Dat dat kan in het buitenlandquote:Op zondag 21 maart 2010 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit verdomme in het buitenland en hier hebben ze geen SBSWat moet ik nou
Hee PiRANiA![]()
quote:
Kwiwiquote:Op zondag 21 maart 2010 20:17 schreef kwiwi het volgende:
Ik zit verdomme in het buitenland en hier hebben ze geen SBSWat moet ik nou
Hee PiRANiA![]()
Balen inderdaad, iemand een werkende SBS-stream?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:13 schreef 9611Niels het volgende:
Stream doet het niet. Ik ga NU een klacht indienen bij Ziggo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn laatste, nu weer serieus.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[spoiler ][ afbeelding ] [/spoiler]
Mijn laatste, nu weer serieus.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:
[spoiler ][ afbeelding ] [/spoiler]
Mijn laatste, nu weer serieus.![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn laatste, nu weer serieus.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:19 schreef AdvancedPower het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn laatste, nu weer serieus.![]()
![]()
Ik heb ooit bij die acteur uit Frasier lopen klagen dat ik iets niet kon kijken omdat ik "buitenland" was. Bood hij ook nog zijn excuses aan .. briljantquote:
Frasierquote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij die acteur uit Frasier lopen klagen dat ik iets niet kon kijken omdat ik "buitenland" was. Bood hij ook nog zijn excuses aan .. briljant
Ik heb iets langer en donker ja.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:20 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik heb ook wel wat langer haar, maar niet zo lang als die gast. en zwart
quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij die acteur uit Frasier lopen klagen dat ik iets niet kon kijken omdat ik "buitenland" was. Bood hij ook nog zijn excuses aan .. briljant
Lekker warm?quote:Op zondag 21 maart 2010 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CyprusEn ik kan ook geen Grieks, dus zou Koos sowieso niet verstaan
Ben bier vergeten te halenquote:
+ tijd voor bier.quote:Op zondag 21 maart 2010 20:23 schreef Doler12 het volgende:
Bijna tijd voor Andre en KOOOOS!
Die heb ik dan weer niet.quote:
Ja ik ben blij dat het weer langer is, ik had het eerst een beetje als een mooiboi, kort met gel.quote:
quote:
Welkom terugquote:Op zondag 21 maart 2010 20:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heel nederland is geschokkeerd als ze de dikste man ter wereld zien shaken
Ik ben er weer trouwens
Klinkt topquote:Op zondag 21 maart 2010 20:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Als het zomer is, lekker op het terras
Heel goedquote:Op zondag 21 maart 2010 20:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja ik ben blij dat het weer langer is, ik had het eerst een beetje als een mooiboi, kort met gel.Doe ik nooit meer.
Datquote:Op zondag 21 maart 2010 20:25 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wie wil er nou zo'n vetzak die z'n bed niet uit kan.
quote:
Moet je wel een kroeg vinden waar ze SBS uitzenden natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2010 20:25 schreef Maraca het volgende:
[..]
![]()
Als het zomer is, lekker op het terras
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |