Oh dan ga ik weerquote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 19:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken.
Het maakt ook niet uit. Wel grappig om te lezen dat een of andere gast van neyefoord vindt dat je het verplicht bent aan de supporters om de wedstrijd opnieuw te spelenquote:Op zondag 21 maart 2010 18:56 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Serieus, wat de fuck maakt het uit? Beide ploegen maken bij beide opties evenveel kans.
Dat is ook weer wat overdrevenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Users Die Overal Waardering Uitlokken.
boomerang en is al afgelopenquote:Op zondag 21 maart 2010 19:37 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Op welke zender wordt dat uitgezonden dan? Ik wil het ook zien...
wij wel weer sinds vandaagquote:Op zondag 21 maart 2010 19:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Die kan ik hier niet ontvangen...
En ook spice channel enzquote:
quote:
Daar ben ik zelf ook te moe voor...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe. Wie wil me de trap op dragen?
Jij zit op zolder..quote:Op zondag 21 maart 2010 21:10 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Daar ben ik zelf ook te moe voor...
Hoeft niet.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ja, daarom... dan moet ik eerst helemaal naar beneden lopen, dan weer naar boven...![]()
Ik wil je wel dragen, maar dan vallen we samen om, want ik ben al bijna 36 uur wakker.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:09 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben moe. Wie wil me de trap op dragen?
Ik weet dat je ;t bijhoudtquote:Op zondag 21 maart 2010 21:15 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik wil je wel dragen, maar dan vallen we samen om, want ik ben al bijna 36 uur wakker.
Ja, ik hou het bij.
Ja, is goed. Dan lig ik wel onderop, anders krijg je last van je rug. Ik zal dan wel op m'n buik gaan liggen, als je je daar gemakkelijker door voelt.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet dat je ;t bijhoudt
Samen op de trap slapen?![]()
Dat lijkt me toch niet echt comfortabel...quote:Op zondag 21 maart 2010 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet dat je ;t bijhoudt
Samen op de trap slapen?![]()
Ja ik had zo mijn ups en downs.. ging veelal vroeg naar bed.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
true.![]()
Waar was je al die tijd man?
Suikertaartjequote:
Rickquote:
Wat ben je ook een schatjequote:Op zondag 21 maart 2010 21:18 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ja, is goed. Dan lig ik wel onderop, anders krijg je last van je rug. Ik zal dan wel op m'n buik gaan liggen, als je je daar gemakkelijker door voelt.
Het allerbeste voor mevrouw DW.quote:Op zondag 21 maart 2010 21:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Rick
[..]
Wat ben je ook een schatje
Ik ben geen mevrouw.quote:
Het gaat wel.quote:
Wat dan?quote:
Mooi. Met mij gaat het nu wel okequote:
Dat lijkt er meer op.quote:
Moe, maar 2 uur ofzo geslapen en daarna gewerkt wat opeens heel lang duurde. En nog wat dingetjes die ik hier niet ga vertellen. (:quote:
'het allerbeste voor DW' ?quote:
Oh, dan heb ik het een beetje overdreven in m'n vorige post.quote:
Wil je niet weten.. dat schommelt echt alle kanten op..quote:Op zondag 21 maart 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moe, maar 2 uur ofzo geslapen en daarna gewerkt wat opeens heel lang duurde. En nog wat dingetjes die ik hier niet ga vertellen. (:
Met jou dan? Hoe is ;t afgelopen met je ex enzo?
quote:Op zondag 21 maart 2010 21:53 schreef Stoeprand het volgende:
Het allerbeste voor de heerseres van alles en iedereen ter wereld en het universum, én toppunt van meisjesheid, DW!
Waarom ga je er nog mee door dan? Het duurt al zo langquote:Op zondag 21 maart 2010 21:54 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wil je niet weten.. dat schommelt echt alle kanten op..
Leek erop dat het weer goed ging, we zouden morgen gezellie daggie doen en uit eten..
Gaat niet door, ze gebruikt nu een of andere kut smoes![]()
Mja, ik ben zelf een verrekte mongol dat ik nog aandacht aan haar geef..
Ik zie het.quote:
Hehehe, heel naar Friesland?! kan Friesland niet naar mij komen?quote:Op zondag 21 maart 2010 21:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom ga je er nog mee door dan? Het duurt al zo langWord je ook niet vrolijk van..
Je mag morgen wel naar Friesland komen trouwens.
Trustequote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 22:01 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hehehe, heel naar Friesland?! kan Friesland niet naar mij komen?
Tja, ik weet het zelf ook niet meer onderhand, waarom ik er nog mee door ga![]()
Hier wel jaquote:
Gotrickroll;ed?quote:
quote:
Shit nu krijg ik dat liedje in mijn hoofdquote:
Anderhalf uur voor mij zie ik nu netquote:Op zondag 21 maart 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Sowieso als ze kutsmoesjes gaat verzinnen..
Weet niet hoeveel eigenlijk. Van Purmerend naar IJlst is een uur in ieder geval.
Ja, eigenlijk te lang nietquote:
Valt wel meequote:
Hehehe, mja, ik had nu eigenlijk al ingepland om mijn motor te ontdoen van verf en dan binnenkort in de grondverf te zetten zodat ik hem later in de goede kleur kan doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Valt wel meeDoe je wel wat leuks
Je mag ook naar Leeuwarden komen.
Motorsquote:Op zondag 21 maart 2010 22:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hehehe, mja, ik had nu eigenlijk al ingepland om mijn motor te ontdoen van verf en dan binnenkort in de grondverf te zetten zodat ik hem later in de goede kleur kan doen.
Ik heb alleen nog geen motor rijbewijs (wel auto)quote:
Ik ook niet, maar kan ook wel motorrijden. Of kon in ieder geval.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen motor rijbewijs (wel auto)![]()
Hey Trevquote:
Jij gaat slapen?quote:
Same for me. Ach, als ie af is rijd ik tot ik mijn motor rijbewijs heb wel op prive terrein enzoquote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan ook wel motorrijden. Of kon in ieder geval.
Joah zeg dat, alles goed?quote:
Ja gaat wel oke, ook beetje moe nu eigenlijk.quote:
Mja, m;n ex leerde me ook op prive terrein rijden dus moet kunnen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Same for me. Ach, als ie af is rijd ik tot ik mijn motor rijbewijs heb wel op prive terrein enzo
Zwaar weekend gehad?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja gaat wel oke, ook beetje moe nu eigenlijk.
Het is zondag, waarom was je actief? Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat duurt ook niet al te lang, ben vandaag een beetje actief bezig geweest
Ja, maar van woensdag tot zondag ben ik er niet dus dat maakt niet uit hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk te lang niet![]()
Hopelijk kan ik het nu wel bij houden, gaat lastig worden gezien ik er door de weeks vroeg uit moet.
Dat viel wel mee, wel slecht geslapen.quote:
Van middag eerst wezen zwemmenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is zondag, waarom was je actief? Wat heb je allemaal gedaan?
Ik wil ook weer eens zwemmen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van middag eerst wezen zwemmenen toen nog weer mijn standaard dingen die ik op zondag avond doe
![]()
Das wel minderquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, wel slecht geslapen.
Eigenlijk de afgelopen tijd sowieso slecht geslapen.
Heb geen zwemkleding.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch weer eens een keertje doen
Het is dat de sloot hier meestal droog isquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Gotrick het volgende:
Ja ik ook eigenlijk...
Als het ff wat mooier weer word spring ik gewoon de zee weer in hier
Ik krijg een Deja Vu moment...quote:
Alleen broek he?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch maar eens kopen of wil je een broek van mij lenen?
Past mijn kont erin?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch maar eens kopen of wil je een broek van mij lenen?
Past mijn kont erin? Wat moet jij met een bikini?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik krijg een Deja Vu moment...
Ik heb hier nog wel wat hangen voor je, wetsuit en leuk rood bikini setje
Mijn kont is ook niet een van de kleinstequote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past mijn kont erin?
En ik ehb er geen geld voorKrijg morgen 60,- binnen maar dat mag ik gelijk weer utigeven
Samen zwemmen?quote:
Jij hebt ook een epic booty?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn kont is ook niet een van de kleinstedus ik denk val wel
Jouw kont heeft niet formaat epic booty.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn kont is ook niet een van de kleinstedus ik denk val wel
Van mijn ex nogquote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past mijn kont erin? Wat moet jij met een bikini?
Ja!quote:
Dat zeg ik nietquote:
Maar dan heb ik er zelf nog maar 1tjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jouw kont heeft niet formaat epic booty.
Mag ik ;m hebben? 5,-
Ik ben voor!quote:
RIKKERT!quote:
Present!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |