Jammer dat hij dat nooit meer zeggen zal, hij gaf in de mail al aan dat hij zich bewust is van deze ' meme'quote:
Epische faal.quote:
quote:Op zondag 21 maart 2010 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jammer dat hij dat nooit meer zeggen zal, hij gaf in de mail al aan dat hij zich bewust is van deze ' meme'
Daar staat toch niet in dat ie dat niet meer zegt.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto Stegeman bedankt FOK!kers met e-mail
'Dat dit kan in NL'
You lost the game. Lol.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef PiRANiA het volgende:
[wedstrijd] Wie kan het langste zonder fok # 2
Toen je er aan begon ging ik me al afvragen wat je ging doen.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef PiRANiA het volgende:
Alberto gaat het (denk ik) niet zo snel meer zeggen aangezien er gespot wordt met die uitspraakquote:Op zondag 21 maart 2010 18:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Daar staat toch niet in dat ie dat niet meer zegt.
Oh zo. Alsof ie zich daar wat van aan zal trekken.quote:Op zondag 21 maart 2010 18:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Alberto gaat het (denk ik) niet zo snel meer zeggen aangezien er gespot wordt met die uitspraak
Ik heb het hem nauwlijks horen zeggen...quote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oh zo. Alsof ie zich daar wat van aan zal trekken.
Wordt knallen vanavondquote:Op zondag 21 maart 2010 18:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
de maagdendokter
zwak van piraniaquote:Op zondag 21 maart 2010 18:45 schreef PiRANiA het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |