Met nieuwe win 7 (32bits) install en laatste update nog steeds crashes
Goede nieuws: Nieuwe pc kopen
Zo veel mogenlijk langs de rand van de map lopen. Of gewoon met een quad naar binnen race wil ook nog wel eens werkenquote:Op maandag 22 maart 2010 18:06 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Jammer dat het mij 9 van de 10 keer niet lukt. Blending in isnt my thing
jammer, maar je zou dus wel een eigen server kunnen starten ? en dan ww protecten en iedereen @ office daar op in laten loggen ?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:43 schreef GrotePierFR het volgende:
Geweldig spel man, zit er weer helemaal in! Yes!!!
Ach rot toch op man, borderlinende trollquote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:43 schreef GrotePierFR het volgende:
Geweldig spel man, zit er weer helemaal in! Yes!!!
quote:Borderline persoonlijkheidsstoornis
Borderline persoonlijkheidsstoornis (kortweg: borderline) kenmerkt zich door sterke wisselingen in stemmingen, gedachten en gedrag.
Mensen met borderline zijn enorm impulsief, denken vaak zwart-wit, reageren extreem. Relaties zijn moeilijk te onderhouden, en wisselen ook sterk.
Nee, het teabaggen mocht niet de centrale gedachte zijn van onze serverquote:Op dinsdag 23 maart 2010 11:48 schreef Smight het volgende:
Trouwens is er al z'n server embleem gemaakt? Zeg maar z'n plaatje dat boven de tekst staat "Welkom op FoK server etc etc"
moest gelijk denken aan borderlands.. maar dat is iets andersquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:03 schreef Zith het volgende:
[..]
Ach rot toch op man, borderlinende troll![]()
[..]
Wat bedoel je precies? Een oled scherm (zo'n heule platte?) of stiekem toch gewoon een LCD?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:29 schreef Diamond3d het volgende:
Mensen hier ervaring met LED monitor schermen?
Danku, als ik zo online ga zeg ik wel mijn naam enzo.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:37 schreef porsche1 het volgende:
Kan ik mijn naam nog veranderen?
Nevermind, had een clantag ingevuld, maar dat moest niet. Hij is nu alweer weg. Hoe krijg ik zoeen palatje als in de OP?quote:
http://bfbc2.elxx.net/quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:44 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nevermind, had een clantag ingevuld, maar dat moest niet. Hij is nu alweer weg. Hoe krijg ik zoeen palatje als in de OP?
Wat zijn de specs van je PC? en zie je hem nog wel laden?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef porsche1 het volgende:
Als ik klik join server, sluit mijn game zich af.Iemand die me kan helpen?
Specs?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:47 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Wat zijn de specs van je PC? en zie je hem nog wel laden?
Het is aangeraden om ff je punkbuster te updatenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:46 schreef porsche1 het volgende:
Als ik klik join server, sluit mijn game zich af.Iemand die me kan helpen?
Dankje. Ik ga dat zo even proberen. Eerst even single player checken.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:50 schreef Smight het volgende:
[..]
Het is aangeraden om ff je punkbuster te updaten
http://www.evenbalance.com/index.php?page=support-bc2.php
hehequote:Op dinsdag 23 maart 2010 14:52 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dankje. Ik ga dat zo even proberen. Eerst even single player checken.
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Heb echt zin om vanavond weer te n00btuben. Ging gister echt lekker. Mooi om een hoekje wachten tot ze voorbij rennen met z'n 3en en dan vol een n00btube ertussen
Je haalt gewoon te veel punten, dat kan je pc niet aanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 15:55 schreef TwenteFC het volgende:
Godverdomme, hij crashed WEEER wanneer ik 4000+ punten heb....
Nee.quote:
Ik heb die middelste gekozen.quote:
Core i5 750 (@ 4.0Ghz)quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:00 schreef Smight het volgende:
[..]
Je haalt gewoon te veel punten, dat kan je pc niet aan. Wat zijn je specs van je pc als ik vragen mag?
Heb ik je straks nog gezegdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:04 schreef porsche1 het volgende:
Hoe krijg ik zoeen plaatje net als in de OP met mijn ingame naam enzo?
O, over het hoofd gezien.quote:
Apart, hardware matig kan het niet zijn. Misschien moet je ccleaner ff eroverheen gooien en zoeken naar registerfouten en die vervolgens laten repareren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Core i5 750 (@ 4.0Ghz)
5770 Videokaart
4GB Ram
Nope, ik zal hem er even inzetten.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
En moeten jullie nog meer info voor in de OP?
Danku. Duurt lang met die stats uploaden...quote:
Hij update ongeveer elke 24 uur dacht ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Danku. Duurt lang met die stats uploaden...
Heb net even single player gedaan. Ik ga nu ff PB updaten.
Hij is nu bezig.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:30 schreef Smight het volgende:
[..]
Hij update ongeveer elke 24 uur dacht ik.
da's nog minder dan de gemiddelde lifetime van een luitenant in Vietnamquote:Avg Lifetime: 1m 4
Beide, maar wel alleen de client versie uiteraardquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:32 schreef porsche1 het volgende:
http://www.evenbalance.com/index.php?page=dl-bc2.php
Welke moet ik hebben?Security of player files?
danku.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:38 schreef Smight het volgende:
[..]
Beide, maar wel alleen de client versie uiteraard
Ik wel maar zit helaas nog op mijn werkquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:36 schreef Incolumis het volgende:
iemand zin om te knallen voor een uurtje?
[..]
da's nog minder dan de gemiddelde lifetime van een luitenant in Vietnam
Je moet deze hebben:quote:
Ja heb hem.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:43 schreef Smight het volgende:
[..]
Je moet deze hebben:
For Players Filename: pbsec.htm
PB Client v2.158 for Win32 Filename: wc002158.htm
Als je die hebt dan is goed.
Van MW2 naar BFBC2 is ook onwijs wennenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:58 schreef porsche1 het volgende:
Hij is vet. Alleen ik vind de wapens in MW2 100x mooier.
Kun je mij ff toevoegen ik kan je niet vindenquote:
Ja merk het.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Van MW2 naar BFBC2 is ook onwijs wennen
okiquote:Op dinsdag 23 maart 2010 17:00 schreef Smight het volgende:
[..]
Kun je mij ff toevoegen ik kan je niet vinden. Mijn ingame naam is gewoon smight.
Kan ik nog niet.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 19:51 schreef BugWorks het volgende:
Nou, EA heeft het weer mooi voor elkaar. Je kan in je eentje een rush game spelen en winnen (als attacker). Krijg je maximaal 720 punten voor het vernietigen van de MCOMs en 600 punten voor de verkregen pins (beste speler, lid van beste squad, vernietig 4 mcom's en rush winnaar).
![]()
Heerlijke vorm van statpadding.
Danku.quote:
Hij crasht wel erg vaak bij jou?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:20 schreef TwenteFC het volgende:
En al weer een crash, deze keer gelukkig 'maar' 1500 punten.
Zojuist wel ja, eerder wist ik hier niet van. Ze zouden wat mij betreft een eis in moeten stellen dat het spel pas kan beginnen als er 2 spelers zijn, in ieder team 1. Patch # zoveel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:05 schreef TwenteFC het volgende:
[..]daarom zit je de heletijd in je uppie in de FOK server?
Wanneer updaten ze hem?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Goh, nooit geweten. Handige info!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Razorback het volgende:
Die AT mijnen blijven ook lang liggen,
Had er een paar neer gegooid en daarna 3 keer dood gegaan en ineens krijg ik punten voor een kill door AT mine.
?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef GrotePierFR het volgende:
Wat een k#tspel man, bah.
Dure CoD4-kloon, gemaakt voor kiddies.
DICE= Fail.
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef GrotePierFR het volgende:
DICE= Fail.
rot gewoon op.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef GrotePierFR het volgende:
DICE= Fail.
Gelukkig, hij is weer de oude. Ik begon me al zorgen te makenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef GrotePierFR het volgende:
DICE= Fail.
obvious troll is obviousquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:53 schreef GrotePierFR het volgende:
DICE= Fail.
Ook 1 voor aimbotten in de AF server.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:48 schreef CantFazeMe het volgende:
http://www.pbbans.com/mbi-latest50-bfbc2-lfb36.html
Huh? Je speelt toch pas sinds vandaag?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 21:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ook 1 voor aimbotten in de AF server.Die accusen mijn squad altijd.
Net 5k ingame punten! 3.5k ervan waren als engi en dan vooral mijnen... ze bleven maar over mijn mijnen rijdenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 20:46 schreef Razorback het volgende:
Die AT mijnen blijven ook lang liggen,
Had er een paar neer gegooid en daarna 3 keer dood gegaan en ineens krijg ik punten voor een kill door AT mine.
7 mijnenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:43 schreef Zith het volgende:
Maar je kan natuurlijk geen mijnen blijven leggen leven na leven, de eerste mijn verdwijnt als je een extra mijn neer legt. Als je 7 mijnen kan dragen en je legt een 8ste neer, dan verdwijnt je eerste.
BHD speelde ik vroeger. AF bestaat uit oud members van JT (mijn squad). En die accusen ons altijdquote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:04 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Huh? Je speelt toch pas sinds vandaag?
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 22:35 schreef Zith het volgende:
[..]
Net 5k ingame punten! 3.5k ervan waren als engi en dan vooral mijnen... ze bleven maar over mijn mijnen rijden
Fucking lame, maar ik ga em toch proberenquote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:36 schreef Niara het volgende:
Glitch door iemand gevonden,..
En hoerabijna level 12
Wat zijn die dingen in zijn handen op het eind waarmee hij het huis maakt? En welke toets is dat?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:36 schreef Niara het volgende:
En hoerabijna level 12
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:13 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wat zijn die dingen in zijn handen op het eind waarmee hij het huis maakt? En welke toets is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:54 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Dude, ik heb het spel pas een paar uur. Ik ben lvl 2.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Hup, minder posten in ONZ en meer gamen jij!quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:57 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dude, ik heb het spel pas een paar uur. Ik ben lvl 2.
FOK! is ook belangrijk.quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hup, minder posten in ONZ en meer gamen jij!
Van het weekend heel me pc klaarmaken (weinig tijd voor gehad) en dan eindelijk knallen!quote:Op woensdag 24 maart 2010 01:04 schreef porsche1 het volgende:
[..]
FOK! is ook belangrijk.
En ik ben een baas met mijn M1A1 Thomson. Geweldig wapen.
quote:Heeft iemand ooit een vijand uit de lucht geschoten? En dan bedoel ik niet een helicopter....
Yup:quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Pffff 2 dagen niet gemeld hier... Hi gents!
Heeft iemand ooit een vijand uit de lucht geschoten? En dan bedoel ik niet een helicopter....
Heheheh fantastische, goeie zaakquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Hij tikte al "ty", maar in plaats van hem reviven, heb ik hem teabagged tot zijn lichaam verdween.
Bedankt nou heb ik koffie op mijn monitor. IRL weet ik wat teabaggen is maar hoe en wat doe je dan in BF?quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Toen hij voor mijn ogen doodgeschoten werd, vroeg hij om een medic. Plichtsgetrouw als ik ben pakte ik mijn shock paddles en ging boven hem staan. Hij tikte al "ty", maar in plaats van hem reviven, heb ik hem teabagged tot zijn lichaam verdween. Toen werd is pas echt laaiend..... De homo.....
Ik moest hard op lachen, alleen het idee al.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Toen hij voor mijn ogen doodgeschoten werd, vroeg hij om een medic. Plichtsgetrouw als ik ben pakte ik mijn shock paddles en ging boven hem staan. Hij tikte al "ty", maar in plaats van hem reviven, heb ik hem teabagged tot zijn lichaam verdween. Toen werd is pas echt laaiend..... De homo.....
Druk herhaaldelijk op de crouch knop.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:43 schreef Deetch het volgende:
[..]
Bedankt nou heb ik koffie op mijn monitor. IRL weet ik wat teabaggen is maar hoe en wat doe je dan in BF?
Idd een paar keer iemand uit een choppen geschoten, onder een parachuut vandaan met een tank, 2 man die achter elkaar (vanuit mij oogpunt) ergens van afsprongen met 1 shot alle 2 dood, een keer met een mortar een choppen uit te lucht geschoten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Heeft iemand ooit een vijand uit de lucht geschoten? En dan bedoel ik niet een helicopter....
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 24 maart 2010 01:02 schreef Blinker het volgende:
[..]
Hup, minder posten in ONZ en meer gamen jij!
quote:
chopper Verder wel leuk om parachutisten af te piefen en dat je de piloot kunt killen zonder de helicopter op te blazenquote:Op woensdag 24 maart 2010 11:09 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Idd een paar keer iemand uit een choppen geschoten, onder een parachuut vandaan met een tank, 2 man die achter elkaar (vanuit mij oogpunt) ergens van afsprongen met 1 shot alle 2 dood, een keer met een mortar een choppen uit te lucht geschoten.
Voor de piloot moet je die M95 sniperrifle gebruiken. Schiet je hem zo door z'n klotequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:06 schreef Deetch het volgende:
[..]
chopper Verder wel leuk om parachutisten af te piefen en dat je de piloot kunt killen zonder de helicopter op te blazen
Is het niet zo dat die eerste rpg voor anti-tank bedoeld is en die tweede rpg voor anti-personnel?quote:Op woensdag 24 maart 2010 11:42 schreef Casino.Bob het volgende:
heb bijna de derde rocketlauncher unlocked.. ben benieuwd of die aardig kan doelzoeken
welke rocketlauncher doet trouwens de meeste dmg?
*PROEST*quote:Op woensdag 24 maart 2010 10:12 schreef J.Clarkson het volgende:
Gewoon een kwestie van goed mikken?quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:13 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Is het niet zo dat die eerste rpg voor anti-tank bedoeld is en die tweede rpg voor anti-personnel?
Heb welleens bij dat BETA level van rush als verdedigende sniper een spawnende aanvaller (dus met parachute gedropped) met 1 schot door het hoofd geschotenquote:Op woensdag 24 maart 2010 10:20 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Heb wel eens iemand uit een helicopter geschoten met een sniper, maar niet wanneer iemand springt nee.
nah, de RPG doet meer damage maar de andere heeft een grotere splash (omgevingsschade, AOE). geloof ik..quote:
Dit dacht ik ook.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:22 schreef Zith het volgende:
[..]
nah, de RPG doet meer damage maar de andere heeft een grotere splash (omgevingsschade, AOE). geloof ik..
Een beetje als een vriendin. Ook al heb je vaak ruzie, je blijft van die bitch houden....quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef GrotePierFR het volgende:
Haat/liefde verhouding met dit spel.
Eerst ragequit je...dan kom je terug en dan zie je die engine weer en je kills en dan denk je mmm o hi, kaythxbye.
Laatste is dacht ik user-controlled toch? Dus afvuren, ergens op mikken en BOEM!quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:24 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Dit dacht ik ook.
En die laatste die geen tracer-system ondersteunt dan? (nog niet vrijgespeeld)
Borderlinequote:Op woensdag 24 maart 2010 12:53 schreef GrotePierFR het volgende:
Haat/liefde verhouding met dit spel.
Eerst ragequit je...dan kom je terug en dan zie je die engine weer en je kills en dan denk je mmm o hi, kaythxbye.
Lijkt me leuk als ze een pacifist class doen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:36 schreef Smight het volgende:
EA komt met een nieuwe class: Het kleine maar of zo lief meisje
[ afbeelding ]
Kit items:quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Lijkt me leuk als ze een pacifist class doen.
Wat zullen we het dan druk krijgen met teabaggenquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:43 schreef J.Clarkson het volgende:
Lijkt me leuk als ze een pacifist class doen.
Quit watching Hentai.quote:
Downloadable content he....quote:Op woensdag 24 maart 2010 15:59 schreef porsche1 het volgende:
Hoe kan ik een attachment op mijn wapen krijgen? Zoals een scope ofzo? Of kan dat niet? Want ik zag een medic met zoeen heavy wapen met een red dot scope.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Downloadable content he....
4x Scope = 7,50 euro
12x Scope = 14,95 euro
La Grande Teabag Skills = 25 euro
Zijn ze niet ergens voor free te downloaden? Want ik vind het absurt dat je daar voor moet betalen.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:04 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Downloadable content he....
4x Scope = 7,50 euro
12x Scope = 14,95 euro
La Grande Teabag Skills = 25 euro
Hij zit je maar met je te fucken.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zijn ze niet ergens voor free te downloaden? Want ik vind het absurt dat je daar voor moet betalen.
whahahaquote:Op woensdag 24 maart 2010 16:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zijn ze niet ergens voor free te downloaden? Want ik vind het absurt dat je daar voor moet betalen.
o.quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hij zit je maar met je te fucken.
Het is unlockable. Kijk als je na het inloggen naar Multiplayer > Weapons and stats. Daar zie je op welke level/xp unlock het is.
quote:
Heb hem denet 2 keer gedaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:36 schreef Niara het volgende:
En hoerabijna level 12
Tjaahquote:Op woensdag 24 maart 2010 18:28 schreef porsche1 het volgende:
Waarom zijn die wapens zo fucking lelijk?
Ik walg er van.quote:
quote:
Nicequote:Op woensdag 24 maart 2010 20:55 schreef Razorback het volgende:
Net een beetje zitten kloten met me knive op Valparaso.
[ afbeelding ]
Nadat ik zelf in de vuurtoren dood gemaakt was toch terug gegaan om wraak te nemen en zag tot me verbazing ipv 1 mannetje er al 2 zitten.
Loop ik nog wat hoger zit er nog 1.
Daarna nog even door gelopen tot het einde voor de zekerheid om daarna zelf te gaan snipen staat daar nog een mannetje
En zodra je bij de laatste basis bent aangekomen om aan te vallen snel in een helicopter gestapt en mezelf achterin gedropt, daar zat het ook behoorlijk vol met mensen die aan het snipen waren.
Ook een paar zeer mooie kansen gemist en dan vooral op het eind, sta achter een mannetje en terwijl ik bezig ben met mijn knive actie is het potje afgelopen
Ik heb me heerlijk vermaakt iig
Ja same herequote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef Solique het volgende:
Niemand vanavond op fok ts?
Dacht kom weer eens online bfbc2en, is er niemand.
Twente is aan het voetjeballenquote:Op woensdag 24 maart 2010 21:27 schreef Solique het volgende:
Niemand vanavond op fok ts?
Dacht kom weer eens online bfbc2en, is er niemand.
Wtf kills 28? Ik had vandaag al in 1 potje meer dan 28 en ik ben al lvl 3...quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:21 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet elke dag even updaten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 21:42 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wtf kills 28? Ik had vandaag al in 1 potje meer dan 28 en ik ben al lvl 3...
Hij update elke keer als ik met multiplayer stop.quote:
Feyenoord!quote:
dat zal wss de cache zijn of je eigen hdd, die geeft dus niet aan of een server vol zit of niet.quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:50 schreef DeStentor het volgende:
Bij mij gaat het laden van de servers heel snel door 1 klein truukje, als je het schermpje voor je krijt met de tekst
"waiting for servers" of dergelijke (ik weet de presieze tekst ff niet.. Moet je gewoon op het kruisje ervan klikken, bij mij komen na 3 seconden alle servers tevoorschijn
quote:Op donderdag 25 maart 2010 07:22 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat zal wss de cache zijn of je eigen hdd, die geeft dus niet aan of een server vol zit of niet.
Hij had toch een kassie waar het in paste. Wel beter.quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef Smight het volgende:
Jippieeindelijk een nieuwe mobo, cpu en ram
kan nu BFBC2 spelen zonder lag te hebben in close combat XD
Ja zkrs, het is wel een oud kastje maar als nog een Cooler Masterquote:Op donderdag 25 maart 2010 09:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Hij had toch een kassie waar het in paste. Wel beter.
Wat heb je gekocht dan?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:15 schreef Smight het volgende:
Jippieeindelijk een nieuwe mobo, cpu en ram
kan nu BFBC2 spelen zonder lag te hebben in close combat XD
Processor - 1 x Intel Core i5 i5-750 / 2.66 GHz - LGA1156 Socket - L3 8 MB - doosquote:
Nice, en welke videokaart heb je?quote:Op donderdag 25 maart 2010 09:34 schreef Smight het volgende:
[..]
Processor - 1 x Intel Core i5 i5-750 / 2.66 GHz - LGA1156 Socket - L3 8 MB - doos
ASUS P7P55D - Moederbord - ATX - iP55 - LGA1156 Socket - UDMA133, SATA-300 (RAID), eSATA - Gigabit
Cooler Master Hyper TX 3 - Koeler voor processor - ( Socket 754, Socket 940, Socket 775, Socket 939, Socket
Kingston HyperX - Geheugen - 2 GB - DIMM 240-pins - DDR3 - 1600 MHz / PC3-12800 - CL9 - 1.7 - 1.9 V -
Overclocken bedoel? Videokaart heb ik een Ati Radeon HD 4770quote:Op donderdag 25 maart 2010 10:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nice, en welke videokaart heb je?
Die processor gaat trouwens zonder moeite naar 3.6-4.0 Ghz![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |