Ik ook niet, maar kan ook wel motorrijden. Of kon in ieder geval.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:29 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog geen motor rijbewijs (wel auto)![]()
Hey Trevquote:
Jij gaat slapen?quote:
Same for me. Ach, als ie af is rijd ik tot ik mijn motor rijbewijs heb wel op prive terrein enzoquote:Op zondag 21 maart 2010 22:30 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar kan ook wel motorrijden. Of kon in ieder geval.
Joah zeg dat, alles goed?quote:
Ja gaat wel oke, ook beetje moe nu eigenlijk.quote:
Mja, m;n ex leerde me ook op prive terrein rijden dus moet kunnen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Same for me. Ach, als ie af is rijd ik tot ik mijn motor rijbewijs heb wel op prive terrein enzo
Zwaar weekend gehad?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja gaat wel oke, ook beetje moe nu eigenlijk.
Het is zondag, waarom was je actief? Wat heb je allemaal gedaan?quote:Op zondag 21 maart 2010 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat duurt ook niet al te lang, ben vandaag een beetje actief bezig geweest
Ja, maar van woensdag tot zondag ben ik er niet dus dat maakt niet uit hoorquote:Op zondag 21 maart 2010 22:20 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk te lang niet![]()
Hopelijk kan ik het nu wel bij houden, gaat lastig worden gezien ik er door de weeks vroeg uit moet.
Dat viel wel mee, wel slecht geslapen.quote:
Van middag eerst wezen zwemmenquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het is zondag, waarom was je actief? Wat heb je allemaal gedaan?
Ik wil ook weer eens zwemmen.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Van middag eerst wezen zwemmenen toen nog weer mijn standaard dingen die ik op zondag avond doe
![]()
Das wel minderquote:Op zondag 21 maart 2010 22:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, wel slecht geslapen.
Eigenlijk de afgelopen tijd sowieso slecht geslapen.
Heb geen zwemkleding.quote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan ga je dat toch weer eens een keertje doen
Het is dat de sloot hier meestal droog isquote:Op zondag 21 maart 2010 22:37 schreef Gotrick het volgende:
Ja ik ook eigenlijk...
Als het ff wat mooier weer word spring ik gewoon de zee weer in hier
Ik krijg een Deja Vu moment...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |