quote:Trollface., AdvancedPower, en tong80 zijn al afgevallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In public relations, spin is form of propaganda, achieved through providing an interpretation of an event or campaign to persuade public opinion in favor or against a certain organization or public figure.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
eigenlijk moeten we provoceren om ze te laten postenBij Paul was het me iig niet gelukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bwhehehehquote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, ik heb net gepost en had het niet eens door totdat ik op Invoeren geklikt had.
Zwak van me, ik wil een weekban.
Hmm, ik kan maar een iemand opnoemen die de laatste tijd een weekban heeft gehad, en dat was AdvancedPower.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Hoe zal ik er voor zorgen dat ik een weekban krijg?
quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:46 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Hmm, ik kan maar een iemand opnoemen die de laatste tijd een weekban heeft gehad, en dat was AdvancedPower.
There you go.quote:
Die is niet minderjarigquote:
Met FP reacties meegeteld kwam ik daar makkelijk aan. Een beetje kortzichtig en flauw. tong80 is trouwens al af.quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:41 schreef Sahbi100 het volgende:
wat een kanker regel hadden ze bedacht. Je moet minimaal 10 post per dag hebben. ze waren bang om te verliezen
zo schakelen je direct 9 personen uit ofzo
![]()
Kanker regel![]()
Maar Tong80 moet nu een weekban!
tong80 was als eerste af en wie als eerste af was kreeg een weekbanquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Met FP reacties meegeteld kwam ik daar makkelijk aan. Een beetje kortzichtig en flauw. tong80 is trouwens al af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |