Jersey Whore?quote:
Bagger serie, mtv stijlquote:Op zondag 21 maart 2010 18:21 schreef PjotrXII het volgende:
Gerne was mehr information, bitte. Hoe laat? Welke zender? Waar gaat het over?
Snooki weer in de celquote:Op zondag 24 juli 2011 22:19 schreef Megan88 het volgende:
Trailer van seizoen 4 Italie, weet niet of die al gepost is..
quote:Op zondag 4 september 2011 22:07 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kijk nuEerste aflevering in Nederland
quote:Op maandag 5 september 2011 19:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je de voorgaande seizoenen allemaal gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben er ooit eens ingevallen met een weekendbreak, sindsdien hooked
Zo heb ik ook mijn the Hills, the City, 16&pregnant en teenmom-verslaving opgelopenSame here vwb Jersey ShoreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik ben 10 jaar ouder but who cares
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op maandag 5 september 2011 21:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
Same here vwb Jersey Shoreen ik ben 10 jaar ouder but who cares
quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben er ooit eens ingevallen met een weekendbreak, sindsdien hooked
Zo heb ik ook mijn the Hills, the City, 16&pregnant en teenmom-verslaving opgelopenO ja die weekendbreaksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stond er niet bij zondagquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:14 schreef Sasman het volgende:
Mensen die te lui zijn om een halve pagina naar onder te scrollen.![]()
Maar hier jong [USA] Jersey Shore #10:Let's do it baby!
waarom zou ik daarheen gaan als ik geen zin in spoilers hebquote:Op dinsdag 6 september 2011 20:30 schreef Sasman het volgende:
Je kan je vragen daar ook gewoon stellen hoor.
hahahha ik was je al aant replyenquote:Op zondag 18 september 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
Zullen we dit topic lekker spammen mascara-klodder?
Ik zit er in ieder geval weer helemaal klaar voor
Denk het ook jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:49 schreef mascara-klodder het volgende:
Denk dat veel mensen het online kijken ofzo![]()
Ik zit er alweer klaar voor
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekekenquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Vorig seizoen had ik iets van 8 afleveringen gedownload en dat gewoon heel erg aso achter mekaar zitten kijken
Haha kan ik me wel voorstellen jaquote:Op zondag 18 september 2011 21:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Vorig seizoen had ik iets van 8 afleveringen gedownload en dat gewoon heel erg aso achter mekaar zitten kijken
ja dat is het amerikaanse topicquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekeken.
Maar er loopt nog een ander topic, daar is het wat drukker.
Ja weten we, maar dat is het USA topic en daar zijn ze dus verder dan wijquote:Op zondag 18 september 2011 21:53 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik had seizoen 1 t/m 3 ook in 2 weken gekeken.
Maar er loopt nog een ander topic, daar is het wat drukker.
ik kan niet downloaden, ik lift illegaal met de buren meequote:Op zondag 18 september 2011 21:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha kan ik me wel voorstellen jaHet gekke is dat ik eigenlijk alle series download maar dit kijk ik gewoon braaf op tv
Bedankt voor de tip! Ik ga denk ik aflevering vier wel even checkenquote:Op maandag 19 september 2011 10:59 schreef timiee500 het volgende:
Jersey shore is zeker vet, maar je kan tot en met aflering 7 al online zien, en elke week nadat het op de amerikaanse tv is geweest komt die weer online te staan op http://jerseyshoreepisodesonline.blogspot.com/ (: hoef je niet te wachten
En het is gewoon stream dus niet downloaden
stream is toch zelfde idee als youtube? Sorry maar ik heb in geen jaren internet gehadquote:Op maandag 19 september 2011 13:22 schreef timiee500 het volgende:
haha jaa heb ik ook een tijd gedaan, je kan ook stream kijken met 3g... (: maar je kan toch gewoon stream kijken ook al zit je bij je buren op het internet.
als ik de 11 verbinding heb wel. Nummer aanklikken, gelijk op pauze en dan uit laten bufferen en dan kan ik m afspelen. Maar probeer het ook weleens met eastenders en dat is niet om aan te zien, geluid wel oké maar verspringend beeld. Na 10seconden zit je dan al met koppijn. Episode 4 is nu aant bufferen btw. Probeer het 1x. Ben nu toch dochter van school halen en pas om 4 uur thuis ofzo. Nu maar hopen dat de verbinding in stand blijftquote:Op maandag 19 september 2011 14:15 schreef timiee500 het volgende:
haha jaa dan gaat t lastig, kost op foon ook een beetje veel geld lijkt me...
Jaa de videos op youtube zijn ook stream, kan je dat dan ook niet op je pc?
ik verwacht er ook niet teveel vanquote:Op maandag 19 september 2011 14:35 schreef timiee500 het volgende:
haha jaa maar 11 mbps is ook niet echt veel haha, ik heb hier 300, hopen dat t lukt(:
Ik ben er ook klaar voorquote:Op zondag 25 september 2011 22:37 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wijntje bijgevuld, ik ben er klaar voor
Nope zal me inhoudenquote:
Ja er gebeurde wel veelquote:Op zondag 25 september 2011 22:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Vond het wel een toffe aflevering btw, afgelopen 2 afl vond ik best een beetje boring
quote:Op maandag 26 september 2011 09:36 schreef mascara-klodder het volgende:
ik ben woensdag bij mijn moeder en daar blijf ik ook slapen, dus misschien dat ik stiekem toch ook even ga kijken
quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik vond het ook wel heel irritant hoe het afgebroken werd, uiteindelijk kreeg je nog bijna niets te zien
ik keek om 21:30 naar mtv ik zag de afl van vorig weekquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik keek om 21:30 naar mtv ik zag de afl van vorig week
Ook als ze niet janktquote:
Ik dacht dat MTV een foutje had gemaakt maar bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]Volgens mij doen ze vooraf altijd de herhaling van de week ervoor
quote:
Ik ook hoor maar dit vond ik even zielig. En twee minuten later word ik weer misselijk van hemquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
serieus? Ik vind het zo'n achterbakse pisvlek
ik lag gister al voor tien uur te pitten, dus ben wel blij dat ik al gekeken had, heftig weekend gehad. Volgende week kijk ik ook gewoon meequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar dit vond ik even zielig. En twee minuten later word ik weer misselijk van hem
Ik had alleen de eerste tien minuten van aflevering 5 gezien dus ik volg het allemaal nog braaf op tv
Ben nu pas bij 5quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kon me niet inhouden en heb tm afl 7 gekeken
ik ga weekend als ik by mijn vriend ben 8 en 9 downloaden, maar die bewaar ik dan voor een paar weken later als ik met hem meega naar duitsland en overdag toch in mijn uppie zit. Even nog wat andere series uitzoeken ook.quote:
twitter:DJPaulyD twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 06:43:09Who Is Ready For Season 5 Of Jersey Shore On @MTV Jan. 5th ?? #YeahhBuddyyyyy reageer retweet
hier in NL waarschijnlijk in feb of maartquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
YEAH BUDDY! Nog 1 maandje, dacht dat het pas in februari was.twitter:DJPaulyD twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 06:43:09Who Is Ready For Season 5 Of Jersey Shore On @MTV Jan. 5th ?? #YeahhBuddyyyyy reageer retweet
Ja precies ik zag al dat ik fout zat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hier in NL waarschijnlijk in feb of maart
Als je niet wilt wachten tot die tijd: http://jerseyshoreseason5(...)son-5-episode-1.htmlquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hier in NL waarschijnlijk in feb of maart
wat is dat voor een debiele site?????? tijdens de intro een reclame die niet meer weggaatquote:Op zaterdag 17 december 2011 18:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Als je niet wilt wachten tot die tijd: http://jerseyshoreseason5(...)son-5-episode-1.html
Bij mij gaat de reclame weg na 20 secondesquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
wat is dat voor een debiele site?????? tijdens de intro een reclame die niet meer weggaat
bij mij begon het met reclame,dan terugblik en dan weer reclame,kreeg echt een blokmidden in het kijkveld en kreeg het niet weggeklikt.quote:Op woensdag 11 januari 2012 20:51 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Bij mij gaat de reclame weg na 20 secondes
Download gewoon, is ook betere kwaliteitquote:Op woensdag 11 januari 2012 20:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
bij mij begon het met reclame,dan terugblik en dan weer reclame,kreeg echt een blokmidden in het kijkveld en kreeg het niet weggeklikt.
maargoed ik kijk inmiddels hier http://jerseyshores.nl/jersey-shore-seizoen-5
perfect en helemaal geen reclame
misschin in feb of maartquote:Op donderdag 12 januari 2012 09:07 schreef Brieke het volgende:
Wanneer begint het nieuwe seizoen op MTVnl?
Heb mtv een mail gestuurd, maar krijg geen reactie terug.
heb geen computer en zou niet weten hoe dat moet, ik was bij mijn moeder vorige weekquote:Op dinsdag 17 januari 2012 22:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Download gewoon, is ook betere kwaliteit
nice, heb nu al tm afl 5 gezien, maar kijk het sowieso nog een keer op mtv.nlquote:Op maandag 20 februari 2012 02:41 schreef Anonymousz het volgende:
18 maart nieuwe afleveringen
tijd binnenkort meer info
om 22:00 uurquote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nice, heb nu al tm afl 5 gezien, maar kijk het sowieso nog een keer op mtv.nl
i know, keek het altijd gewoon op tvquote:
quote:Snooki wordt moeder'
LOS ANGELES - Nicole 'Snooki' Polizzi is zwanger.
Bronnen zeggen tegen New York Post dat de realityster van plan is om flink wat lucratieve deals te sluiten.
De 24-jarige ster uit Jersey Shore, die vorig jaar vele kilo's afviel, is ongeveer drie maanden in verwachting. De vader van het kind is haar vriend Jionni LaValle.
Snooki schijnt al een deal te hebben gesloten met Us Weekly. Het tijdschrift mag het nieuws aankondigen op de cover. Begin februari zei de brunette nog bij ABC's Good Morning America dat ze wel kinderen wil, maar nog niet zwanger was.
Onlangs werd bekend dat Snooki samen met haar collega Jenni 'JWoww' Farley een eigen show krijgt op MTV. De zender zit nu met de handen in het haar, zeggen bronnen. Snooki stond namelijk bekend als feestbeest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |