ik keek om 21:30 naar mtv ik zag de afl van vorig weekquote:
quote:Op zondag 2 oktober 2011 22:01 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik keek om 21:30 naar mtv ik zag de afl van vorig week
Ook als ze niet janktquote:
Ik dacht dat MTV een foutje had gemaakt maar bedanktquote:Op zondag 2 oktober 2011 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]Volgens mij doen ze vooraf altijd de herhaling van de week ervoor
quote:
Ik ook hoor maar dit vond ik even zielig. En twee minuten later word ik weer misselijk van hemquote:Op maandag 3 oktober 2011 10:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
serieus? Ik vind het zo'n achterbakse pisvlek
ik lag gister al voor tien uur te pitten, dus ben wel blij dat ik al gekeken had, heftig weekend gehad. Volgende week kijk ik ook gewoon meequote:Op maandag 3 oktober 2011 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor maar dit vond ik even zielig. En twee minuten later word ik weer misselijk van hem
Ik had alleen de eerste tien minuten van aflevering 5 gezien dus ik volg het allemaal nog braaf op tv
Ben nu pas bij 5quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:02 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik kon me niet inhouden en heb tm afl 7 gekeken
ik ga weekend als ik by mijn vriend ben 8 en 9 downloaden, maar die bewaar ik dan voor een paar weken later als ik met hem meega naar duitsland en overdag toch in mijn uppie zit. Even nog wat andere series uitzoeken ook.quote:
twitter:DJPaulyD twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 06:43:09Who Is Ready For Season 5 Of Jersey Shore On @MTV Jan. 5th ?? #YeahhBuddyyyyy reageer retweet
hier in NL waarschijnlijk in feb of maartquote:Op dinsdag 6 december 2011 17:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
YEAH BUDDY! Nog 1 maandje, dacht dat het pas in februari was.twitter:DJPaulyD twitterde op dinsdag 06-12-2011 om 06:43:09Who Is Ready For Season 5 Of Jersey Shore On @MTV Jan. 5th ?? #YeahhBuddyyyyy reageer retweet
Ja precies ik zag al dat ik fout zat.quote:Op dinsdag 6 december 2011 17:58 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hier in NL waarschijnlijk in feb of maart
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |