Ik ook niet, maar kan ook wel motorrijden. Of kon in ieder geval.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen motor rijbewijs (wel auto)![]()
Hey Trevquote:
Jij gaat slapen?quote:
Same for me. Ach, als ie af is rijd ik tot ik mijn motor rijbewijs heb wel op prive terrein enzoquote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan ook wel motorrijden. Of kon in ieder geval.
Joah zeg dat, alles goed?quote:
Ja gaat wel oke, ook beetje moe nu eigenlijk.quote:
Mja, m;n ex leerde me ook op prive terrein rijden dus moet kunnen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Same for me. Ach, als ie af is rijd ik tot ik mijn motor rijbewijs heb wel op prive terrein enzo
Zwaar weekend gehad?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja gaat wel oke, ook beetje moe nu eigenlijk.
Het is zondag, waarom was je actief? Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat duurt ook niet al te lang, ben vandaag een beetje actief bezig geweest
Ja, maar van woensdag tot zondag ben ik er niet dus dat maakt niet uit hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk te lang niet![]()
Hopelijk kan ik het nu wel bij houden, gaat lastig worden gezien ik er door de weeks vroeg uit moet.
Dat viel wel mee, wel slecht geslapen.quote:
Van middag eerst wezen zwemmenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is zondag, waarom was je actief? Wat heb je allemaal gedaan?
Ik wil ook weer eens zwemmen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van middag eerst wezen zwemmenen toen nog weer mijn standaard dingen die ik op zondag avond doe
![]()
Das wel minderquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, wel slecht geslapen.
Eigenlijk de afgelopen tijd sowieso slecht geslapen.
Heb geen zwemkleding.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch weer eens een keertje doen
Het is dat de sloot hier meestal droog isquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Gotrick het volgende:
Ja ik ook eigenlijk...
Als het ff wat mooier weer word spring ik gewoon de zee weer in hier
Ik krijg een Deja Vu moment...quote:
Alleen broek he?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch maar eens kopen of wil je een broek van mij lenen?
Past mijn kont erin?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan moet je dat toch maar eens kopen of wil je een broek van mij lenen?
Past mijn kont erin? Wat moet jij met een bikini?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik krijg een Deja Vu moment...
Ik heb hier nog wel wat hangen voor je, wetsuit en leuk rood bikini setje
Mijn kont is ook niet een van de kleinstequote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past mijn kont erin?
En ik ehb er geen geld voorKrijg morgen 60,- binnen maar dat mag ik gelijk weer utigeven
Samen zwemmen?quote:
Jij hebt ook een epic booty?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn kont is ook niet een van de kleinstedus ik denk val wel
Jouw kont heeft niet formaat epic booty.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn kont is ook niet een van de kleinstedus ik denk val wel
Van mijn ex nogquote:Op zondag 21 maart 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Past mijn kont erin? Wat moet jij met een bikini?
Ja!quote:
Dat zeg ik nietquote:
Maar dan heb ik er zelf nog maar 1tjequote:Op zondag 21 maart 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jouw kont heeft niet formaat epic booty.
Mag ik ;m hebben? 5,-
Ik ben voor!quote:
RIKKERT!quote:
Present!quote:
Dan doe ik het. Dat is 4quote:
Nou, post even door danquote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
Fuck, ikmoet nog 54 posts maken voor ik op een fatsoenlijk getal kom.
Mij ook.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is me nu iets te fris om buiten te gaan zwemmen
Binnen of buiten?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ging vanmiddag al zwemmen
weet je wat moet?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:58 schreef DeLuna het volgende:
Fuck, ikmoet nog 54 posts maken voor ik op een fatsoenlijk getal kom.
Ik ben bezig. Maar ik red het ook wel voor 12 uur, want ik heb eens 100 in 30 minuten gedaan, dan is 50 in een uur niet veel.quote:
Ik ben ook nog buiten geweest tijdens het zwemmenquote:
Nee dat nietquote:
Gaat met gemak lukken zo te horenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:00 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben bezig. Maar ik red het ook wel voor 12 uur, want ik heb eens 100 in 30 minuten gedaan, dan is 50 in een uur niet veel.
Was je in Drachten ofzo?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben ook nog buiten geweest tijdens het zwemmen![]()
[..]
Nee dat niet, alleen pissen en schijten
Ritueel verbrandenquote:
Nope in Haaksbergen, het zwembad hier in de plaats is bagger en als ik naar bahia in Bocholt(de) ga dan betaal je daar scheel want dat is per uurquote:
Per uur?!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope in Haaksbergen, het zwembad hier in de plaats is bagger en als ik naar bahia in Bocholt(de) ga dan betaal je daar scheel want dat is per uur
Eerst mijn spullen terug van derquote:
Oh, jammerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope in Haaksbergen, het zwembad hier in de plaats is bagger en als ik naar bahia in Bocholt(de) ga dan betaal je daar scheel want dat is per uur
Doe ik ook wel eens.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga even half NL door om te zwemmen
Zwem jij als sport?quote:
Ben jij dat op baan 4? nice!quote:
quote:
Maar dat was best wel een faal, ze deden het op punten. Ik won 2 van de 3 keer maar toch werd ik geen clubkampioen.quote:
Ai, maar das wel erg close! Zeker iets om trots op te zijnquote:Op zondag 21 maart 2010 23:26 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar dat was best wel een faal, ze deden het op punten. Ik won 2 van de 3 keer maar toch werd ik geen clubkampioen.Ik had 1528 punten in totaal en de nummer een 1532.
In 2007 was ik wel eens clubkampioen. En mijn naam staat nog steeds op de wisselbekerquote:Op zondag 21 maart 2010 23:27 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ai, maar das wel erg close! Zeker iets om trots op te zijn
Truste!quote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapenmijn ogen vallen gewoon dicht
Bis Later
Weltrustenquote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens slapenmijn ogen vallen gewoon dicht
Bis Later
Nicequote:Op zondag 21 maart 2010 23:29 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In 2007 was ik wel eens clubkampioen. En mijn naam staat nog steeds op de wisselbeker
Toen ik nog een jaar of 9/10 was kregen we na iedere wedstrijd ook een lintje.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Nice
Verder dan voetbal lintjes ben ik niet gekomen![]()
Iedere wedstrijd?! nondeju zegquote:Op zondag 21 maart 2010 23:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen ik nog een jaar of 9/10 was kregen we na iedere wedstrijd ook een lintje.![]()
Toen had ik nog niet iedere week een wedstrijd gelukkig.quote:
Hey, toevallig, ik ookquote:
Oh oke, anders zou het echt een lintjes regen zijn geweest bij jouquote:Op zondag 21 maart 2010 23:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Toen had ik nog niet iedere week een wedstrijd gelukkig.
Oh jij probeert net als Luna ook een bepaald aantal posts te krijgen?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:37 schreef onderjas het volgende:
[..]
JAAAA!!!!!!!!! Wel nog maar 23 minuten![]()
13300, dan heb ik er 300 vandaag. Anders is het steeds zo moeilijk tellen.quote:Op zondag 21 maart 2010 23:43 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Oh jij probeert net als Luna ook een bepaald aantal posts te krijgen?
Haha, stop je dan ook meteen op de 300?quote:Op zondag 21 maart 2010 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
13300, dan heb ik er 300 vandaag. Anders is het steeds zo moeilijk tellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |